امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

9 ستاره هالیوود که در زندگی واقعی هم قهرمان به شمار می آیند!!

#1
 9 ستاره هالیوود که در زندگی واقعی هم قهرمان به شمار می آیند!! 1


شما باید فیلم هایی چون نابودگر و شکارچی از آرنولد شوارتزینگر، و جنگ ستارگان و شاهد از هریسون فورد ، را دیده باشید ؛ و چه کسی می تواند مأموریت غیرممکن تام کروز و براد پیت به عنوان آشیل در تروی را فراموش کند . توالی اقدامات در این فیلمها و چندین فیلم دیگر از همین ژانر، به احتمال زیاد ذهن شما را درگیر خود نموده و نفسها را در سینه حبس کرده است . آیا تا به حال فکر کرده اید که قهرمانان این فیلمها ، که دهه هاست چنین کارهایی را تجربه می کنند ، می توانند در زندگی واقعی خود ، قادر به انجام کارهای بهتری باشند؟ با این وجود ، آنها نه تنها می توانند چالش های قهرمانانه را در زندگی واقعی انجام دهند ، بلکه همچنین بسیاری از آنها کارهایی را در زندگی واقعی خود انجام داده اند که در قلب طرفدارانشان به یادگار باقی مانده است . در ادامه از اقدامات شجاعانه ده فرد مشهور نام می بریم که باعث نجات بسیاری از خطر شدند :


9. رایان گاسلینگ

این بازیگر کانادایی ، که به خاطر بازیگری و بودن در دنیای موسیقی مشهور است ، و شهرت خود را با حضور در فیلم های درام و مستقل به دست آورده است ، رایان گاسلینگ است . این بازیگر که به خاطر بازی در نقش یک معلم معتاد به مواد مخدر، برنده جایزه اسکار شده است ، قهرمانی است که مانع از ایجاد درگیری در یکی از خیابان های شهر نیویورک شد . او در حالیکه مشغول قدم زدن در پیاده روی خیابانی بود ، متوجه شد که اختلافی میان یک فروشنده خیابانی و یک مرد ناشناس به وجود آمده است . رایان گاسلینگ با قرار دادن خود به عنوان مانع میان آن دو ، از ایجاد درگیری فیزیکی ممانعت به عمل آورد . او سپس فهمید که منازعه بر سر یک نقاشی ده دلاری بوده ، و در نتیجه با دادن بیست دلار به فروشنده خیابانی ، از ایجاد درگیری جلوگیری کرد . و از نظرها ناپدید شد ، گویا که هیچ اتفاقی رخ نداده است . 


8. وین دیزل

وین دیزل ، نویسنده ، کارگردان ، بازیگر و تهیه کننده ای آمریکایی است که به گروه قهرمانان خوب پیوست ؛ او زندگی دو کودک را از مرگ نجات داد . این حادثه زمانی رخ داد که وین دیزل با دوچرخه اش از هالیوود به لس آنجلس می آمد ، اتومبیلی را در مقابل خود دید که کنترلش را از دست داده ، دور خودش چرخید و سپس آتش گرفت . او سریع واکنش نشان داد ، از دوچرخه پیاده شد ، به طرف اتومیبل دوید تا دو کودکی را که در عقب اتومبیل نشسته بودند ، نجات دهد . پس از آن به راننده کمک کرد تا به صندلی عقب آمده و از اتومبیل خارج شود . راننده و کودکان ، فاصله بسیار کمی تا زنده سوختن در آتش داشتند ، امّا این قهرمان چند دقیقه قبل از انفجار اتومبیل ، آنها را نجات داد . 


7. گارس بروکز 

گارس بروکز یک هنرمند موسیقی کانتری است که در اقدامی شجاعانه و متهورانه ، زندگی دو کودک را نجات داد . هنگامیکه او و فرد دیگری دیدند که بوته علفی آتش گرفته و به سمت خانه ای در حرکت است ، سریعاً به طرف خانه دویدند . در خانه تنها دو کودک بودند که بازی می کردند ؛ گارس بروکز آنها را از خانه خارج کرده و به مکانی امن برد . مقامات اعلام کردند که در آن آتش سوزی ، حدود 600 هکتار از بین رفت . 


6. کیت وینسلت 

این بار صحبت از یک قهرمان مرد نیست ، بلکه زنی قهرمان را معرفی می کنیم . بله او با بدلکاری واقعی در دنیای واقعی ، نام خود را در این لیست به ثبت رساند . در تابستان سال 2011، کِیت مشغول گذراندن تعطیلات با کودکانش در عمارت جزیره ویرجین که متعلق به بیلیونر بریتانیایی ، ریچارد برانسون است ، بود . کِیت ناگهان متوجه شد که اتصالی در برق خانه موجب ایجاد آتش شده است . او پس از آنکه اطمینان حاصل نمود که کودکانش در بیرون از خانه در ایمنی به سر می برند ، به پشت خانه رفت و در حرکتی متهورانه مادر 90 ساله ریچارد برانسون را بغل کرد و به سرعت از عمارت خارج شد . شعله های این آتش سوزی ، کل عمارت را به خاکستر تبدیل کرد . او اظهار داشت که این رویداد به مانند صحنه فیلمبرداری یک فیلم بود ، و شما منتظر کلمه "کات" هستید ؛ کلمه ای که هرگز بیان نشد . 


5. تام کروز 

تام کروز ، بسیار زیاد با واکنشهای منفی از سوی رسانه های مختلف روبه رو شده است ، امّا او نیز کارهای قهرمانانه زیادی انجام داده است که خیلی مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت . تقریباً یک دهه پیش بود که تام کروز شاهد یک تصادف بود ؛ در این تصادف یک اتومبیل با زنی تصادف کرده و پس از آن از صحنه فرار می کند . تام کروز با اورژانس تماس گرفته و درخواست آمبولانس می کند ؛ سپس و تا رسیدن آمبولانس کنار زن مجروح باقی می ماند . او سپس می فهمد که این زن بیمه نبوده و قادر به پرداخت هزینه های درمان نیست ؛ در نتیجه ستاره فیلم مأموریت غیر ممکن ، با پرداخت هفت هزار دلار ، کل هزینه های درمانی او را پرداخت می کند . کارهای خوب او در این رویداد خلاصه نمی شود ؛ او همچنین دو پسر جوان را از له شدن در میان مردم نجات داد . علاوه بر این ، او هنگامی که با همسر سابقش نیکول کیدمن در تعطیلات به سر می برد ، با درخواست برای کمک به یک کشتی در حال غرق ، خدمه را از خطر مرگ نجات داد . 


4. آرنولد شوارتزینگر 

این فرماندار و قهرمان بزرگ ، هرگز فراموش نکرد که می تواند از مهارت های خود در زندگی واقعی و برای کمک به دیگران استفاده کند . آرنولد هنگامی که دید مردی در حال غرق شدن است ، به درون آب پرید و او را از مرگ حتمی نجات داد . آن مرد به آرنولد گفت ، هرچه تلاش می کرد تا به ساحل برسد ، نمی توانست . آرنولد کنار مرد باقی ماند ، تا نفسش به حالت عادی برگشته و آرامش خود را به دست آورد .


3. براد پیت 

براد پیت ، هنگامی به قهرمان واقعی در زندگی واقعی تبدیل شد که در صحنه فیلمبرداری بود . در آگوست سال 2011، هنگامی که این بازیگر در صحنه فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی Z بود ، مشاهده کرد زنی که یکی از بازیگران سیاه لشکر فیلم بود بر روی زمین افتاد . درست در صحنه ای که 700 نفر دیگر صحنه زامبی را بازی می کردند . براد پیت به سرعت به این زن که در اثر افتادن صدمه دیده بود ، کمک کرده و او را از مرگ حتمی نجات داد . بعداً گزارش شد که در این صحنه ، عده زیادی صدمه دیده و دچار کبودی ، و شکستگی استخوان شدند . یکی از این بازیگران سیاه لشکر گفت ، زن در وسط صحنه و بین افراد بر زمین افتاد ، و هیچ کس باور نمی کرد که براد پیت این صحنه را دیده و به کمک آید . این اوّلین بار نیست که این بازیگر چنین اقدامات شجاعانه ای انجام می دهد . در سال 2008 و در جشنواره فیلم ونیز ، او با نجات یکی از طرفدارانش از افتادن در آب ، نام خود را بر سر زبان ها آورد . 


2. هریسون فورد 

هریسون فورد نه تنها یک بازیگر و تهیه کننده خوب است ، بلکه همچنین انسان فوق العاده ای نیز می باشد . او خانه ای در وایومینگ دارد و مالک یک هلیکوپتر شخصی نیز هست که آن برای عملیات امداد و نجات و با هزینه 1000 دلار به دیگران قرض می دهد . در یک رویداد گزارش شد ، هنگامی که دو زن مشغول پیاده روی در کوه بودند، یکی از آنها بیمار می شود . دوستش او را به دامنه کوه می آورد و منتظر کمک می شود. آنها واقعا نمی دانستند که خلبان هلیکوپتر، خود هریسون فورد با کلاه کابوی می باشد؛ او برای نجات این زن بیمار آمده بود .


1. تی . آی

این خواننده سبک رَپ ، که در اکتبر سال 2010، به خاطر حمل مواد مخدر، دادگاهی شده و اسمش بر سر زبانها آمده بود ، کارهای خوبی نیز انجام داده است . دوست خوب او ، دی . جی رایان کامرون است که در حال کار در ساختمان رادیو بود . در این هنگام او دید که یک مرد آتلانتایی با بیان تهدیداتی ، به دنبال پرتاب خود از ساختمان بوده و قصد خودکشی دارد . کامرون با دوست خود تی . آی تماس گرفت و از او درخواست کمک کرد . تی . آی با وجود آنکه در آن روز مشغله زیادی داشت ، به کمک دوستش شتافت . هنگامیکه به محل ساختمان رسید ، تلاش کرد تا به مرد نزدیک شود ، امّا مأموران اجازه ندادند . به لطف فن آوری ، او سریعاً یک پیام ویدئویی کوتاه ساخت ، که در آن ، او از مرد می خواست که خودکشی نکند و می گفت که تی . آی برای او به اینجا آمده است و اینکه تو آدم خوبی هستی ، و همه چیز درست خواهد شد ... مأموران پلیس این ویدئو را به مرد مذکور نشان دادند . این پیام به مرد امید داده و به او کمک کرد تا از خودکشی منصرف شود . تی . آی بعدها گفت که خداوند به این مرد کمک کرده و او تنها وسیله ای از طرف خداوند بوده است . 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  ۱۰ فیلمی که هرگز باور نمی‌کنید بر اساس داستان‌ها و اتفاقات واقعی ساخته شده‌اند!!
  جیک جیلنهال احتمالا ستاره اصلی فیلم Ambulance مایکل بی خواهد بود
  لوری لافین بازیگر زن سینمای هالیوود به زندان می‌رود!
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  نسخه 4K واقعی فیلم های «هابیت» و «ارباب حلقه ها» در تاریخ ۳۰ نوامبر منتشر می‌شود
  کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود
  رایان رینولدز در تریلر جدید فیلم Free Guy به قهرمان داستان تبدیل می‌شود
  باکس آفیس | هالیوود با اکران فیلم‌های قدیمی به حیات خود ادامه می‌دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان