امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فروش بلیت چارتری تک ممنوع است

#1
خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی از ممنوعیت فروش بلیت چارتری به صورت تک و بدون برگزاری تور خبر داد و گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسئول مستقیم نظارت بر دفاتر برگزارکننده تورهای مسافرت است و مردم تخلفات را اعلام کنند.

مرتضی دهقان با بیان اینکه فروش بلیت چارتری به صورت تک و بدون تور ممنوع است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت چارتری تک را تایید نمی کند.

وی افزود: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سطح شهر به صورت نامحسوس حضور دارند و اگر تخلفی از آژانس های مسافرتی مبنی بر گرانفرشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات مشاهده کنند برخورد می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی موضوع را اطلاع دهند گفت: آژانس هایی که با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می کنند تنها مجاز به فروش پروازهای داخلی و خارجی هستند و اجازه فروش و حق برگزاری تور را ندارند. مردم در صورت مشاهده تخلفات توسط این آژانس ها موضوع را به سازمان تعزیرات یا سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند تا پیگری شود.

وی افزود: آژانس هایی هم که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز گرفتند این سازمان مسئول مستقیم نظارت بر این دفاتر و قیمت برگزاری تورهای مسافرت هوایی است و مردم تخلفات این دفاتر را به این سازمان اعلام کنند.

دهقان با بیان اینکه تا بهمن ماه امسال مجوز تعداد ۱۰۲ آژانس خدمات مسافرت هوایی تعلیق و مجوز حدود ۵۷ دفتر را لغو کردیم، ادامه داد: در اسفندماه نیز مجوز چند آژانس ارائه دهنده خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با تاکید بر اینکه نظارت بر برگزاری تورهای مسافرتی بر عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است گفت: سازمان هواپیمایی کشوری طی ابلاغ بخشنامه ای به ایرلاین ها اعلام کرد تنها باید به آژانس هایی مجوز انجام پروازهای چارتری داده شود که خدمات تور برگزار می کنند.

دهقان از مردم درخواست کرد در صورت مراجعه به دفاتر خدمات مسافرت هوایی بعد از اطمینان از داشتن مجوز نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.





[img]file:///C:/Users/RGA-315/Documents/Bluetooth%20Folder/IMG_20160605_192107.jpg[/img]
فروش بلیت چارتری تک ممنوع است 1






پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  گرانترین بره جهان با قیمت 11 میلیارد تومان فروش رفت (عکس)
Heart زمان فروش بلیت قطارهای مسافری تغییر کرد
Heart زمان فروش بلیت قطارهای مسافری تغییر کرد
  تکیه بر فروش نفت از اول اشتباه بود
Shocked ماجرای پیش‌فروش یک میلیون دستگاه خودرویی که وجود خارجی نداشت!
Heart روسیه در فروش سامانه پدافندی اس-۴۰۰ به عراق تعلل نمی‌کند
  فروش ماهی خالکوبی شده در چین
  استفاده از اسم «ویروس کرونا» در ترکمنستان ممنوع شد
  شیوخ عرب آبادان و خرمشهر برگزاری مراسم را ممنوع کردند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان