امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی رنو کولیوس 2018 دیزلی

#1
بر خلاف پسر عموی ایکس-تریل ، هیچ گزینه هفت صندلی وجود ندارد. اما برای یک صندلی متوسط 5 نفره ، جادار ، انعطاف پذیر و کاربردی است ، بسته به نحوه قرارگیری صندلی های عقب تقسیم شده 60:40 ، فضای بار از 458لیتر به 1690لیتر سخاوتمندانه گسترش می یابد.

فقط با توجه به اعداد ، دیزل توربوی 2.0 لیتری 130 کیلو وات / 380 نیوتن متر از بنزین 2.5 لیتری 126 کیلووات / 226 نیوتن متر در جای دیگری از محدوده کولیوس پیشی می گیرد. آیا بهتر است؟ شرط می بندی. آیا تجربه اس‌یو‌وی متوسط فرانسه را متحول می کند؟ خوب ، دقیقاً نه ...

از آنجایی که بنزین می تواند با رانش سنگین کولیوس ، مخصوصاً متصل به چهار چرخ متحرک ، مبارزه کند ، به طور محسوس بیشتر از نسخه دیزلی برخوردار است. نه تنها گشتاور بیشتری در شیر وجود دارد ، بلکه روغن 380 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه می رسد ، بسیار کم تر و بنابراین در دور برگشت از اوج گشتاور 4400 دور در دقیقه بنزین قابل استفاده است. به طور طبیعی ، این یک تجربه بدون زحمت و رضایت بخش تر است.

مشکل این است که اوج قدرت دیزل فقط در 3750 دور در دقیقه است: محدوده عملکرد شیرین آن یک پنجره باریک 1750 دور در دقیقه است. بنزین 2.5لیتر با خط قرمز 6000 دور در دقیقه ، اگر در دور قابل استفاده بدتر نباشد ، بهتر نیست. و مانند بنزین ، دیزل به یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته گره خورده است که باید بتواند آن نقطه شیرین گشتاور را از طریق بیشتر تجربه رانندگی کند. در عوض ، در شتاب موتور بعضی اوقات به طور رضایت بخشی افزایش می یابد و سی‌وی‌تی در زمان های دیگر آن را از جوش می اندازد.

بنابراین رانش بهتر است اگر ، از طریق کالیبراسیون پیشرانه ، کاملاً بی نظیر و بدون درز نباشد ، همانطور که انتظار دارید. این موشک هیچ موشکافی نیست ، ادعای بی سر و صدا 9.5 ثانیه ای برای سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت ، 0.3 ثانیه سریعتر از بنزین اینتنز 4*4 سریعتر است و دقیقاً همان نسخه بنزینی جلو با قیمت مقرون به صرفه تر است. خیلی تعجب آور نیست با توجه به اینکه ، در 1743 کیلوگرم ، دیزل بسیار سنگین تر از هر دو ثابت است.

صدای شلوغی دیزلی نیز کاملاً قابل توجه است ، هرچند چیزی شبیه به یک معامله گر نیست ، اما استعدادهای کششی سیستم چهار چرخ متحرک درخواستی را بهتر و بیشتر از موتور بنزینی مهار می کند. و با حفظ صرفه جویی در مصرف سوخت در یک پارکینگ از ادعای سازنده چرخه ترکیبی 6.1 ، به میزان قابل توجهی دو لیتر در صد ، به ویژه در اطراف شهر ، کارآمدتر است.

به طرز عجیبی ، دیزل بهترین گزینه برای بردن نیست ، زیرا فقط برای ترمز 1650 کیلوگرمی رتبه بندی شده است. نسخه های بنزینی ، در جلو یا چهار چرخ متحرک ، ترمز 2000 کیلوگرمی هستند.

سواری نرم ، سبک و فرمان آسان برای استفاده ، کاهش صدا مناسب و معقول - رفتارهای اطراف شهر دلپذیر است. حمل و نقل راحت و سنگینی در شرایط رانندگی شهری یا کشوری است ، اگر عموماً قابل توجه نیست. اگر در تجربه روزمره تغییری ایجاد شده یا مسوولیت داشته باشید ، این امر می تواند در زمان پارک در فضاهای تنگ ، انگشت شمار باشد.

اعتبار مالکیت کاملاً چشمگیر است: یک گارانتی پنج ساله / کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای در کل ، با سه سال برنامه خدمات با قیمت محدود 299 دلار در هر بازه 12 ماهه / 30000 کیلومتر.

آیا دیزل نسبت به اینتنز پترول 4*4 ارزش حق بیمه 3500 دلاری را دارد؟ برای لحظات بی دردسرتر بودن و صرفه جویی در مصرف سوخت ، بحثی برای بله وجود دارد. این ظاهراً سریعتر از نسخه های ارزان تر و ارزان کولیوس نیست و سرعت یدک کشی را حفظ نمی کند ، همچنین می توانید نه بگویید.

این نسخه پرچمدار جدید که دارای قیمت بالاتری است ، یک گزینه جایگزین اضافی را برای یک چشم انداز اس‌یو‌ؤی متوسط رو به رشد ایجاد می کند ، اما طبق شواهد ، پیشرفت چشمگیری ندارد. بسته به نیازهای خاص شما ، صرفه جویی در خرید چند جای دیگر در محدوده کولیوس بهتر است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی نوسانات قیمت سایپا در آذر 1399
  نقد و بررسی سراتو؛ خودروی محبوب و خوش‌ساخت
  بررسی سوناتا active 2018
  بررسی سانتافه 2019 از نظر راحتی سرنشینان
  بررسی تمامی معایب دو خودروی پژو ۴۰۵ SLX و پژو ۴۰۵ GLX
  نیشِ لذت‌بخش عقربِ ایتالیایی! بررسی آبارث 124 اسپایدر
  تست و بررسی مرسدس بنز C300 کابریولت در ایران
  عملکرد لکسس LC 500 مدل 2018 بهبود می یابد .
  خودروهای مسابقه‌ای 2018 BMW
  کولیوس 2016، شاسی بلند جدید رنو در ایران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان