امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زمان مراجعه دانشجویان جهت ارائه تفاضای ميهمانی و انتقال

#1
معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگویی با تشریح آئین نامه جدید نقل و انتقال دانشجویان ، زمان مراجعه جهت ارائه تقاضا برای مهمانی و یا انتقال دانشجویان به دانشگاهی غیر از محل تحصیل خود را اعلام کرد:

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمود ملاباشی در این خصوص اظهار داشت : دانشجوي متقاضي انتقال و يا ميهماني بايد پس از مطالعه متن آیین نامه و در صورت داشتن شرایط لازم درخواست خود را با ذكر مورد در ارديبهشت ماه هر سال براي نيمسال اول تحصيلي و آبان ماه هر سال براي نيمسال دوم تحصيلي به معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل تسليم نمايد. همچنين دانشجويان متقاضي ميهمان مبنا نیز می بایست براساس اطلاعیه ای که سازمان سنجش آموزش کشور در روز های آینده صادر خواهد نمود اقدام نمايند.

وی افزود: دانشگاه مبدأ موظف است بر اساس مفاد اين آيين نامه، درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط در نيمه اول خرداد ماه براي نيمسال اول و نيمه اول آذر ماه براي نيمسال دوم ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. دانشگاه مقصد مكلف است حداكثر تا 10 شهريور ماه براي نيمسال اول و تا 15 دي ماه براي نيمسال دوم نتيجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام نمايد.

معاون دانشجویی وزارت علوم گفت : دانشجویان متقاضی میهمان می بایست یک ترم حداقل میانگین 13، میهمانی دایم 2 ترم حداقل میانگین 13 و انتقال نیز پس از سه ترم متوالی تحصیل در دانشگاه مقصد میانگین نمرات بالاتر از میانگین دانشجویان رشته تحصیلی خودرا کسب نماید.

وی از دانشجویان متقاضی درخواست نمود پس از مطالعه دقیق آیین نامه جدید و در صورت انطباق شرایط خود و صرفاً در زمان اعلام شده با در دست داشتن مدراک مورد نیاز درخواست های خودرا
حسب مورد به معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل ارائه نمایند.
وی تاکید کرد : بر اساس آئین نامه انتقال دانشجو در طول مدت تحصیل در هر مقطع تحصیلی فقط یکبار مجاز است و مدرک فراغت از تحصیل دانشجوی انتقالی توسط دانشگاه مقصد صادر می شود، همچنین در تمام موارد انتقال یا میهمانی دانشجویی، در صورت شرایط مساوی اولویت با دانشجویان دختر می باشد.

.گفتنی است متن کامل آئین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان از طریق سایت اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و پرتال وزارت علوم به آدرسهای ذیل قابل دسترسی است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زمان های فرعی فعل ماضی و مضارع ( عربی)
  گرامر زمان حال ساده انگلیسی
  معرفی ۱۶ زمان در زبان انگلیسی
  زمان در اصطلاح ها به زبان انگلیسی
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}
  اقسام فعل ازنظر زمان _ادبیات فارسی
  تغییر زمان مضارع به ماضی در عربی
  جمع بندی مکانیسم های انتقال از عرض غشای پلاسمایی
Star انواع گرامر در زمان حال
  زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 95 +

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان