امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش‌بینی فروش ۱۰۰ میلیون دلاری برای «سریع و خشمگین ۷»

#1
پیش‌بینی فروش ۱۰۰ میلیون دلاری برای «سریع و خشمگین ۷» 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سينماخبر؛  درگذشت ناگهانی پل واکر موجب شده در حالی که هنوز سه هفته تا اکران فیلم جدید او باقی ماند، بازار این فیلم در رسانه های اجتماعی گرم باشد.

در حالی که این فیلم قرار است سوم آوریل اکران شود، اتومبیل ها و بازیگران این فیلم با اقبال روبه رو شده اند. استقبال از این فیلم و تجلیل از خاطره پل واکر به حدی وسیع است که پیش بینی می‌شود این فیلم به محض اکران با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری وارد باکس آفیس شود.

پل درگارابدین از تحلیگران سینما در این باره گفته است: فکر می کنم باید اذعان کرد با چه اثر عمیقی روبه ور خواهیم شد. این حس وجود دارد که یک خانواده را دارید روی پرده تماشا می کنید و هواداران احساس می کنند بخشی از این خانواده وسیع هستند. به همین دلیل فکر می‌کنم این یک رویداد فرهنگی است.

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» به کارگردانی جیمز وان در اکران ماه آوریل رقیبی دارد که با فروش ۹۵ میلیون دلاری وارد باکس آفیس شد و آن فیلم «کاپیتان آمریکا» بود که آوریل گذشته فروش باور نکردنی را تجربه کرد اما تحلیل‌گران معتقدند «سریع و خشمگین ۷» حتی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار هم بالاتر وارد میدان می‌شود.

این فیلم یکی از مهمترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ است و مرگ واکر همراه با دوستش راجر روداس که در پی سانحه اتومبیل در نوامبر ۲۰۱۳ رخ داد، موجب شد تا کمپانی یونیورسال تمام تلاشش را بکند تا صحنه‌های باقی مانده را بدون حضور او، ادامه دهد. به جای این بازیگر ۴۰ ساله از تصاویر و جلوه‌های ویژه کامپیوتری و نیز حضور برادرانش کودی و کالب استفاده شد تا بشود حضور برایان اوکانر شخصیتی که واکر نقش او را ایفا می کرد، در صحنه‌های باقی مانده از فیلم زنده کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش‌بینی فروش ۱۰۰ میلیون دلاری برای «سریع و خشمگین ۷» 1

در کنار وین دیزل و میشل رودریگز، پل واکر از اول در این مجموعه حضور داشت که بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد و پرفروش‌ترین فیلم کمپانی یونیورسال را شکل داد.

به گفته درگارابدین حتی بدون درگذشت واکر نیز از این فیلم استقبال وسیعی می شد و این فیلم از قسمت پنجم و ششم جایگاه خاصی پیدا کرده بود. اتومبیل‌رانی های پرهیجان، مردان خوش‌چهره و زنان متفاوت همه از ویژگی‌های این مجموعه بوده اند.

قسمت پنجم و ششم این مجموعه به کارگردانی جاستین لین ساخته شد که اکنون به گروه «جنگ ستارگان» پیوسته و با فروش ۶۲۶ و ۷۸۹ میلیون دلاری، از فیلم‌های پرفروش سال بودند. در ماه می ۲۰۱۲، «سریع و خشمگین ۶» با فروش ۱۶۰ میلیون دلاری در اولین آخرهفته اکرانش، بهترین فیلم یونیورسال در بازار جهانی بود.

قسمت هفتم این فیلم با ۵۲ میلیون لایک در فیس بوک، حتی از «انتقام جویان: عصر اولتران» نیز فراتر رفته و از «جنگ ستارگان: اپیزود هفت» و «جیمز باند» که امسال اکران می شوند نیز پرهوادارتر است.

این در حالی است که چندی پیش تریلر قسمت هفتم این مجموعه نیز منتشر شد و همزمان بازیگران اصلی فیلم در جلسه‌ای حاضر شدند و به سوالات طرفداران پاسخ دادند.

هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد روی داستان شخصیت ایان شاو (با بازی جیسون استاتهام) تمرکز می‌کند. او برادر شخصیت منفی فیلم ششم است که در پایان فیلم کشته شد و به همین دلیل می‌خواهد از دامینیک تورتو (با بازی وین دیزل) و خانواده‌اش انتقام بگیرد.

کمپانی یونیورسال ماه گذشته اعلام کرد عنوان رسمی فیلم «خشمگین ۷» خواهد بود. این فیلم توسط جیمز وان کارگردانی شده است و از ستارگان آن می‌توان به دیزل، پل واکر، استاتهام، دوین جانسون، میشل رودریگز، جوردانا بروستر و تایریس گیبسون اشاره کرد. تاریخ اکران رسمی این فیلم برای روز سوم ماه آوریل سال ۲۰۱۵ مشخص شده است.

به گفته درگارابدین این یک موفقیت تلخ و شیرین است، اما در عین حال آخرین فرصت برای مخاطبان این ستاره است تا او را روی پرده بزرگ ببینند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کمپین اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 به بیش از ۱.۵ میلیون امضا رسید!!
  بیشتر از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 جمع شده است
  Fast and Furious 11 آخرین فیلم مجموعه سریع و خشمگین خواهد بود
  آمازون رکورد قیمت خرید یک فیلم تکمیل شده را شکست؛ ۱۲۵ میلیون دلار برای Coming 2 Ameri
  فروش جهانی فیلم Tenet به بیش از ۳۲۳ میلیون دلار رسید
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  تریلر فیلم Free Guy در عرض ۲۴ ساعت به ۵۵ میلیون بازدید رسید
  شایعه مرتبط با فروش زیاد فیلم Mulan در دیزنی پلاس تکذیب شد
  مجموع فروش فیلم Tenet به ۲۸۳ میلیون دلار رسیده است
  شایعه: درآمد پخش فیلم Mulan از شبکه دیزنی پلاس بیشتر از فروش Tenet بوده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان