امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نرخ خانه‌های کلنگی بالای ۱۰۰ متر

#1
Heart 
رکود بازار مسکن در دو ساله اخیر، بیشترین زیان را به املاک کلنگی وارد کرده به‌طوری‌که خرید وفروش این نوع ملک‌ها با کاهش زیادی مواجه شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رکود مسکن که در دوسال گذشته منجر به کاهش تولید و خرید وفروش مسکن در کشور و به خصوص شهرهای بزرگ شده است، بیشترین زیان را به املاک کلنگی وارد کرد به‌طوری‌که دراین مدت متقاضیان خرید املاک کلنگی به شدت کاهش یافته است و آگهی فروش یک ملک هفته‌ها و گاهی ماه‌ها در بنگاه‌های املاک بی‌مشتری می‌ماند.

املاک کلنگی که در دوران افزایش قیمت مسکن حتی با نرخ‌هایی بیش از دو برابر به فروش می‌رسید، الان بی مشتری مانده‌اند و سرمایه گذاران تمایلی به خرید این املاک کلنگی ندارند. دسته ای از سازندگان مسکن هم باوجودی‌که ملک کلنگی را در سال‌های قبل خریداری کردند اما به دلیل رکود خرید و فروش مسکن یا کار ساخت را شروع نکرده‌اند و یا اینکه ساخت و ساز را نیمه تمام رها کردند.

به همین جهت، مالکان خانه های کلنگی هم به اجبار برای فروش دست نگه داشته اند تا در موقعیت مناسب تری، ملک خود را به فروش برسانند در این میان املاکی که جواز ساخت گرفته اند راحت تر از دیگر خانه ها به فروش می‌رود و مشتری بیشتری برای این خانه‌های کلنگی وجود دارد.

در حال حاضر با توجه به اینکه انبوه سازان، بازار سال آینده را نسبت به امسال با رونق بیشتری پیش بینی کرده‌اند، بنابراین امکان اینکه رونق نسبی در فروش املاک کلنگی ایجاد شود، بیشتر است. در واقع هر زمان که خرید و فروش آپارتمان رونق پیدا کند، بازار املاک کلنگی هم داغ می‌شود اما فروشندگان باید تا آن زمان صبر زیادی داشته باشند.

نرخ املاک کلنگی بالای ۱۰۰ متر در تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، ملکی کلنگی با مساحت ۱۷۴ مترمربع زمین و ۲۴۳ متر بنا در ولیعصر منیریه متری ۷.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در امیرآباد شمالی ملکی با ۱۳۰ متر مساحت در ۲.۵ طبقه متری یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در اتوبان آهنگ ملکی کلنگی با ۱۰۶ مترمربع مساحت متری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و در ستارخان شادمان ملکی ۲۰۰ متر با جواز ۵ طبقه متی ۹ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین ملکی ۱۲۶ متری با جواز ۴ طبقه متری ۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در ولیعصر امیریه با مساحت ۱۷۰ مترمربع متری ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در پیروزی خیابان کریم شاهیان خانه‌ای با مساحت ۱۶۲ متر هرمترمربع ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و در خیابان خوش نرسیده به خیابان هاشمی ملکی با ۱۴۰ مترمربع ۶۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

ملکی ۲۱۲ متری در دولت اختیاریه هم ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و وحدت اسلامی ملکی ۲۷۵ مترمربع یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در نوبنیاد گلزار هم ملکی ۲۵۰ متری ۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در توحید نصرت غربی ملکی با مساحت ۲۰۸ متر متری ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

ملکی ۲۰۷ متری با بر ۹ متری هم در یوسف آباد متری ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و در مرزداران ژاندارمری ملکی ۳۰۰ متری با بر ۱۰ و جنوبی متری ۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.
نرخ خانه‌های کلنگی بالای ۱۰۰ متر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  دعوت دختران به خانه های خالی
  دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر هم داریم
  شیوع متوسط تا بالای ام. اس در ایران
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)
  مرد انگلیسی در قرنطینه یک ماشین از باغچه خانه‌اش بیرون آورد!
  ساخت خانه‌ای شبیه کاخ سفید روی پشت‌بام
  یک مسوول: اگر ۹۰درصد مردم 3 ماه در خانه بمانند کرونا کنترل می‌شود
  اعتراض مسیح مهاجری به سریال «پایتخت»/ به جان دین و خانه خدا افتادند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان