امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی تیلور سویفت

#1
Big Grin 
Heartسلااااااام.اینم بیوگرافی تیلور سویفت.امیدوارم خوشتون بیادHeart


بیوگرافی تیلور سوئیفت
نام اصلی:تیلور آلیسون سویفت
نام مستعارتیلور سویفت
زادروز: 
۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ ‏
اهل کشور:
ویومیسینگ، پنسیلوانیا،آمریکا
فعالیت(ها):
خواننده، آهنگ‌ساز
شروع فعالیت :
 از ۲۰۰۶–اکنون
ناشر(ها): 
بیگ ماشین, یونیورسال موزیک


بیوگرافی تیلور سوئیفت

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift)‏ (زادهٔ
۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خوانندهٔ کانتری/پاپو ترانه‌سرای آمریکایی است. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن پانزده‌سالگی برای ادامه دادن به موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.
در اکتبر ۲۰۰۶ او اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخابکرده بود منتشر کرد که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدول داغ‌ترین آهنگ‌های کانتریقرار گرفتند. سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خوانندهجدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد و دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمنصنعت ضبط آمریکا می‌باشد.
نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌است که او یکی ازبهترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد.
بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن ، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظرفروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است. آلبوم‌های بی باکو تیلورسویفت درپایان سال ۲۰۰۸ شماره ۳ و ۶ فروش را به ترتیب با ۲٫۱ و ۱٫۵ میلیون عدد آلبوم بدست آوردند.
«نیلسن سوند اسکن» از مجموع فروش آلبومهاش عنوان بهترین فروش یکموزیسین را به او داد. آلبوم بی باک از آوریل ۲۰۰۴ به‌مدت ۱۱ هفته پیاپی، شماره ۱ بیلبورد ۲۰۰ بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون هیچ آلبومدیگری این رکورد را به‌دست نیاورده‌است.
سویفت در سال ۲۰۰۹ از سوی مجلهٔ بیلبوردبعنوان هنرمند سال انتخاب شد. او اولین خواننده در تاریخ «نیلسن سوند اسکن» است که با دو آلبوم متفاوت در جدول ۱۰ آلبوم برتر سال قرار دارد. سویفت اولینخواننده زن در تاریخ موسیقی کانتری است که آلبومش شش هفته رتبه ۱ را در بیلبورد ۲۰۰ داشته‌است. درمیانهژانویه ۲۰۰۹ سویفت اولین خوانندهکانتری بود که ۲ میلیون دانلود اینترنتی از سه آهنگش انجام شده‌بود.
مجلهٔ فوربز در سال
۲۰۰۹ او را به‌عنوان ۶۹امین فرد مشهور پرقدرتبا درآمد ۱۸ میلیون دلار انتخابکرد. در سال ۲۰۱۰ سویفت با درآمد ۴۵ میلیون دلار جایگاه ۱۲ام فهرست فوربز را به‌خوداختصاص داد. در ژانویه ۲۰۱۰ «نیلسن سوند اسکن» او را در صدر لیست فروشدیجیتالی آهنگ‌ها با فروش ۲۸ میلیون تراک دیجیتالی قرار داد که در تاریخموسیقی بی‌سابقه بوده‌است. او تاکنون موفق به فروش ۲۰ میلیون نسخه آلبوم و ۳۳ میلیون تک آهنگ درسراسر جهان شده‌است.

ابتدای زندگی تیلور آلیسون سویفت

تیلور آلیسون سویفت در
۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ در ریدینگ، پنسیلوانیازاده شد.او دختر اسکات و آندره‌آ سویفت است و یک برادر کوچکتر بنام آستین هم دارد. پدرش یک دلال سهام و مادرش زنی خانه دار است. مادر او عقیده داشت که یک نام خنثی می‌تواند تاثیر مثبتی روی زندگی کاری او داشته‌باشد و به این دلیل نام او را پس از جیمز تیلور روی او گذاشت.
تیلور در مزرعه پرورش درختان کریسمس بزرگ شده که در خارجاز ریدینگ، پنسیلوانیا قرار دارد.هنگامی‌که او سال چهارم بود در مسابقات ملی شعر با یک شعر سه صفحه‌ای بنام «هیولایی در گنجه من»
شرکت کرد و برنده شد.
در ده سالگی او به اجراهایی در اطراف شهرش - رقابت‌های
karaoke،فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها- پرداخت و همچنین شروع به نوشتن آهنگ کرد. وقتی که
۱۲ سالش بود او تمامتابستان را به نوشتن یک رمان ۳۵۰صفحه‌ای اختصاص داد، که هیچ وقت چاپ نشد. شروعفراگیری گیتار را از یک تعمیرکار کامپیوتر که به او نشان داد چطور می‌توان با سه آکورد بنوازد بود. بعد از آموختن آن او اولین شعرش بنام «خوشبختی تو» را نوشت.
بیشترین تاثیر موسیقیایی را شنایا تواین بر روی سویفتگذاشت. ضمن آنکه افراد دیگری بر روی او تاثیر گذاشتند همچون لی آن ریمس ، تینا ترنر، دالی پارتن و مادربزرگش. با اینکه مادربزرگش یک خواننده حرفه‌ای اپرا بود، اما ذائقه تیلور بیشتر به سمت موسیقی کانتری بود. در نوجوانی او علاقه و عشقش را نسبت به پاتسی سلین و دالی پارتن گسترش داد.

آلبوم‌های تیلور سوئیفت
-تیلورسویفت (۲۰۰۶)
-بی باک (۲۰۰۸)
-حالاصحبت کن (۲۰۱۰)
-مال من (۲۰۱۱)
-سرخ
(
۲۰۱۲)

 

 Heartسپاس و نظر فراموش نشهHeart
no body can drag me down
پاسخ
 سپاس شده توسط shirin joooon ، hanie directioner
آگهی
#2
جاش اينجا نيس:|
ا♥

بیوگرافی تیلور سویفت 1
پاسخ
#3
جاش اينجانيس عزيزم×
..
پاسخ
#4
ConfusedConfusedConfused
no body can drag me down
پاسخ
#5
ConfusedConfused
Confused
no body can drag me down
پاسخ
#6
منتقل شد
پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان