امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افشای نامه‌ای که پای جهانشاهی و رویانیان را به بازی «رئال گیت» باز کرد

#1
در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس، اواخر هفته گذشته از توافق با فلورنتینو پرز و باشگاه رئال برای بازی دوستانه خوشحال بودند، نمی‌دانستند‌ به چند روز نکشیده‌، شاید کل توافقاتشان با رئال از بین برود و حتی حمیدرضا سیاسی، خبر از منتفی بودن این دیدار دوستانه بدهد. هم‌اکنون همه ماجرا را ‌می‌دانید. واسطه‌گری امیرحسین جهانشاهی که کاوش نامش در موتورهای جستجو، نتایجی به دست می‌دهد که همه در یک عبارت مشترک‌اند؛ «عامل موساد».

به گزارش «تابناک»، جمعه گذشته که حمیدرضا سیاسی در کنار فلورنتینو پرس عکس یادگاری می‌گرفت، هیچ گاه گمان ‌نمی‌کرد، فردی که آن‌ طرف شال هواداری پرسپولیس را گرفته، کسی است که در رسانه‌های ایران به عنوان عامل موساد و فرد پشت پرده رادیو و تلویزیون‌های ضد نظام است؛ کسی که ارتباط با او برای هر مدیر و مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به معنای خیانت است و پیامدهای سنگینی دارد؛ پیامدهایی که هنوز پای سیاسی به تهران نرسیده، نه ‌تنها دامن او و پرسپولیس که حتی وزارت ورزش را هم گرفته است.


افشای نامه‌ای که پای جهانشاهی و رویانیان را به بازی «رئال گیت» باز کرد 1

بنا بر این گزارش، ساعتی پس از مخابره تصاویر توافق پرسپولیسی‌ها در مادرید، خبرگزاری‌ها در ایران، از میانجی‌گری جهانشاهی در توافق پرسپولیس و رئال خبر دادند و از همین‌ جا بود، حاشیه‌ها پیرامون دیدار پرسپولیس و رئال بالا گرفت. خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان، پرسپولیس و سیاسی را وانهادند و به سراغ وزیر ورزش رفتند که چرا درباره ارتباط فرد منصوبش با عوامل موساد سکوت کرده و حتی یک نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای از وزیر ورزش و جوانان توضیح خواست. همین امروز هم سخنگو‌ کمیسیون امنیت ملی در مجلس از وزیر بابت این دیدار پاسخ خواست و یک خبرگزاری هم از قول وزیر نقل کرد که این اتفاق «‌افتضاحی بزرگ بود‌».
 
در سوی مقابل، اما سیاسی و پرسپولیسی‌هایی که از مادرید بازگشتند، کنفرانس خبری برگزار ‌و اعلام کردند، از حضور جهانشاهی در این دیدار خبر نداشتند و او را دوست صمیمی پرز نامیدند.

سیاسی در کنفرانس خبری روز یکشنبه‌اش گفت: وقتی وارد دفتر پرز شدیم، جهانشاهی هم آنجا بود و ما اصلا او را نمی‌شناختیم؛ اظهارنظری که البته‌ برخی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به آن اعتراض کردند و کاظم‌پور اردبیلی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: مگر می‌شود کسی چنین فرد معلوم‌الحالی را ‌نشناسد؟

اما در حالی که مسئولان پرسپولیس با انکار واسطه‌گری جهانشاهی ارتباط باشگاه پرسپولیس را با او انکار کرده و وی را از نزدیکان پرز و طرف مادریدی معرفی کرده بودند، امروز تصویر نامه‌ای به دست ما رسید که در آن مشخص شد، امیرحسین جهانشاهی در زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس و از سوی وی به ‌عنوان نمانیده باشگاه پرسپولیس به رئالی‌ها معرفی شده است.


ماجرای دیدار پرسپولیس و رئال، یکی از آن پروژه‌هایی بود که در زمان محمد رویانیان کلید خورد و وی پس از دیدار با پیشکسوتان میلان، از حضور کهکشانی‌های مادرید در تهران خبر داد. به رغم مذاکره اولیه در زمان رویانیان، رفتن او از پرسپولیس، این فرصت را به سردار نداد تا یکی دیگر از پروژه‌های بزرگش را در پرسپولیس عملی کند و کار به مدیران بعدی کشیده شود.

با این حال، پیامدهای تصمیمات آن زمان رویانیان همچنان دامن پرسپولیسی‌ها را‌‌ رها نمی‌کند که یکی هم همین ماجرای امیرحسین جهانشاهی است. اگر فردی مانند حمیدرضا سیاسی که از نشناختن امیرحسین جهانشاهی دم بزند، شاید بتوان با کمی چشم‌پوشی از او پذیرفت، اما اینکه سردار رویانیان با سابقه نظامی و امنیتی نداند ‌چه کسی را ‌به نمایندگی پرسپولیس به رئالی‌ها معرفی می‌کند، کمی جای سؤال دارد!



نامه رویانیان به پرز که طی آن جهانشاهی را به‌عنوان نماینده پرسپولیس معرفی می‌کند.

افشای نامه‌ای که پای جهانشاهی و رویانیان را به بازی «رئال گیت» باز کرد 1

پاسخ پرز به رویانیان که طی آن اعلام می‌کند، ‌از طریق جهانشاهی که پیش از درخواست پرسپولیسی‌ها را ارائه کرده به رویانیان پاسخ خواهد داد.


افشای نامه‌ای که پای جهانشاهی و رویانیان را به بازی «رئال گیت» باز کرد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  نامه النصر به AFC برای بخشش عبدالرزاق حمدالله
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان