امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونالدو احتمالا بهترین بازیکن دنیاست/ رئال می تواند هر تیمی را شگفت زده کند!

#1
برندن راجرز، سرمربی تیم لیورپول پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
- آیا این هفته با توجه به دیدارهایی مقابل رئال مادرید و چلسی برای شما مهم تر است؟
این هفته بزرگی است. ما دیدار های مختلفی داشته ایم و نمی خواهیم نا امید شویم. اعتماد به نفس زیادی داریم و متمرکز هستیم. ما به اینجا آمده ایم تا یک بازی خوب ارائه
 کنیم. ما این دیدار را به عنوان یک فرصت در نظر می گیریم تا یک تهدید. ما هنوز میل زیادی برای صعود از گروه داریم، و هنوز سرنوشتمان دست خودمان است. ما با احترام به رقیب
 خود وارد مسابقه خواهیم شد، آنها احتمالاً بهترین تیم دنیا هستند و بازیکنان فوق العاده ای دارند، اما اگر ما سرعت و جدیت لازم را در بازی خود پیدا کنیم می توانیم هر تیمی را به چالش بکشیم.
- آیا استوریج بازی خواهد کرد؟
من همه بازیکنانم را با خود بیرون آورده ام چرا که این بازی و بازی آخر هفته مقابل چلسی برایمان بسیار مهم است و این نشانه ای است که بیشتر کنار هم هستیم. همه بازیکنان با تیم سفر کرده اند، مصدوم یا آماده، و ما طی چند روز آینده اینجا تمرین خواهیم کرد. در مورد دنیل، باید ببینیم که چگونه جواب می دهد، اما به احتمال زیاد بعید است که آماده باشد.
- در مورد ایکر کاسیاس چه فکری می کنید؟
او دروازه بانی است که سالها در دنیای فوتبال حضور داشته است و خصوصیات بسیار مهمی هم دارد. او برای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا مهم است. او دوره ای دو ساله را پشت سر گذاشت، اما حالا دوباره دروازه بان شماره یک تیمش می باشد. او برای مادرید و همچنین تیم ملی اسپانیا یک اسطوره است.
- بالوتلی فاقد چه چیزی است؟
او خیلی سخت کار می کند و در حال حاضر گل هایی که همه ما می خواهیم را به ثمر نمی رساند اما تلاش می کند تا روی کارهایی که تیم از او می خواهد تمرکز کند.
- کریستیانو یک ماشین گلزنی است. چطور می توانید او را متوقف کنید؟
ما در مقابل یک تیم بازی خواهیم کرد. احتمالاً کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او سالهای زیادی تحسین برانگیز ظاهر شده است و در حال حاضر با اعتماد به نفس و شور و شوق فوق العاده ای بازی می کند. او خودش هم به شما خواهد گفت که تیم مهمتر است. مادرید ایسکو، بنزما، مودریچ، کروس و دیگران را دارد. آنها یک واحد قوی هستند. کریستیانو کاتالیزور این تیم است. ما به سختی کار خواهیم کرد تا او را متوقف کنیم.
- تنها بالوتلی نیست که با تیم هماهنگ نشده و جا نیفتاده است...
من هنوز در حال یادگیری هستم، درست همانطور که بازیکنان جدید در حال یادگیری هستند. نمی خواهم صحبت ها در مورد زمان دادن به بازیکنان ادامه پیدا کند. ما باید گلایه ها و شکایت ها را فراموش کنیم. حالا بازی های بیشتر و زمان کمتری داریم. ما به همان شدت سابق باز خواهیم گشت که کلیدی است. ما نه تنها در پرسینگ، بلکه در پاس دادن نیز باید شدت کافی را داشته باشیم.
- برای این مسابقه از بازیکنان خود چه چیزی خواسته اید؟
اینجا یکی از بهترین ورزشگاه های دنیاست. زمین چمن بسیار عالی خواهد بود. بازی روی این چمن بسیار روان و سریع انجام می شود. چالش ما ارائه بهترین عملکرد ممکن است. ما به عنوان تیمی که انتظار شکست دارد، به اینجا نیامده ایم. در آنفیلد ما خیلی خوب شروع کردیم و تنها مشکل این بود که خیلی زود هم گل خوردیم. نکته کلیدی برای تیم ما این است که فشرده تر عمل کنند و هنگامی که صاحب توپ هستیم مشکلاتی ایجاد کنیم.
- آیا لیورپول شانس صعود از گروه دارد؟
البته. می دانیم که فرصت صعود از گروه برای ما وجود خواهد داشت، اما هرگز احساس نکرده ایم که این اتفاق به آسانی رخ خواهد داد. مادرید روی فرم است. آنها می توانند هر تیمی در اروپا را حیرت زده کنند اما ما باید روی خود تمرکز کنیم.
- آیا به تغییر فلسفه هجومی تیم فکر کرده اید؟
خط دفاعی ما انتقادات زیادی را متحمل شده است، اما این سؤال به تیم مربوط می شود. تعادل ما چندان هم بد نیست. ما یک تیم هستیم. البته که می خواهیم بهتر شویم، تنها نا امیدی ما ناشی از اشتباهات است، فرصت های گلزنی متعددی که از دست می دهیم، و این چیزی است که می خواهیم از بین ببریم. وقتی شما یک فلسفه هجومی داشته باشید در کارهای دفاعی حساس تر خواهید شد. گلی که ما روز شنبه دریافت کردیم نا امید کننده بود و در صورتی که قصد بهبودی و پیشرفت داشته باشیم، باید این اشکالات را برطرف کنیم. با اینحال، این فلسفه امشب ما را به اینجا رسانده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  ورزشکاران، المپیک توکیو را شگفت‌انگیز کردند
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  هم تیمی میلاد عبادی پور از اسکرا جدا شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان