امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اصول چمدان‌ بندی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مجله زندگی ایده آل:
 نــوروز غـیر از دیدو‌بازدیدها و شیرینی‌خـوران‌های دوست‌داشتنی ‌اشسفر هم دارد. اصلا انگار پیوندی دیرینه‌ هست بین روزهای دلچسب بهاری! در این سفرهای نورزی فارغ از مقصد و مقصود یک اتفاق مشترک، همیشگی است؛ آن هم چیزی نیست جز بستن چمدانی که قرار است در طول سفر همراه‌تان باشد. دقت کنید که این چمدان یک همراه تاثیرگذار برای شماست چون در طول سفر نقش کمد لباس‌های‌تان را برای شما بازی می‌کند. ما برای بستن این چمدان پیشنهادهایی برای‌تان داریم. پیشنهادیی از کیف و کفش گرفته تا لباس‌هايی که در سفربه کارتان می‌آید.

یکی از ملزومات سفر عینک آفتابی یکی از ملزومات سفر است. وقتی برای یک سفر بهاری برنامه‌ریزی می‌کنید حتما به انتخاب عینک آفتابی هم فکر کنید. بهتر است قاب عینک‌هایی که انتخاب می‌کنید به قدر کفایت بزرگ باشند تا نه تنها از چشم‌ها بلکه از صورت‌تان هم در برابر آفتاب تازه نفس بهاری حفاظت کند. 

تی‌شرت!

پیشنهاد ما به آقایان انتخاب تی‌شرت‌های یقه 3 دکمه است. این تی‌شرت‌ها به دليل فرم یقه‌شان در عین حال که خنک و ساده هستند ظاهر مناسبی به شما می‌دهند. طراحی این تی‌شرت‌ها به‌گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد در عین حال که کاملا اسپرت پوشیده‌اید کمی تا قسمتی هم رسمی باشید. فقط کافی است یک سویی‌شرت ظریف هم روی آن بپوشید تا همه چیز تکمیل شود. برای انتخاب رنگ و طرح هم دست‌تان ‌باز است؛ می‌توانید نمونه‌های تک رنگ را انتخاب کنید که در این صورت ظاهری اسپرت‌تر دارید یا سراغ نمونه‌هایی با خط‌های افقی یا عمودی بروید و ظاهری جدی‌تر را امتحان کنید. برای خرید این تی‌شرت‌های 3 دکمه می‌توانید سراغ برندها را بگیرید یا به فروشگاه‌های متفرقه برويد. تنوع قیمت این تیشرت‌ها بسته به برندی که انتخاب می‌کنید از 70 تا 200 هزار تومان متغیر است.

چمدان شما در یک  نيم نگاه

در قدم اول باید یک نیم‌نگاه داشته باشید به همه آنچه که باید در چمدا‌ن‌تان جا بگیرد. یک حساب و کتاب منطقی ثابت می‌کند شما برای یک سفر 6روزه نوروزی دست‌کم سه دست لباس رسمی با ملزومات(روسری برای خانم‌ها و جوراب و .... برای آقایان)، 3 دست لباس راحتی و بالاخره 2 جفت کفش نیاز دارید. اگر به این فهرست حوله را هم اضافه کنید جای هیچ نگرانی نمی‌ماند که كاملا دست‌پر عازم سفر می‌شوید. منطق این حساب و کتاب این است که شمادست کم هر دو روز به یک دست لباس رسمی برای گشت‌وگذارهای نوروزی و یک دست لباس راحتی نیاز دارید به همین سادگی. بنابراين یادتان باشد بیشتر از این هرچه که درون چمدان‌تان جا بدهید فقط بارتان را سنگین‌تر می‌کند!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اصول چمدان‌ بندی 1

لباس ورزشی!

 لباس ورزشی هم از آن لباس‌های راحتی است که حتما در طول سفر به کارتان می‌آید البته نه هر لباسی. لباس‌هایی از جنس کتان به دليل خنك بودن به مراتب بهتر از لباس‌های ورزشی نایلونی هستند. بهتر است به جای مدل‌های تنگ و چسبان هم مدل‌های گشاد و آزاد را انتخاب کنید تا حس واقعی راحتی در سفر را با پوشیدن این مدل‌ها تجربه کنید. در مورد رنگ هم شک نکنید که باید رنگ‌هایي شاد و روشن انتخاب کنید.

کالج همه‌کاره!

کفشی که قرار است در سفر همراه شما باشد باید یک ویژگی مهم داشته باشد؛ این کفش باید راحت باشد! چون قرار است با همین همراه به تمام نقاط دیدنی شهر مقصدتان سفر کنید بنابراین باید بروید سراغ راحت‌ترین کفشی که دارید. پیشنهاد ما یک جفت کالج است؛ کفشی که هم با لباس‌های اسپرت شما جور در می‌آید هم لباس‌های رسمی، هم آقایان می‌توانند برای همراه داشتن آن برنامه‌ریزی کنند و هم خانم‌ها. خانم‌ها می‌توانند کالج را با شلوار یا حتی دامن هم ست کنند. آقایان هم می‌توانند کالج‌شان را غیر از شلوار پارچه‌ای با هر شلوار کتان یا جینی که دوست دارند بپوشند! با توجه به همه این دلایل شما برای چمدان نوروزی‌تان فقط یک جفت کالج نیاز دارید و بس!

مد با شما یار است

 مانتوهای نخی، بلند، گشاد و آزادی که تابستان گذشته روی کار آمدند و حتما یکی دوتا از آنها هم در کمد لباس‌های تابستانی شما پیدا می‌شوند، دقیقا همان انتخابی هستند که در سفر به کارتان می‌آید. اغلب این مانتوها دو رو هستند و این یعنی شما با یک انتخاب هم راحتی را دارید هم تنوع را! اگر هم خیال خرید دارید نگران نباشید فروشگاه‌های مختلف انواع و اقسام این مدل را دارند اما ما به شما توصیه می‌کنیم برای خرید سری به جمعه بازار بزنید و این مدل مانتوها را در هر رنگی که می‌خواهید با قیمتی به مراتب متعادل‌تر خریداری کنید. نمونه‌های نخی را در این بازار مکاره می‌توانید حدود 60 و نمونه‌های حریر را حدود 70 هزار تومان تهیه کنید.

نقاب‌‌دارها به کارتان می‌آیند

حضور یک کلاه پارچه‌ای نقاب‌دار را نباید در سفر دست‌کم بگیرید. این کلاه غیر از اینکه ظاهر اسپرت شما را تکمیل می‌کند، نقش یک محافظ همراه را نيز برای شما بازی مي‌کند و اجازه نمي‌دهد که آفتاب در گشت‌وگذارهای سفرهای بهاری سرتان را نشانه بگیرد!

برای سفـر سراغ روسـری یا شال‌های نخی بروید. شال‌های نخی خنکند و تا دل‌تان بخواهد سبک بنابراین انتخاب خوبی برای شما هستند؛ اما بد نیست یک ترفند ساده در انتخاب این شال‌ها به کار بگیرید و آن هم اینکه سراغ نمونه‌هایی بروید که بافتی چروک دارند. در این صورت لازم نیست در طول سفر درگیر اتو کردن شال‌تان باشید. 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخرین اصول چمدان‌ بندی 1

یک نکته ریز!

فارغ از اینکه چه چیزی را و به چه‌دلیلی همراه‌تان می‌برید اینکه چطور وسایل‌تان را در یک چمدان جمع و جور جا بدهید، مهم است. یک روش موثر این است که لباس‌های‌تان را به جای تا کردن و روی هم گذاشتن لوله کنید و همه را در کنار هم جا بدهید. لوله کردن لباس‌ها باعث می‌شود هم جای کمتری بگیرند هم اینکه کمتر چروک شوند!

سبک و جادار!

کیفی که در سفر به کارتان می‌آید باید چند ویژگی را با هم داشته باشد؛ اول اینکه جادار باشد. آنقدر جادار که همه وسایل ریز و درشت‌تان از کیف پول گرفته تا تلفن همراه در آن جا بگیرد؛ اما نکته اینجاست که این جاداری نباید به قیمت بزرگی و سنگینی کیف باشد. کیفی که برای سفر انتخاب می‌کنید باید کوچک باشد و در عین حال جادار و سبک. اما نکته مهم اینکه این کیف باید راحت روی دست‌تان جا بگیرد. پیشنهاد ما این است که سراغ کیف‌هایی بروید که در اصطلاح به عنوان کیف‌های دوشی شناخته می‌شوند. کنار آمدن با این مدل کیف‌ها به مراتب راحت‌تر از کیف‌هایی است که روی دست جا می‌گیرند. در انتخاب این مدل باید به پهنا و بلندی قابل تنظیم کیف دقت کنید. هرچه بند کیف پهن‌تر باشد تحمل آن روی شانه راحت‌تر است و قابلیت تنظیم بلندی آن هم به شما اجازه می‌دهد که حتی کیف را به صورت چپ و راست روی گردن و شانه‌تان بیندازید. در همه برندهای ایرانی و خارجی هم می‌توانید سراغ این مدل کیف‌ها را بگیرید فقط باید از قبل با خودتان کنار بیاید که برای خرید ملزومات سفر چقدر می‌خواهید هزینه کنید.

آقایان هم می‌توانند به این مدل کیف فکر کنند البته آقایان انتخاب دیگری هم دارند؛ کیف‌های کمری که درست مثل یک کمربند روی کمر جا می‌گیرند هم می‌توانند همراهان خوبی برای سفر باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(..*)


آخرین اصول چمدان‌ بندی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کتاب یک چمدان خاطره-دو جلدی
  آخرین روزهای مهمـانپـذیر خــزر در خیابان جمهوری ساری
  اصول کاربردی برآی بستن چمدان
  مسافران حرفه ای چمدان خود را اینگونه ببندند
  آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران
  اصول عکاسی حرفه ای برای مسافران
  شهریور, آخرین فرصت سفر
  سفر در آخرین روزهای تابستان
  چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟
  کدام چمدان​ها برای مسافرت مناسب هستند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان