امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آرامش با یگان موشک های راهبردی روسیه

#1
آرامش با یگان موشک های راهبردی روسیه 1
سال 2015 ، سالی نوآور برای نیروهای مسلح روسیه خواهد بود. وزارت دفاع روسیه به منظور اطمینان از کیفیت بالا در آماده سازی ارتش، در نظر دارد تا برنامه ها ی نوسازی فناوری و تجربیات زمانی را مورد استفاده قرار دهد.


یگان موشک های راهبردی روسیه، شب و روز در حال انجام وظیفه هستند. همواره واحدهای نظامی در حال تمرین هستند. این قدرتمندترین و سیارترین یگان نظامی در روسیه محسوب می شود. پرسنل این یگان می گویند که اگر روزی ما به خواب برویم دیگر کسی بیدار نمی شود.
سلاح های اتمی موجود در یگان موشک های استراتژیک روسیه شامل سامانه های موشکی "توپِل"، "توپِل – ام"، و "یارس"، به عنوان عامل حافظ صلح، سپر قابل اعتمادی را در کشور بوجود می آورد. ولادیمیر دِوُرکین، کارمند ارشد موسسه اقتصاد جهانی و روابط بین الملل آکادمی علوم روسیه می گوید:
این یک مجموعه متحرک است که سامانه پرتاب آن بر روی یک خودروی سنگین 8 محوره سوار است. آنها می توانند هم در پایگاه های ثابت و هم در مواضع موقت و سیار، به ماموریت نظامی خود ادامه دهند. اما لازم به توضیح است که سایت های ثابت در اولین ضربات هسته ای، آسیب دیده و غیر عملیاتی می شوند.
 این مجتمع های موشکی از نوع "پیشرفته" در کلاس خود هستند. مثلا "توپِل- ام"، یک موشک کاملا رادار گزیر است. راکت های "یارس" قادر به حمل همزمان چندین کلاهک هستند که پس از جدا شدن از موشک، به طور مستقل از یک دیگر عمل می کنند، بدین ترتیب که سرنگونی آنها غیر ممکن می شود. این موشک ها با داشتن پیشرفته ترین سیستم ناوبری قادر اند اهداف مختلفی را در قاره ای دیگر و در فاصله بیش از هزاران مایل، مورد اصابت قرار دهند.
علاوه بر این به ابتکار ولادیمیر پوتین، فرمانده کل قوای روسیه، واحدهای موشکی راه آهن، مجددا تا پایان این دهه میلادی وارد نیروهای مسلح کشور می شوند، آخر این واحدهای نظامی در اوایل دهه 90 از رده خارج شده بودند. سپهبد ویکتور یسین، فرمانده سابق ستاد یگان موشک های راهبردی روسیه می گوید:
"واحدهای از نو ایجاد شده ی موشکی راه آهن، قادر خواهند بود در مسیرهای ریلی موجود به حرکت درآمده و بدین ترتیب پتانسیل نظامی کشور را برای پاسخ به ضربات احتمالی، بالاتر ببرد. اگر ما به پتانسیال لازم برسیم، دیگر هیچ کشوری در دنیا به خود اجازه نخواهد داد تا فکر حمله به روسیه را در سر داشته باشد چرا که با پاسخ شدیدتری روبرو خواهد شد."
 هر قطار به عنوان یک هنگ موشکی تحت یک قطار مسافربری، استتار می شود. ولادیمیر پوتین تصمیم گرفت که به خاطر تحرک و همه گیر بودن سیستم راه آهن روسیه، واحدهای موشکی راه آهن را احیا کند.
 کارشناسان معتقدند که حفظ بازدارندگی هسته ای روسیه در وضعیت نظامی و رشد بالقوه کیفیت رزمی آن می تواند از بلند پروازی های دشمن فرضی جلوگیری کند. علاوه بر این موشک های توپل دیگر نیازی به تبلیع ندارند، مخصوصا که کلیه اعضای ناتو با آن آشنایی کامل دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16295438986692
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  -موشک‌های هوا به هوا جنگ سرد ایالات متحده آمریکا-
  -جنگنده‌های اتحاد شوروی و روسیه دهه ۱۹۹۰-
  -ماجرای سرنگونی سوخوی ۲۴ روسیه توسط ترکیه (۲۰۱۵)-
  امکانات روسیه در فضا، نگرانی برای آمریکا
  یمن| عملیات گسترده موشکی و پهپادی در عمق عربستان و هدف قرار گرفتن تاسیسات راهبردی
  موشک ضد تانک هدایت‌شونده طوفان+عکس
  روسیه دارای زیردریایی با توان ایجاد سونامی خواهد شد
  تحویل اسلحه های جدید خودکار کالاشنیکوف به وزارت امور داخلی و گارد روسیه
  ادامه ساخت پهپادهای تهاجمی سنگین در روسیه
  آغاز تولید موشک هایپرسونیک جدید در روسیه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان