امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش رئیس مجلس به هتاکی کامرون

#1
Heart 
رئیس مجلس سخنان نخست‌وزیر انگلیس را از روی تفرعن اما با باطنی از اضطراب توصیف کرد و گفت: قدرت شما بیشتر شده که این‌ چنین سخن می‌گویید؟ شما ۵ روز پیش کشورتان در حال جدایی بود.
واکنش رئیس مجلس به هتاکی کامرون
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم روز جهانی گردشگری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به تفرعن کشورهای غربی در فرهنگ که به دلیل پیشرفت آنها در حوزه صنعت حاصل شده است، گفت: ما نمونه آن را چندی پیش در سخنان عجیب و غریب نخست‌وزیر انگلیس در سازمان ملل دیدیم، مخصوصا حوزه مربوط به ایران که در آن نوعی تفرعن وجود داشت دستور داد که باید ایران این کار را بکند شما چه کسی هستید که اینگونه حرف می‌زنید این بایدها از کجا آمده است.

وی افزود: قدرت شما بیشتر شده که این‌چنین سخن می‌گویید؛ شما ۵ روز پیش کشورتان در حال جدایی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما نباید اینگونه صحبت کنید. شما اضطراب دارید و جریان داعش باعث این اضطراب است چرا که خودتان کمک کردید و حالا مشکلی پیش آمده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه اضطراب از داعش اضطراب درستی است، گفت: حالا چرا از زبان باید استفاده می‌کنید؛ شما نیازمند هستید و باید از بستر عقلانی استفاده کنید.

وی افزود: شما از جریان تروریست ترسیده‌اید؛ سخنان شما ظاهرا تفرعن است اما باطنش ترس است. شما برای مقابله با تروریست‌ها نیازمند هستید اما نباید نیازتان را به طرف مقابل بفروشید. شما نمی‌توانید زرنگی کنید و نیازتان را به عنوان امتیاز به ما بفروشید. این قابل تفکیک و قابل دریافت است.

رئیس مجلس ادامه داد: به جای پذیرفتن اشتباهات گذشته که به تروریست‌ها کمک کردید حالا از زبانی استفاده می‌کنید که منجر به رفع نیاز شما نخواهد شد.

لاریجانی با اشاره به اینکه غربی‌ها در سوریه آشفتگی ایجاد کردند، گفت: نکته جالب اینکه امروز با تروریست‌ها برخورد تاکتیکی می‌کنند. نماینده پنتاگون چندی پیش گفت برخورد ما با تروریست‌ها در عراق تاکتیکی و در سوریه راهبردی است.

وی افزود: شما نمی‌خواهید دولت دموکراتیک عراق قوی شود لذا برخورد شما ریشه‌ای نیست و تنها تاکتیکی است اما در سوریه چون می‌خواهید دولت مرکزی را سرنگون کنید می‌گویید برخورد ما راهبردی است.

رئیس مجلس ادامه داد: معنای اینکه نماینده پنتاگون گفته است ما در عراق تاکتیکی و در سوریه راهبردی برخورد می‌کنیم یعنی چه، معنای واقعی این است که مسئله تروریست‌ها برای قدرت‌ها مهم نبوده و می‌خواستند از دین ابزاری استفاده کنند.

لاریجانی گفت: به نظر من موضوع ناامنی بر منطقه ادامه پیدا خواهد کرد و البته در این میان امن‌ترین کشور ایران است. که توانسته به استقلال قوی و دموکراتیک خود این مشکلات را هضم کند.

وی افزود: من در این منطقه شلوغی زیادی می‌بینم و بعید می‌دانم با اینگونه رفتاری که غربی‌ها دارند و ادعای مبارزه دروغین با تروریسم دارند این ناآرامی‌ها در منطقه ادامه پیدا کند و این گرفتاری‌ها سال‌ها ادامه پیدا کند.

رئیس مجلس با اشاره به ائتلاف دروغین کشورهای غربی برای مقابله با داعش گفت: تصمیم ما برای مقابله با تروریست روشن است. برخورد ما تاکتیکی نیست و در عراق، سوریه و افغانستان به طور کامل و استراتژیک است.

لاریجانی در ادامه تصریح کرد: دورنمای منطقه آشفتگی سیاسی وجود خواهد داشت و البته تروریست نیز رشد خواهد کرد و همین مسئله سبب می‌شود تا برداشت‌های فرهنگی غبارآلود همچنان وجود داشته باشد.

رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: یکی از نتایج بحث توریسم در امنیت ملی کمک به زدودن همین فضای غبارآلود است چرا که به ارتباط بین فرهنگ‌ها کمک می‌کند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز باید از سرمایه مردم استفاده مناسبی شود، گفت: امروز بودجه کشور اجاره نمی‌دهد تا هزینه چشمگیری برای این مسائل شود و بهتر است تا از سرمایه مردم در این باره استفاده گردد.

همچنین رئیس مجلس بر ضرورت استفاده از ساختمان‌های بومی در اسکان توریسم‌ها و مسافران تأکید کرد.
واکنش رئیس مجلس به هتاکی کامرون 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  ربیعی: رییس مجلس در ابلاغ قانون اقدام لغو تحریم ها عجله کرد
Heart آبرامز: اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود ایران با ما مذاکره می‌کند
Heart رئیس‌جمهور ارمنستان:حوزه قفقاز در حال تبدیل به سوریه‌ دیگر است
  گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart شکایت خانواده ترامپ از کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا رد شد
Heart درخواست برای تحقیق و شفاف‌سازی درباره سفر رئیس موساد به عین الاسد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان