امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ایجاد رشتههای مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان

#1
نامدار عبداللهیان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: رشتههای مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد می شود.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، نامدار عبداللهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر عصر روز گذشته با مدیران استانی در محل مرکز آموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم(ص) دیدار و گفتگو کردند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به نزدیک شدن به هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان هر چه بیشتر با ارزشهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی کارآیی و اثربخشی را لازم و ملزوم یکدیگر عنوان کرد و افزود: در بهرهوری سیستم نیازمند پرداختن به هر دو وجه آن هستیم.

عبداللهیان، سازگاری، تعهدکاری، داشتن انگیزه، نظم و اراده قوی را از مهمترین کارکردهای سازمان برشمرد و تاکید کرد: اصلاح و ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکتهای مردمی، ارتقاء بودجه، کیفیت مدیریت آموزشگاهی را از سیاستهای مهم وزیر در دولت تدبیر و امید دانست که رشد همه جانبه این اصول و پرورش نیروهای خلاق می تواند منشاء تحول بزرگی در سازمان باشد.

وی تشویق افراد برای تأسیس مؤسسات غیردولتی و بهرهگیری از نیروی خیرین در مراکز استانها را از نیازهای اساسی سازمان برشمرد و افزود: پیگیری می شود طی نشستی با مسئولان دانشگاه فرهنگیان، رشتههای مرتبط با انواع اختلالات در آموزش و پرورش استثنایی در این دانشگاه ایجاد شود تا نیاز به دانشگاههای دیگر مرتفع گردد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی وجود مراکز اختلالات یادگیری را عامل مهمی در کاهش افت تحصیلی دانست و خاطرنشان کرد: با غنی کردن کتابخانهها و تولید محتوای مناسب و افزایش کمی این مراکز می توانیم کمک شایانی را به دانش آموزان استثنایی کشور داشته باشیم.

در ادامه این نشست معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به ورزش دانش آموزان با نیاز ویژه را از اولویتهای کاری خود برشمرد و تصریح کرد: ورزش نوعی توان بخشی برای این افراد محسوب شده و باید با برگزاری جشنوارههای ورزشی در ایجاد رشد زندگی اجتماعی و بالا بردن اعتماد به نفس این عزیزان قدم موثری برداریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Book خلاصه آیات تعلیمات اسلامی ( ویژه کنکور فرهنگیان)
  200 سوال و جواب اصلی مصاحبه فرهنگیان
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  ☂ بانک تست دین و زندگی فرهنگیان
Book ♕ کتاب تیزشیم تاریخ مشاوران آموزش
Exclamation کتاب کنکور اختصاصی فرهنگیان | ویژه آزمون فرهنگیان ۱۴۰۳
  جدول کلاس _شبکه آموزش سیما_چهارشنبه ۱۰ آذر ١۴٠٠
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان