امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ثواب تلاوت چند سوره قرآن

#1
ثواب قرائت سوره فتح
امام صادق عليه السلام فرمودند: با قرائت سوره فتح اموال ، زنان و بردگان خود را از نابوى حفظ كنيد. همانا كسى كه بر قرائت آن مداومت نمايد در روز قيامت منادى او را به گونه اى مردم مى شنوند ندا مى كند؛ تو از بندگان مخلص من هستى ، او را به بندگان صالحم ملحق نماييد؛ در بهشتهاى نعمت واردش كنيد و به او نوشابه سر بسته اى بدهيد كه چون كافور خنك است .
ثواب قرائت سوره حجرات
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره حجرات را در هر شب يا هر روز بخواند، از زائران حضرت محمد صلى الله عليه و آله خواهد بود.
ثواب قرائت سوره ق
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه در نمازهاى واجب و مستحب بر قرائت سوره ق مداومت نمايد، خداوند رزق او را فراوان نموده ، نامه عملش را به دست راستش مى دهد و در حساب بر او آسان مى گيرد.
ثواب قرائت سوره ذاريات
امام صادق عليه السلام فرمودند كسى كه سوره ذاريات را در شب يا روز بخواند، خداوند امور زندگيش را اصلاح و روزش را فراوان مى گرداند و قبرش را با چراغى كه تا روز قيامت روشن است ، نورانى مى نمايد.
ثواب قرائت سوره طور
امام صادق عليه السلام و امام باقر عليه السلام فرموده اند: كسى كه سوره طور را تلاوت نمايد، خداوند خير دنيا و آخرت را به او عطا مى نمايد.
ثواب قرائت سوره نجم
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه هر روز يا هر شب ب تلاوت سوره نجم مداومت نمايد، به خوبى در ميان مردم زندگى نموده ، آمرزيده شده و محبوب مردم خواهد بود.
ثواب قرائت سوره قمر
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره قمر را تلاوت نمايد، خداوند او را سوار شترى از شتران بهشت از قبر خارج مى سازد.
ثواب قرائت سوره الرحمن
امام صادق عليه السلام فرمودند: قرائت سوره الرحمن و مداومت بر قرائت آن را ترك نكنيد. زيرا در دلهاى منافقين جاى نمى گيرد و خداوند در روز قيامت اين سوره را به شكل انسانى با زيباترين شكل و هر چه خوشبوتر مى آورد و اين سوره در جايى كه هيچ كس نزديكتر از او به خداوند نيست ، آنگاه خداوند از او مى پرسد: چه كسى در زندگى دنيا بر قرائت تو مداومت مى ورزيد؟ و او پاسخ مى دهد: خدايا! فلانى و فلانى . و آنان رو سفيد مى شوند. آنگاه خداوند به آنان مى فرمايد: هر كه را دوست مى دارى شفاعت كنيد. و آنان بى حساب شفاعت مى كنند به گونه اى كه كسى باقى نمى ماند كه برايش شفاعت كند. سپس مى فرمايد: وارد بهشت شويد و در هر جاى آن كه مى خواهيد ساكن شويد.
ثواب قرائت سوره واقعه
1. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در هر شب جمعه سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست مى دارد؛ محبت او را در دل همه مردم مى افكند، هيچگاه در دنيا گرفتار فلاكت ، فقر، ندارى و آفتى از آفات دنيا نمى شود و از دوستان اميرالمومنين عليه السلام خواهد بود. اين سوره مخصوص اميرالمومنين عليه السلام است و هيچ كسى با او در آن شريك نيست .
2. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه هميشه در نماز واجب سوره حديد و مجادله را بخواند، خداوند تا هنگام مرگش هيچگاه او را عذاب نخواهد كرد؛ خود و خانواده اش دچار مصيبتى نمى شوند و بدنش سالم و بى عيب خواهد ماند.
ثواب قرائت سوره حديد و مجادله
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه هميشه در نماز واجب سوره مجادله و حديد را بخواند، خداوند تا هنگام مرگش هيچ گاه او را عذاب نخواهد كرد، خود و خانواده اش دچار مصيبتى نمى شوند و بدنش سالم و بى عيب خواهد ماند.
ثواب قرائت سوره حشر
پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله فرمودند: كسى كه سوره حشر را تلاوت نمايد هيچبهشت و جهنم ، عرش و كرسى ، حجاب ، آسمان و زمين ، هوا و باد، پرنده ، درخت و كوهخورشيد و ماه و فرشته اى نمى ماند؛ مگر اين كه بر او درود فرستاده و براى او استغفارمى نمايند و اگر بميرد، شهيد مرده است . ثواب قرائت سوره ممتحنه
امام زين العابدين عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره ممتحنه را در نمازهاى واجب و مستحب بخواند؛ خداوند دلش را براى ايمان خالص ‍ مى گرداند و ديدگانش را روشن مى نمايد؛ هيچگاه دار فقر نشده و خود و فرزندانش ديوانه نشوند.
ثواب قرائت سوره صف
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره صف را بخواند و در نمازهاى واجب و مستحب بر قرائت آن مداومت نمايد، انشاءالله خداوند او را با فرشتگان و پيامبران مرسلش در يك صف قرار خواهد داد.
ثواب قرائت سوره جمعه ، منافقين و اعلى
امام صادق عليه السلام فرمودند: واجب است كه شيعه ما در شب جمعه ، سوره جمعه اعلى و در نماز ظهر روز جمعه ، سوره جمعه ، و سوره منافقين را بخواند. كسى كه اين كار را انجام دهد، گويا، عمل رسول خدا صلى الله عليه و آله را به جا آورده است ، و پاداش و ثواب او اين است كه خداوند او را به بهشت ببرد.
ثواب سوره تغابن
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره تغابن را در نماز مغرب واجب بخواند، اين سوره در قيامت شفاعت كننده او خواهد بود و نزد كسى كه شهادت او را قبول داشته باشد، شاهد عادلى مى شود، و از او جدا نخواهد شد تا او را به بهشت ببرد.
ثواب قرائت سوره طلاق و تحريم
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره طلاق و تحريم را در نماز فريضه بخواند، خداوند نمى گذارد كه در روز قيامت بترسد يا اندوهگين شود؛ از آتش معاف شده و خداوند به خاطر تلاوت اين سوره ها و مراقبت از آنها او را به بهشت مى برد. زيرا اين سوره ها از آن پيامبر اكمر صلى الله عليه و آله است .
ثواب قرائت سوره ملك
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره ملك را قبل از خواب در نماز واجب بخواند، تا صبح در امان خدا خواهد بود و در روز قيامت نيز تا ورود به بهشت در پناه خداست .
ثواب قرائت سوره قلم
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره قلم را در نماز واجب يا مستحب بخواند، خداوند او را براى هميشه از فقر ايمن نموده و هنگامى كه بميرد، او را از عذاب قبر پناه مى دهد.
ثواب قرائت سوره الحاقه
امام باقر عليه السلام فرمودند: سوره الحاقه را زياد بخوانيد. همانا قرائت آن در نمازهاى واجب و مستحب جزيى از ايمان به خدا و رسولش مى باشد. زيرا همانا اين سوره فقط براى اميرالمؤ منين عليه السلام و معاويه نازل گرديد و خواننده اين سوره تا روز ديدار خداى عزوجل دين خود را از دست نخواهد داد.
ثواب قرائت سوره معارج
امام صادق عليه السلام فرمودند: سوره معارج را زياد بخوانيد. زيرا همانا كسى كه زياد آن را بخواند، در روز قيامت خداوند از گناه او سوال نمى فرمايد و در بهشت او را با حضرت محمد صلى الله عليه و آله و اهل بيت او سكوت دهد؛ انشاءالله .
ثواب قرائت سوره نوح
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه به خداوند مومن است و كتاب او را مى خواند، تلاوت سوره نوح را ترك نمى كند. هر بنده اى كه با صبر و براى پاداش الهى اين سوره را در نماز واجب يا مستحب بخواند، خداى تعالى او را در جايگاه نيكوكاران جاى مى دهد؛ غير از بهشت خودش سه بهشت ديگر نيز براى بزرگداشت به او عطا مى نمايد؛ دويست حوالعين و چهارهزار زن شوهر ديده به همسرى به او عطا مى نمايد؛ انشاءالله .
ثواب قرائت سوره جن
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه جن را زياد بخواند، هيچ گاه دچار چشم زخم ، سحر، جادو، مكر و جن نخواهد شد؛ همراه با حضرت محمد صلى الله عليه و آله خواهد بود؛ و خواهد گفت : پروردگارا! من جز همراهى با حضرت رسول صلى الله عليه و آله ، چيز ديگرى نمى خواهم .
ثواب قرائت سوره مزمل در نماز عشاء
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره مزمل را در نماز عشا يا آخر شب بخواند، شب و روز همراه با سوره مزمل براى او شهادت داده و خداوند زندگى و مرگى شيرين به او عطا مى نمايد.
ثواب قرائت سوره مدثر
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه در نماز واجب سوره مدثر را بخواند، به عهده خدا است كه او را همراه با حضرت محمد صلى الله عليه و آله در درجه او قرار بدهد و انشاءالله در زندگى دنيا هيچگاه دچار بدبختى نخواهد شد.
ثواب قرائت سوره قيامت
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه بر خواندن سوره قيامت مداومت نمايد و به آن عمل كند، خداى عزوجل او را با زيباترين صورت همراه با رسول خدا صلى الله عليه و آله از قبرش بر مى انگيزد و به او مژده داده و در صورت او مى خندد تا از پل صراط و ميزان بگذرد.
ثواب قرائت سوره انسان
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره انسان را صبحهاى پنج شنبه بخواند، خداوند هشتصد حورالعين بكر و چهارهزار حوالعين شوهرديده به همسرى او عطا مى نمايد و غير از اين ، حوالعين ديگرى نيز، و همراه با حضرت محمد صلى الله عليه و آله خواهد بود.
ثواب قرائت سوره مرسلات ، نباء و نازعات
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره مرسلات را بخواند، خداوند بين او و حضرت محمد صلى الله عليه و آله آشنايى ايجاد مى نمايد. و كسى كه هر روز بر قرائت سوره نباء مداومت نمايد، يك سال نخواهد گذشت كه خاه كعبه را زيارت مى نمايد؛ انشاءالله . و كسى كه سوزه نازعات را تلاوت نمايد، مرد، مگر سيراب و برانگيخته نخواهد شد، مگر سيراب و وارد بهشت نخواهد شد، مگر سيراب .
ثواب قرائت سوره عبس و تكوير
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره عبس و تكوير را قرائت نمايد، زير بال خدا بوده و از خيانت ديگران در امان مى باشد، در سايه خداوند و كرامت او بسر مى برد و در بهشت او به سر خواهد برد. و اين كار براى خداوند بزرگ نيست . انشاءالله .
ثواب قرائت سوره انفطار و انشقاق
شنيدم كه امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه هميشه در نمازهاى واجب و مستحب سوره هاى انفطار و انشقاق را بخواند، خداوند بين او و حاجتش فاصله نمى اندازد و مانعى بين او و خدا نخواهد بود. و پيوسته خداوند به او مى نگرد و تا از حساب مردم فارغ شود.
ثواب قرائت سوره مطفقين
امام صادق عليه السلام فرموند: كسى كه در نماز واجب سوره مطفقين را بخواند، خداوند در روز قيامت امان از آتش را به او عطا مى فرمايد، نه آتش ‍ او را مى بيند و نه آتش را؛ از پل جهنم عبور نخواهد كرد و در روز قيامت حساب پس نمى دهد.
ثواب قرائت سوره بروج
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره بروج را در نمازهاى واجب خود بخواند، همانا اين سوره پيامبران است ، حشر و جايگاه او با پيامبران ، رسولان و صالحان است .
ثواب قرائت سوره طلاق
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در نمازهاى واجب سوره طلاق را بخواند، در روز قيامت در نزد خداوند داراى مقام و منزلتى بوده ، و در بهشت از دوستان پيامبران و دوستان ياران آنها خواهد بود .
ثواب قرائت سوره اعلى
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره اعلى را در نمازهاى واجب يا مستحب بخواند، در روز قيامت به او مى گويند: از هر كدام از درهاى بهشت كه مى خواهى وارد شو. انشاءالله .
ثواب قرائت سوره غاشيه
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در نماز واجب يا مستحب بر قرائت سوره غايشهمداومت نمايد، خداوند در دنيا و آخرت او را با رحمت خود مى پوشاند، و در روز قيامت امان ازآتش را به او عطا مى نمايد. ثواب قرائت سوره فجر
امام صادق عليه السلام فرمودند: سوره فجر را در نمازهاى واجب و مستحب بخوانيد. زيرا همانا اين سوره از آن امام حسين عليه السلام است . و كسى كه آن را بخواند، در روز قيامت با امام حسين عليه السلام در درجه او در بهشت مى باشد. همانا خداى عزوجل عزيز و حكيم است .
ثواب قرائت سوره بلد
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در نمازهاى واجب خود سوره بلد را بخواند، در دنيا او را به عنوان يك انسان صالح ، و در آخرت به عنوان كسى كه نزد خدا منزلتى دارد؛ خواهند شناخت و در روز قيامت از دوستان پيامبران ، شهدا و صالحان خواهد بود .
ثواب قرائت سوره شمس ، ليل ، ضحى ، و شرح
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در شب يا روز سوره ليل ، شمس ، ضحى و شرح را زياد بخواند، چيزى در كنار او نيست ، مگر اين كه براى او شهادت مى دهد؛ حتى مو، پوست ، خون ، گوشت ، رگها، اعصاب ، استخوانها، و همه ذرات وجودش كه بر روى زمين است . پروردگار متعال نيز مى فرمايد: شهادت شما در مورد بنده ام را پذيرفته و آن را روا گردانيدم . او را به بهشتهايم ببريد تا هر كجا را كه مى خواهد انتخاب كند و آن جا را بدون منتى از من و تنها از روى لطف و تفضل من ، به او بدهيد. و گواراى گواراى او باشد.
ثواب قرائت سوره تين
امام صادق عليه السلام : فرمود كسى كه سوره تين را در نمازهاى واجب و مستحب بخواند، آن قدر از بهشت به او مى دهند كه راضى شود.
ثواب قرائت سوره علق
امام صادق عليه السلام : فرمودند كسى كه در شب يا روزى سوره علق را تلاوت نمايد، آنگاه در همان شب يا روز بميرد، شهيد مرده است ، خداوند او را شهيد برمى انگيزد، شهيد زنده مى نمايد و مانند كسى خواهد بود كه با رسول خدا صلى الله عليه و آله در راه خدا شمشير زده باشد.
ثواب قرائت سوره قدر
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه با صداى بلند سوره قدر را بخواند، مانند كسى است كه در راه خداى عزوجل شمشير كشيده باشد و كسى كه آن را با صداى آهسته بخواند، مانند كسى است كه در راه خدا در خون خود غلتيده باشد، و كسى كه ده با آن را بخواند، خداوند هزار گناه از گناهان او را پاك مى نمايد.
ثواب قرائت سوره بينه
امام باقر عليه السلام فرمودند كسى كه سوره بينه را بخواند، از شرك بيزار مى باشد؛ وارد دين حضرت محمد صلى الله عليه و آله خواهد شد؛ خداى عزوجل او را مؤ من بر مى انگيزد و در حساب بر او آسان مى گيرد.
ثواب قرائت سوره زلزله
امام صادق عليه السلام فرمودند: از قرائت سوره زلزله دلتنگ نشويد. زيرا همان كسى كه در نمازهاى مستحب آن را بخوانمد، هيچ گاه خداوند او را گرفتار زلزله نمى گرداند و نه با زلزله و صاعقه و نه با هيچ آفتى از آفات دنيا نمى ميرد. و هنگامى كه بميرد، به او دستور مى دهند كه به بهشت برود. و خداى عزوجل مى فرمايد: بهشتم را بر تو حلال كردم . در هر كجاى آن كه مى خواهى و دوست دارى ، ساكن شو كه كسى تو را از آن منع نكرده و دور نمى كند.
ثواب قرائت سوره عاديات
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره عاريات را بخواند و بر قرائت آن مداومت نمايد، خداى عزوجل در روز قيامت او را به طور مخصوص با اميرالمومنين عليه السلام محشور مى نمايد و در حريم او و از دوستان او خواهد بود.
ثواب قرائت سوره قارعه
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره قارعه را زياد بخواند، خداوند عزوجل او را از فتنه دجال و ايمان به دجال و نيز در روز قيامت از چركهاى جهنم مصون مى دارد: انشاءالله .
ثواب قرائت سوره تكاثر
1. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره تكاثر را در نماز واجب بخواند، خداوند ثواب ، و پاداش صد شهيد را براى او مى نويسد. و كسى كه آن را در نماز مستحب بخواند، خداوند ثواب پنجاه شهيد را براى او مى نويسد و در نماز واجبش چهل صف از فرشتگن با او نماز مى خوانند.
2. امام صادق عليه السلام نقل مى نمايد كه رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: كسى كه هنگام خواب سوره تكاثر را بخواند، از عذاب قر در امان خواهد بود.
ثواب قرائت سوره عصر
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در نمازهاى مستحب خود سوره عصر را بخواند، خداوند در روز قيامت او را با چهرهاى درخشان ، خندان و خوشحال بر مى انگيزد تا وارد بهشت شود.
ثواب قرائت سوره همزه
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره همزه را در نمازهاى واجبش بخواند، خداوند فقر را از او دور مى نمايد، رزق را به سوى او مى كشاند و مرگ بد را از وى دفع مى كند.
ثواب قرائت سوره فيل و قريش
1. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در نمازهاى واجب خود سوره فيل را بخواند، در روز قيامت هر دشت و كوه و گلى شهادت مى دهد كه او از نمازگزاران است . و نيز منادى ندا مى دهد كه درباره بنده ام راست گفتيد. شهادت شما را به چه نفع او باشد و چه به ضرر او باشد، پذيرفتم . او را به بهشت ببريد و از او حساب نكشيد. زيرا همانا او از كسانى است كه آنها عملشان را دوست مى دارم .
2. امام عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره قريش را زياد بخواند او را بر مركبى از مركبهاى بهشت برمى انگيزند تا در روز قيام بر سفره هاى نور بنشيند.
ثواب قرائت سوره ماعون
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره ماعون را در نمازهاى واجب و نافله بخواند، از كسانى خواهد بود كه خداوند نماز و روزه آنها را قبول مى كند و از او در مورد كارهايى كه در دنيا انجام داده است ، حساب نمى كشد.
ثواب قرائت سوره كوثر
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره كوثر را در نمازهاى واجب و مستحب خود بخواند، خداوند در روز قيامت از حوض كوثر به او آب عطا مى نمايد و مجلس او با رسول خدا صلى الله عليه و آله در زير درخت طوبى است .
ثواب قرائت سوره كافرون و توحيد
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره كافرون و توحيد را در يكى از نمازهاى واجب خود بخواند، خداوند او، پدر و مادر و فرزندان پدر و مادرش را مى آمرزد، اگر بدبخت باشد نام او در دفتر بدبختها پاك شده و در دفتر سعادتمندان ثبت مى شود؛ خداوند زندگى سعادتمندانه اى به او ارزانى داشته ؛ او را شهيد مى ميراند و شهيد برمى انگيزد.
ثواب قرائت سوره نصر
امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه سوره نصر را در نماز مستحب يا واجبى بخواند، خداوند او را از قبرش بيرون آورده كه امان نامه اى است براى عبور از پل جهنم ، جهنم و صداى جهنم ؛ همه چيزهايى كه با او روبرو مى شوند، او را مژده داده و از خيرهايى كه در انتظار اوست سخن مى گويند تا وارد بهشت شود. و به اندازه اى درهاى خير بروى او گشوده مى شود كه پيش از اين به ذهنش نرسيده و آن را آرزو نكرده است .
ثواب قرائت سوره مسد
امام صادق عليه السلام فرمودند: هر گاه سوره مسد را تلاوت كرديد، ابولهب را نفرين كنيد. زيرا همانا او از كسانى بود كه پيامبر صلى الله عليه و آله و آنچه را از جانب خداوند عزوجل بر او وحى شده بود، تكذيب مى كرد.
ثواب قرائت سوره توحيد
1. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه در يك روز پنج نماز بخواند و سوره توحيد در آن قرائت نكند، به او مى گويند: اى بنده خدا تو از نمازگزاران نيستى .
2. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد پس از نماز واجب خود سوره توحيد را بخواند. كسى كه اين كار را انجام دهد، خداوند خير دنيا و آخرت را به او عطا نموده و او و پدر و مادر و خواهران و برادرانش را مى آمرزد.
3. اميرالمومنين عليه السلام نقل مى كند كه رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: كسى كه به هنگام خواب صد بار سوره توحيد ر بخواند، خداوند گناهان پنجاه سال او ر مى بخشد.
4. امام باقر عليه السلام از پدرش نقل مى نمايد كه رسول خدا صلى الله عليه و آله بر جنازه سعد بن معاذ نماز خواندند و فرمودند: نود هزار فرشته كه جبرئيل نيز در آن بوده ، آمدند و بر او نماز خواندند. من از جبرييل پرسيدم چرا بر جنازه او نماز خوانديد؟ جبرييل گفت : به خاطر اين كه نشسته و ايستاده ، سوار و پياده و در حال رفت و بازگشت سوره توحيد را مى خواند.
5. امام صادق عليه السلام فرمودند: كسى كه به بستر خواب رود و يازده بار سوره توحيد را بخواند، خداوند او را در خانه اش و خانه هاى اطرافش حفظ مى نمايد.
6. راوى مى گويد از اميرالمومنين عليه السلام شنيدم كه فرمودند: كسى كه پس از نماز صبح يازده بار قل هو الله احد بخواند در آن روز گناهى از او سر نمى زند، گر چه شيطان خوار شود يعنى شيطان هر چه تلاش كند، نتواند انسان را به گناه بكشاند و بدين ترتيب خوار شود.
ثواب قرائت سوره ناس و فلق
امام باقر عليه السلام فرمودند: كسى كه در نماز وتر سوره ناس ، فلق و قل هو الله احد را بخواند، به او مى گويند: اى بنده خدا! مژده بده كه خداوند وتر تو را قبول كند
پاسخ
 سپاس شده توسط hany1380 ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یکی دو آیه از قرآن
  تفسیر های قرآن
Star نکاتی مهم که باید درباره قرآن بدانید
  قرآن و تحریف
  فایل تحت وب کتاب قرآن به ترجمه فارسی
  استفاده از قرآن و سنت در راستای ساخت جامعه قرآنی ضروری است
  ترتیب و چینش سوره های قرآن بر چه اساسی است؟
  برابری زنان و مردان در قرآن کریم
  برده داری در قرآن و اسلام
  چرا خداوند در قرآن كريم به عصر، سوگند ياد كرده است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان