امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد شدید از افزایش قیمت بلیت هواپیما

#1
Heart 
رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد شدید از اوضاع نابسامان حوزه مسکن و صنعت حمل ونقل و نبود مدیریت صحیح در وزارت راه و شهرسازی،گفت: به عنوان اخطار آخر اعلام می کنیم اگر این وضعیت به صورت اضطراری ساماندهی نشود طرح استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را کلید خواهیم زد.
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت،سیدمهدی هاشمی با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان وزات راه و شهرسازی ، گفت: بسیار متاسفم از اینکه در وزارت راه و شهرسازی در حوزه های مسکن وصنعت حمل و نقل هوایی و ریلی هیچ گونه مدیریت صحیحی اعمال نمی شود و حقوق مردم بسیار نادیده گرفته و ضایع می شود.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع بلیت هواپیما و افزایش بی رویه قیمت ها به بهانه اجرای قانون آزادسازی هم یکی از نابسامانی های بوجود آمده در صنعت حمل و نقل هوایی است.

آزادسازی نرخها به معنی لجام گسیختگی قیمتها در صنعت هواپیمایی نیست

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: باید توجه داشت بحث آزادسازی نرخها به معنی لجام گسیختگی قیمتها در صنعت هوایی نیست و بدترین وضعیت را در دوره گذشته در اربیعین داشتیم که بلیت ۴۰۰ هزارتومانی به نرخ یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان فروخته می شد و مسافران در ترمینالها شب را به صبح می رساندند.

هاشمی ادامه داد: سال گذشته چندین بار در مورد افزایش قیمت بلیت هواپیما به مسئولان راه و شهرسازی تذکر داده شد، اما با این وجود همچنان حوادث و سوانح هوایی و همچنین تاخیر پروازها به کرار مشاهده می شود.

وی گفت: بعضا بلیت های هواپیما به ساعت روز فروخته می شود در صورتی که این پروازها هنگام شب که ارزان قیمت تر هستند صورت می گیرد و متاسفانه اعلام می کنند پرواز تاخیر داشته است در حالی که اصل پرواز همان موقع بوده و تاخیر وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: مشکلات ذکر شده در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی متاسفانه در صنعت حمل و نقل ریلی هم وجود دارد و مردم از این بی نظمی ها بسیار گلایه دارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،گفت: در سه موضوع مسکن،صنعت هوایی و حمل و نقل ریلی بارها اخطارهای لازم به وزارت راه و شهرسازی داده شده است و با توجه به اینکه ایام تعطیلات نوروز هم درپیش است اعلام کردیم چنانچه مسایل و مشکلات مربوط به این سه حوزه به صورت اضطراری مرتفع نشود طرح استیضاح وزیر راه و شهر سازی را کلید خواهیم زد.

وی افزود: سه موضوع آلام و نگرانی ها مردم را افزایش داده است که شامل حوزه مسکن با الویت مسکن مهر، صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی با اولویت ایمنی می شود و در این باره تذکرات لازم به مسئولان مربوطه داده شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: به مسئولان وزارت راه و شهرسازی تذکر و اخطار می کنیم چنانچه وضعیت فعلی نامطلوب حوزه مسکن و حمل و نقل بهبود اساسی نیابد استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار می گیرد.
انتقاد شدید از افزایش قیمت بلیت هواپیما 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قیمت لحظه ای سهام امروزشرکت ها دربازار بورس تهران
  افزایش ۱۵۰ هزارتومانی قیمت سکه
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره
  گرانترین بره جهان با قیمت 11 میلیارد تومان فروش رفت (عکس)
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
Heart انتقاد ترکیه از موضع "متناقض" فرانسه در لیبی
  اقدامات کشورهای مختلف در پی افزایش مجدد شیوع کرونا
  محافظ نامرئی هواپیما برای دوری از کروناویروس+تصاویر
  نگرانی شدید ما خستگی کادر درمان و پر شدن تخت‌های بیمارستانی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان