امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رييس دانشگاه پيام نور استان:

#1
سيد محمد موسوي در گفتوگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه زنجان، با بيان اينکه اکثر پيشنهادات دانشگاه پيام نور استان جهت تصويب در دور سوم سفرهاي استاني دولت از زمينههاي فرهنگي برخوردار است، افزود: احداث مرکز تحصيلات تکميلي دانشگاه پيام نور استان، احداث نمازخانه و مجتمعهاي فرهنگي در 9 مرکز و واحد پيام نور استان، احداث 9 سالن چند منظوره در مراکز و واحدها، احداث آمفي تئاتر پيام نور زنجان و تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي به پيماني از جمله پيشنهادات دانشگاه پيام نور استان در سفر سوم هيات دولت به زنجان خواهد بود.
وي عنوان کرد: احداث دانشگاه پيام نور واحد سلطانيه به صورت باغ ايراني که در دور اول سفرهاي استاني نيز پيشنهاد شده بود، از جمله طرح هاي پيشنهادي به دولت مي باشد و با توجه به اينکه سلطانيه شهري تاريخي و فرهنگي است، اجراي اين طرح با الهام از سبک معماري ايراني، اقدامي مطلوب و قابل توجه خواهد بود.
موسوي يادآور شد: به طور متمرکز احتمال مي رود مبلغي در حدود 110 ميليارد ريال جهت اجراي پروژه هاي مختلف پيشنهادي در سومين دور از سفرهاي هيات دولت به استان به دانشگاه پيام نور اختصاص يابد.
وي ايجاد دانشگاه پيام نور در مراکز شهرستانهاي استان را از جمله مصوبات دور اول سفر دولت به استان برشمرد و تصريح کرد: هم اکنون کليه مراکز و واحدهاي پيام نور در سطح استان با جذب دانشجو و رشتههاي مختلف در حال فعاليت مي باشند.
رييس دانشگاه پيام نور استان، تخصيص اعتباري برابر با 80 ميليارد ريال جهت تکميل و تجهيز ساختمان دانشگاههاي پيام نور مراکز و واحدهاي استاني را از جمله مصوبات دور دوم سفرهاي استاني دولت به استان عنوان کرد و افزود: به جز سهم استان که معادل 24 ميليارد ريال مي باشد، بقيه اعتبارات جذب و در جهت اجراي مصوبه هزينه شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ♥ فرشته 87♥
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  کتاب سی و یک استان | نمونه دولتی نهم به دهم
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان