امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس با شوک رفتارعجیب صادقیان آماده دومین بازی شد

#1
پرسپولیس با شوک رفتارعجیب صادقیان آماده دومین بازی شد 1
استارت‌هاي سرعتي و عبور از يار مقابل به همراه تمرين سانتر از كناره‌ها، مهم‌ترين فعاليت سرخپوشان بود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرسپولیسی‌ها در شهر رأس‌الخیمه امارات آخرین روزهای اردوی خود را پشت‌سر می‌گذارند. با هم اتفاقات اخیر را دنبال می‌کنیم.

صبح و عصر‌‌؛ وزنه و كار با توپ
تمرينات پرسپوليس صبح ديروز در سالن وزنه و از ساعت 10 آغاز شد. بازيكنان كه با تمجيد كادرفني بابت تلاش‌شان در بازي با بنيادكار مواجه شده بودند، با انگيزه‌هاي بيشتري كار را دنبال مي‌كردند. تمرين عصر نيز انجام كار تاكتيكي و مرور برنامه‌هاي جديد فني بود. استارت‌هاي سرعتي و عبور از يار مقابل به همراه تمرين سانتر از كناره‌ها، مهم‌ترين فعاليت سرخپوشان بود.

نظم و ترتيب به نفع درخشان
ماجراي اخراج پيام صادقيان و برخورد قاطعي كه حميد درخشان با اين بازيكن داشت، ساير بازيكنان را به حفظ نظم تشويق كرد. ديگر كسي جرأت حاشيه‌سازي نداشت. آنها رأس ساعت به محل تمرين مي‌رسيدند و دقيقاً كارهاي تمريني را طبق برنامه جلو مي‌بردند. شوخي و خنده‌هاي بي‌خودي در تمرين تعطيل شد تا تمركز جانشين اين مسائل شود. اين اولين دستاورد تنبيهي درخشان براي پرسپوليس بود.

هماهنگي براي 1-4-1-4
پرسپوليس در بازي مقابل بنيادكار از سيستم 1-4-1-4 استفاده كرد. اين سيستم به سرخپوشان امكان داد حداقل 5 بازيكن در فاز تهاجمي و 5 بازيكن در فاز تدافعي داشته باشند. بازيكنان كناري پرسپوليس بهتر عمل كردند و از سوي ديگر تادئو و رضا خالقي‌فر نيز در خط حمله عملكرد درخشاني داشتند. به نظر مي‌رسد سرخپوشان در ادامه ليگ با همين سيستم بازي خواهند كرد.

عليپور پنج‌شنبه رسيد
علي عليپور مهاجم جديد پرسپوليس كه بابت خروج خود دچار يكسري مشكل شده بود، بالاخره توانست عصر پنج‌شنبه تهران را ترك كرده و به امارات و اردوي سرخپوشان برسد. او از امروز تمرينات جديد خود با پرسپوليسي‌ها را پيگيري مي‌كند.

خريد و استراحت‌؛ 10ساعت مطلق
پرسپوليسي‌ها به خاطر آمادگي خوبي كه در بازي مقابل بنيادكار نشان دادند به جاي ريكاوري براي صبح پنج‌شنبه، برنامه استراحت گرفتند تا از ساعت 10 صبح تا 20 براي خريد راهي دبي شوند. به آنها حسابي خوش گذشت به خصوص كه پول توجيبي خوبي هم گرفتند!

ايراد گرفتن از بنيادكار
اينكه بنيادكار با تيم دوم يا شايد سوم خود مقابل پرسپوليس ايستاد نيز بسيار نكته مهم و زشتي بود. در حال حاضر 5 بازيكن بنيادكار در كشور استراليا همراه تيم‌ملي ازبكستان بودند. همچنين تيم اصلي و باقي‌مانده بازيكنان نيز روز پنج‌شنبه به ديدار الاتحاد رفتند. با اين حساب تيم دوم و سوم بنيادكار به ديدار پرسپوليس آمد كه اين مسئله با اعتراض حميد درخشان همراه بود.

طاهري در كمپ
علي‌اكبر طاهري مدير همه كاره باشگاه پرسپوليس ديروز خودش را به اردوي اين تيم در شهر رأس‌الخيمه رساند. اردو در اين شهر براي تيم‌هاي مختلف چندان مرسوم نيست ولي طاهري با كمك و هماهنگي يكي از دوستانش توانست رأس‌الخيمه را براي اردوي خارجي پرسپوليس تدارك ببيند.

شوك پيام
پيام صادقيان كه حاشيه‌سازترين چهره پرسپوليس در روزهاي اول اردو بود و به بهانه سرماخوردگي در تمرينات شركت نمي‌كرد، در جريان ديدار مقابل بنيادكار باز هم با حميد درخشان و ساير دستيارانش درگير شد تا اردوي تيم را باز هم به‌هم بريزد. رفتار عجيب او باعث شد بازيكنان پرسپوليس دچار يك شوك روحي در اردوي امارات شوند با اين حال سياست دوستان، حمايت دوباره از اين بازيكن جنجالي است.

امروز، دومين بازي تداركاتي
پرسپوليسي‌ها دومين بازي تداركاتي خود را امروز برگزار خواهند كرد. اين ديدار مقابل منتخب رأس‌الخيمه و در ورزشگاه اختصاصي الامارات برگزار مي‌شود. پرسپوليس دومين ديدار خود را امروز برگزار مي‌كند كه مثل بازي اول، نمي‌تواند كيفيت بالايي داشته باشد. اردوي پرسپوليسي‌ها در امارات فردا به اتمام مي‌رسد. بازيكنان پرسپوليس قرار است فردا آخرين دور تمرينات‌شان را به پایان رسانده و سپس به تهران برگردند.
پرسپولیس با شوک رفتارعجیب صادقیان آماده دومین بازی شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان