امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلعه‌نویی، عبدی و پرسپولیس محروم شدند؛ جریمه همگانی!+دایی برای پله آرزوی سلامتی کرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نویی، عبدی و پرسپولیس محروم شدند؛ جریمه همگانی!+دایی برای پله آرزوی سلامتی کرد 1

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز دوم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل و همچنین پرتاب مواد منفجره رخ داد. این باشگاه طبق مقررات 87 و 79 آیین‌نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در هفته‌های یکم، دوم، چهارم، هفتم، سیزدهم و پانزدهم و همچنین به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس، این تیم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر خواهد بود.

حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس به دلیل حضور روی نیکمت تیم به مدت دو دقیقه و علیرغم محرومیت و قرار گرفتن در محل غیرمجاز و عدم توجه به تذکرات مسئولان برگزاری مسابقه جهت ترک زمین و همچنین ورود غیرقانونی به زمین مسابقه به هنگام دریافت گل حریف، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

تیم استقلال به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی طبق مقررات مواد 78 و 79 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز به دلیل خروج مکرر از محوطه فنی و اعتراض مستمر به قضاوت داور که موجب تحریک تماشاگران تیمش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم استقلال و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

همچنین امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل شروع درگیری فیزیکی و حرکات غیرورزشی، از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

بر همین اساس میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم استقلال به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیم پرسپولیس، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

محسن بنگر، بازیکن تیم پرسپولیس نیز به دلیل انجام رفتار غیرورزشی و برخورد توأم با عصبانیت با بازیکنان حریف با هدف ایجاد درگیری و از جمله برخورد با آرش برهانی و تحریک تماشاگران، به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

حنیف عمران‌زاده، بازیکن تیم استقلال نیز به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به عوامل پزشکی تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

شایان ذکر است، تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نویی، عبدی و پرسپولیس محروم شدند؛ جریمه همگانی!+دایی برای پله آرزوی سلامتی کرد 1

بعد از بیماری پله اسطوره فوتبال جهان، علی دایی بهترین گلزن ملی جهان در پیامی برای او آرزوی سلامتی کرد. در این پیام که به ایمیل شخصی پله ارسال شده آمده است:

دوست خوبم

جای تو روی تخت بیمارستان نیست. چشم همه دنیا به توست تا بلند شوی و با حضورت خاطرات خوب تو در فوتبال دنیا زنده بماند. می‌دانم که به زودی دوباره برمی‌خیزی. پس برای آن روز و آن لحظه انتظار می‌کشم. به امید سلامتی برای تو.

علی دایی

دایی و پله در کمیته فوتبال فیفا مدتی با یکدیگر همکار بودند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان