امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکسته شدن چرخ و فلک در تبریز

#1
خانواده عشقی اگر می دانست که شامگاه دیروز بر اثر سقوط چرخ و فلک در لوناپارک ائل گلی تبریز ، خوشی آنها به عزا تبدیل می شود بطور حتم در مقابل درخواست پسر 14 ساله مقاومت می کردند و قید پارک رفتن را می زدند.


به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 18 و 10 دقیقه دیروز دوشنبه بود که خبر سقوط سه نفر از چرخ فلک لوناپارک ائل گلی تبریز در بین مردم منتشر شد، اتفاقی که بر اثر آن خانواده "عشقی" به همراه پسربچه 14 ساله ، مادر 38 ساله و پدر 45 ساله دچار حادثه ای شدید شدند.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در این باره گفت: این حادثه به علت واژگونی کابین این وسیله تفریحی در ارتفاع بالا رخ داد که بر اثر آن دو نفر از اعضای خانواده یعنی پدر و مادر به زمین برخورد کردند و متاسفانه مادر این خانواده در دم جان باخت.

حبیب حسینقلیزاده ادامه داد: پسر بچه 14 ساله این خانواده تبریزی با آویزان شدن از میله های چرخ فلک خود را در ارتفاع کنترل کرد و جان سالم به در برد.

وی اظهار داشت: پدر این خانواده که به علت شدت جراحات وضع وخیمی داشت به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شد اما صبح امروز جان خود را از دست داد.

شنیدن این خبر هر شنونده ای را با شوک عجیبی مواجه می کند و آن اینکه وسایل تفریحی پارک های شادی علاوه بر اینکه می تواند شادی آفرین باشد می تواند حادثه ساز و غم آفرین نیز باشد.

پسر خانواده عشقی شاید از این پس خیال شهربازی رفتن نکند و با دیدن هر چرخ و فلکی یاد حادثه دیروز بیفتد که بر اثر آن چرخ و فلک ، پدر و مادرش را هنگامی که هر دو لبخند به لب داشتند از او گرفت و او میان زمین و آسمان معلق مانده بود و گیج و منگ زیر پایش را می نگریست که والدینش غرق در خون بودند و او میان نرده های این وسیله بازی که در بین تمام وسایل تفریحی پارک بیشتر از همه جلب توجه می کرد آویزان و در یک قدمی مرگ بود.

این در حالی است که پیش از این مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی از استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی‌های استان خبر داده و گفته بود: کارشناسان و بازرسان این نهاد از 25 شهربازی استان بازرسی و دستگاه‌ها و وسایل بازی موجود را مورد ارزیابی قرار دادند.

ساسان فرشی حق رو گفته بود: پس از این بازرسی‌ها 180 دستگاه شهربازی‌های استان به دلیل رعایت نکردن معیارهای استاندارد ، پلمب شده و پس از اصلاح ادامه فعالیت خود را آغاز کرده اند.

کسی چه می داند شاید فردا چرخ و فلک، کودک دیگری را یا پدر و مادر دیگری را به عزا بنشاند.



شکسته شدن چرخ و فلک در تبریز 1

سپاسا کوcryingcryingcryingcryingcrying
?Isn't it lovely, all alone
...Heart made of glass, my mind of stone
پاسخ
 سپاس شده توسط ~ ʀσᴢнɪηα ~ ، bahare_021 ، ♥♥negin♥♥ ، abolfazl-r ، amir73 ، امیررضا* ، (nasim)
آگهی
#2
وای چقدر سختهSad
در باز و بسته شد

حتما باز باد شوخی اش گرفته.....

ادای آمدنت را در میاورد...!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط abolfazl-r ، ✘Nina✘
#3
هی داد بی دادSleepy
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://nowhe.blogfa.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘Nina✘
#4
وای چه قدر غم انگیز
بیچاره پسرهSleepySadcryingcryingcrying
Khaste shodam az adamaye roye zamin Confused
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘Nina✘


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان