امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تحصیل بیش از 2000 دانشجو در مقطع ارشد پیام نور یزد

#1

رئیس دانشگاه پیام نور یزد گفت: در حال حاضر بیش از 2000 دانشجو در 38 رشته و گرایش کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "محمدرضا امینی" در جمع خبرنگاران همچنین از اعلام نتایج ثبت‏‏ نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در پایان همین ماه از طریق پایگاه سنجش آموزش به آدرس " دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.sanjesh.org " خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‏‏ های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه، اظهار کرد: برگزاری سومین همایش ملی ادبیات فارسی در دانشگاه پیام نور مرکز تفت و برگزاری اولین همایش عمران، معماری و توسعه پایدار در استان از جمله این برنامه بوده است.

امینی در ادامه به برپایی مراسم‏‏ی چون شب شعر عاشورایی، ایستگاه ‏‏های سلامت، دفاتر مشاوره و غیره به عنوان عمده فعالیت‏‏ های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد.

وی یکی از عمده اقدامات علمی این دانشگاه را ایجاد پژوهشکده پوشش ‏‏های نانو ساختار در دانشگاه پیام نور یزد ذکر کرد که آن در رابطه با دستگاه‎‎های SEM،STM و ATM به درآمدزایی رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور یزد افزود: امسال خوشبختانه شاهد افزایش بودجه عمرانی دانشگاه بودیم که به واسطه این افزایش، پروژه های عمرانی خوبی در دانشگاه آغاز شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که تاکنون بیش از 23 هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور استان یزد فارغ التحصیل شده‎‎اند، از وجود بین 3000تا 4000 ظرفیت خالی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مسئله به دنبال افت دانشجوی کارشناسی در تمام دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های غیرانتفاعی مشهود است ولی تمام تلاش خود را برای تکمیل این ظرفیت و پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری دیگر از فعالیت 130 عضو هیات علمی در این دانشگاه سخن گفت و افزود: این اعضای هیات علمی در گروه‎‎های فنی و مهندسی، علوم پایه، زبان و ادبیات فارسی و زبان‎‎های خارجی، کشاورزی و هنر و معماری مشغول به تدریس هستند.

رییس دانشگاه پیام نور یزد در پایان از ثبت‏‏ نام پانزدهمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 21 تا 28 دی از طریق سایت سنجش آموزش کشور خبر داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Biggrin قلمچی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | مقطع ابتدایی
Eye-blink قلمچی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | مقطع راهنمایی
  از کدوم دوره ی تحصیل خودت خوشت اومده ؟
  استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سال 1400
Windows نمونه سوالات مهم درس ۱۱ پیام های آسمان نهم
Rainbow بنظرتون بهترین کشور واسه تحصیل کجا میتونه باشه؟!
  جزوه فصل ۸ پیام های آسمانی نهم + نمونه سوال
  جزوه پیام های آسمان نهم درس ۶
  نمونه سوال پیام های اسمان درس ۱ تا ۵ پایه ۹
  نمونه سوالات پیام های آسمان درس ۱ تا ۵ پایه نهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان