امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند

#1
بازیگران زیادی در تاریخ سینما بودند که در زمان شهرت ، به یکباره بازیگری را ترک کردند تا به فعالیت های مختلف اجتماعی بپردازند. این موضوع بهانه ای شد تا اینبار در پنج برتر به معرفی « 5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند » بپردازیم که امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند 1

5- بریجیت فوندا (Bridget Fonda ) : بریجیت فوندا در خانواده ای کاملا هنرمند رشد پیدا کرد. پدربزرگش بازیگر مشهور هالیوود هنری فوندا و پدرش نیز پیتر فوندا بود، به همین دلیل خیلی سخت نبود که بریجیت را از همان دوران کودکی بازیگر بدانیم. بریجیت در دوره بازیگری موفقیت های خوبی کسب کرد و توانست در آثار مطرحی از جمله قسمت سوم « پدرخوانده » و « جکی براون » حضور داشته باشد اما به یکباره در سال 2002 تصمیم به ترک حرفه بازیگری گرفت و از آن پس هیچکس از او اطلاعی ندارد!


5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند 1



4- شرلی تمپل (Shirley Temple ) : بزرگترین ستاره کودک دهه ی 30 که به اعتقاد بسیاری حتی مشهورترین بازیگر کودک تاریخ سینما نیز هست، یکی از کسانی است که خیلی زود بازیگری را ترک کرد تا راه سیاست را پیش بگیرد. شرلی تمپل زمانی که تنها 21 سال داشت، در سال 1949 دنیای بازیگری را ترک کرد.


5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند 1



3- آنجلینا جولی ( Angelina Jolie ) : بازیگر مشهور فیلمهای « آقا و خانم اسمیت » و « مالیفسنت » مدتی هست که اعلام کرده قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند و بازی در فیلمی درباره کلئوپاترا، آخرین نقش آفرینی او در مقام بازیگر خواهد بود. به این ترتیب باید آنجلینا جولی را بازیگری بدانیم که در چهلمین سال زندگی اش بازیگری را ترک کرده است.

5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند 1

2- گریس کلی (Grace Kelly ) : یکی از ستاره های فراموش نشدنی تاریخ سینما که به واسه حضور در آثار مشهوری نظیر « پنجره عقبی » و « دختر کشور » که بخاطرش توانست اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند، از جمله بازیگرانی است که خیلی زود سینما را ترک کرد. گریس کلی زمانی که در اوج شهرت قرار داشت بجای ادامه مسیر بازیگری تصمیم گرفت به موناکو رفته و تبدیل به ملکه موناکو شود و ادامه زندگی اش را در دربار سپری کند. با اینحال گفته می شد که وی در سالهای بعد تصمیم گرفت دوباره بازیگری را تجربه کند اما اینبار مرگ مانع ورود مجدد او به حرفه بازیگری شد.

5 بازیگر زن مشهوری که در جوانی خود را بازنشسته کردند 1

1- گرتا گاربو (Greta Garbo ) : گرتا گاربو از ستارگان گزیده کار تاریخ سینما بود که به دلیل سخت گیری بی پایانش ( چه در زندگی شخصی و چه در کار ) چندان در میان همکاران خودش محبوب نبود. با اینحال گاربو در تاریخ سینما از معدود بازیگران زنی است که اثری ضعیف در کارنامه بازیگری اش از خود بر جای نگذاشت. وی زمانی که در اوج شهرت قرار داشت، در سن 36 سالگی به یکباره از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و از آن پس حتی تلاش کمپانی های مختلف برای ارتباط با او به منظور نوشتن یک زندگینامه از وی یا هرگونه ارتباط دیگر کار به جایی نبرد و او بطور کامل از مقابل دیدگان طرفدارانش محو شد تا اینکه در سال 1990 اعلام شد وی در گذشته است. گاربو در زمان مرگ نه همسر و نه فرزندی در کنار خود داشت.
Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی@_@
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان