امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

× داعـش ×

#1
به گزارش سفیر ایران، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که یک راس الاغ در تکریت، باعث مرگ یکی از عناصر گروه تروریستی داعش شد.

این منبع امنیتی به خبرگزاری اطلاع رسانی عراق گفت: خودروی یکی از عناصر داعش هنگامی که نزدیک یکی از رستورانهای جاده تکریت به بیجی در حرکت بود، ناگهان با یک راس الاغ در وسط جاده مواجه شد.

وی افزود: راننده خودرو که از عناصر داعش بود، با حضور ناگهانی الان در وسط جاده کنترل خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، در پی واژگونی خودرو، این عنصر داعش در همانجا از پا در آمد.مرجع : شبکه العالم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مبینافرزین ، Nυмв ، dj erfan ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، ♪neGar♪ ، حقوقدان انجمن ، girl of chaos ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، mr.destiny ، ѕтяong ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، {HoSsein_83}
آگهی
#2
با سلام !
تو این تاپتیک تمامِ اخباره مربوط به داعشی ها رو قرار بدین ..

قوانین :
لطفا اسپم ندین ..
از گذاشتن اخباره تکراری خودداری کنید ..

با تشکر ! (:


×موضوعاتِ قدیمی ادغام میشن ..

داعش يک مرد عراقی را سنگسار کرد
تروریست‌های داعش در عراق یک مرد را در شهر موصل سنگسار کردند.
× داعـش × 1
به نقل از 
خبرگزاری رویترز از بغداد ،شاهدان روز جمعه گفتند  عناصر گروه تروریستی داعش در عراق یک مرد را در شهر موصل سنگسار کردند. 

این مرد در یکی از دادگاه های این گروه به جرم زنای محصنه به سنگسار محکوم شده بود.


 سنگسار این مرد که روز پنجشنبه انجام شد نخستین مورد از اجرای این مجازات توسط ستیزه جویان دولت اسلامی در عراق به شمار می رود. 


دولت اسلامی پیشتر در سوریه از این مجازات استفاده کرده بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط S R U H ، ❤R@TA❤ ، -Nᴇɢᴀʀ- ، an idiot ، golbarg 284 ، ~Шоиďєгfůι G!яl~ ، ~× like nOboDy ×~ ، Nυмв ، آرمین سلطان داداشها ، _Ovver_ ، taran08 ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، First Star ، MONA-GH ، bieber fan ، سمیرا 512 ، RєƖαx gнσѕт ، Hesam88 ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، negooli ، αѕтer ، ×fteя LifE∀× ، || Mιѕѕ α.η.т || ، ~~SARA:HIVA~~ ، Ƒαкє ѕмιƖє ، ღSηow Princessღ ، "تنها" ، رجب 12354 ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، Hanie...... ، яᎧмιиα ، ❥❤GIRL❤❥ ، -Edgar ، هیون جونگ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، Navisa. ، Samaneh77 ، ._NeGiX_. ، # αпGεʟ ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، ♪neGar♪ ، االنا ، Titiw ، ارش خان ، نفس♥♥♥ ، گل شکر ، نفس گل ، Interstellar ، | NEON DEMON | ، Spell † ، ᵖᵃʳᶰᶤᵃᶰ ، ḲℑℳℐÅ ، mahali ، Ranger* ، Faust ، alireza2400 ، ɱɪɾʌʛє ، sara060 ، Apathetic ، یلدا930 ، FARID.SHOMPET ، Mαяѕє ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، М Δ ђ ΐ ą ، _Lσѕт_ ، *_* ، mobin@ ، @پوریا@ ، _.miss_.em ، دریای بی موج ، sober ، maryam goly ، ѕтяong
#3
فیلمش 18+ بود فکر کنم فقط خبرس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، گروه تروریستی داعش یک خبرنگار آمریکایی را در سوریه اعدام و تهدید کرد یکی دیگر را نیز به قتل می رساند.




داعش فیلمی را منتشر کرد که در آن "جیمز فولی" پیش از مرگ به خانواده و دوستانش سفارش می کند که ضد دولت آمریکا برای توقف حملات به داعش در عراق، اقدام کنند.

در این فیلم، یکی از عناصر داعش پس از تمام شدن صحبت های فولی، او را سر می برد.
داعش تهدید کرده است که در صورت متوقف نشدن عملیات آمریکا در عراق، یک خبرنگار آمریکایی دیگر به نام "استیون جویل ساتلوف" را سر می‌برد.

 تروریست های داعش در ویدئویی که روز سه شنبه منتشر کردند مدعی شدند استیون ساتلوف خبرنگار آمریکایی را در اختیار دارند و زندگی وی به اقدام بعدی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بستگی دارد.

مردی که نقاب به صورت داشت و یک زندانی را که اعلام کرد نام او استیون ساتلوف است مقابل خود قرار داده بود به زبان انگلیسی اعلام کرد :« زندگی این شهرون آمریکایی به تصمیم بعدی اوباما بستگی دارد.»

تروریست های داعش پیشتر نیز ویدئویی را منتشر کردند که ظاهرا در آن بریده شدن سر جیمز فولی خبرنگار آمریکایی نشان داده می شود. این خبرنگار آمریکایی دو سال قبل در سوریه ناپدید شده بود.این ویدئو با عنوان « پیامی برای آمریکا » در پایگاه های اجتماعی منتشر شد.

تایید صحت و سقم این تصاویر ویدئویی در حال حاضر امکانپذیر نیست.

کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد عوامل اطلاعاتی آمریکا در تلاش برای تایید صحت ویدئویی هستند که کشته شدن یک خبرنگار آمریکایی را به دست گروه داعش نشان می دهد. 
کیتلین هایدن سخنگوی کاخ سفید گفت :« ما ویدئویی را که ظاهرا کشته شدن جیمز فولی خبرنگار و شهروند آمریکایی را به دست  داعش نشان می دهد مشاهده کرده ایم. جامعه اطلاعاتی آمریکا اکنون تلاش می کند هر چه سریعتر مشخص کند آیا این ویدئو صحت دارد یا خیر.»
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، داعش این خبرنگار آمریکایی را در سال 2012 در ادلب سوریه ربود.
پاسخ
 سپاس شده توسط an idiot ، Hesam88 ، نازنین* ، ~~SARA:HIVA~~ ، Ƒαкє ѕмιƖє ، ❥❤GIRL❤❥ ، هیون جونگ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ارش خان ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، @پوریا@ ، ѕтяong
#4
دستگیری عاملان کشتار نمازگزاران در دیالی
استاندار دیالی از دستگیری 3 تن از عاملان کشتار نمازگزاران دیالی خبر داد.
× داعـش × 1
به نقل از 
پایگاه خبری شبکه العالم، "عامر المجمعی" در بیانیه‌ای اعلام کرد: 3 تن از اعضای قبیله زرکوش به نام‌های "صدام مزهر حاجم سلطان الزرکوشی، منیر مزهر حاجم سلطان الزرکوشی و سالم مزهر حاجم سلطان الزرکوشی" که در جنایت مسجد "مصعب بن عمیر" دست داشتند، دستگیر شدند.
سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" به نقل از استاندار دیالی نوشت: این افراد قصد داشتند در صفوف مردم عراق تفرقه افکنی کنند و به همدلی و اتحاد عشایر در استان دیالی ضربه بزنند.



المجمعی خاطرنشان کرد: با همکاری اهالی منطقه، تحقیقات درباره دلیل این حادثه از سوی نهادهای امنیتی و کمیته حقیقت یاب، موجب دستگیری شماری از متهمان و مسؤولان این جنایت شد.


استاندار دیالی با اشاره به تکرار حوادث امنیتی در این استان، اظهار داشت: طرح‌های امنیتی جدیدی با نظارت مستقیم برای بازگرداندن امنیت به استان دیالی وضع شده است.


جمعه گذشته حمله عناصر مسلح به مسجد "مصعب بن عمیر" در روستای "زرکوش" در شرق بعقوبه، به کشته و یا مجروح شدن بیش از 30 تن از نمازگزاران منجر شد.

حمله جنگنده‌های ارتش عراق به مواضع داعش
العراقيه اعلام کرد؛ جنگنده‌های ارتش عراق شش بار به مواضع داعش حمله کردند.
× داعـش × 1 به نقل ازشبکه تلویزیونی العراقیه، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: جنگنده‌های نیروهای هوایی ارتش عراق با هماهنگی بخش اطلاعات نظامی ارتش این کشور  شش حمله به محل تجمع گروههای تروریستی داعش در مناطق "الضلوعیه" و "الیوسفیه" و "الرمادی" انجام دادند و به آن‌ها خسارت‌های زیادی وارد و تجهیزات آن ها را نیز منهدم کردند.
پاسخ
 سپاس شده توسط an idiot ، ~~SARA:HIVA~~ ، Ƒαкє ѕмιƖє ، ❥❤GIRL❤❥ ، | NEON DEMON | ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، ѕтяong
#5
اصلا بشنیم اول ببینیم داعش چیه و کیه !؟!؟

بعد بریم دنبال خبر هاش |:

داعش چیست و از کجا آمده :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=127017
Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ ، an idiot ، "تنها" ، ~~SARA:HIVA~~ ، ɓŁŪ£ ɢĩŔŁツßレuε gïrレツ≧✯◡✯≦ ، ❥❤GIRL❤❥ ، || Mιѕѕ α.η.т || ، HGgH ، فلشخور ، mahdi207 ، ѕтяong
#6
× داعـش × 1

کفش تن تاک پوشیدن  خخخخخ
× داعـش × 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ ، an idiot ، Şilēຖt Ş¢rēค๓ ، | NEON DEMON | ، nila-pak ، Hesam88 ، _PαяαиÐ_ ، نازنین* ، ~~SARA:HIVA~~ ، ɓŁŪ£ ɢĩŔŁツßレuε gïrレツ≧✯◡✯≦ ، ❥❤GIRL❤❥ ، آوا 2014 ، ℱΔℛNOOSℋ ℬOZORG ، Ranger* ، Faust ، alireza2400 ، فلشخور ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، mobin@ ، vampire whs ، ѕтяong
آگهی
#7
گروه تروریستی داعش در فضای مجازی اقدام به تهدید مردم شهر شیکاگوی آمریکا کرد.

به گزارش واشنگتن تایمز، گروه تروریستی داعش در اقدامی جدید مردم آمریکا را تهدید کرد. این گروه در صفحه مجازی تویئتر اقدام به ارسال صدها پیام تهدید آمیز خطاب به مردم شهر شیکاگو کرد. در صفحه ای که به نام« پیام داعش به مردم آمریکا» (#AMessageFromISIStoUS )ایجاد شده یکی از اعضای منتسب به این گروه عکسی را منتشر کرده که در آن خطاب به مردم شیکاگو می گوید: ما در خیابان های شما هستیم.

این عکس در خیابان 307 شیکاگو گرفته شده است، که فردی ناشناس یادداشتی به دست دارد که روی آن نوشته است: «سربازان دولت اسلامی عراق و سوریه به زودی از اینجا عبور خواهند کرد.»

مراجع امنیتی شهر شیکاگو و نیز پلیس فدرال آمریکا در این باره اظهار نظری نکرده اند. چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهار داشت: «فعالیت های داعش فراتر از هر مرزی است و این گروه با تامین مالی خوبی که شده و توانایی های تاکتیکی و استراتژیک نظامی فراتر از هر گروه تروریستی دیگر قرار دارد و ما باید برای همه چیز آماده باشیم.»

مقامات کشورمان از جمله وزیر امور خارجه بارها نسبت به گسترش افراطی گری و خشونت در منطقه و فراتر از آن هشدار داده بودند و خواستار اقدام جمعی بین المللی برای کنترل و نابودی این جریان ها شده بودند.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1

× داعـش × 1


خبرگزاری الجزیره اعلام کرد ۱۵۰۰ نفر از سربازان ایران روز جمعه برای جنگ با داعش

که به نزدیک مرزهای ایران رسیده است از مرز گذشتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ایرانی به شهر جلولا اعزام شدند که پیش‌تر

دولت اسلامی این منطقه از حکومت خودمختار کردستان را تهدید کرده بود.


الجزیره اعلام کرد سربازان ایرانی تصمیم گرفته‌اند طرح تهاجمی خود را به تاخیر انداخته

و تا نزدیکی مرز عقب بکشند.

هم اکنون داعش به 50 کیلومتری مرز ایران رسیده است

چندی قبل نیز یک گروه از تیپ 65 نوهد ارتش (جنگجویان چریکی) کرمانشاه

که آمادگی جنگ در تمام نقاط دنیا را دارند

برای مقابله با داعش وارد عراق شد . وب سایت داعش در

خبرهای خود درگیری با نیروهای ایرانی را اعلام کرد.
× داعـش × 1 
پاسخ
 سپاس شده توسط an idiot ، Mσηѕтєя Gιяℓ ، Hesam88 ، نازنین* ، ~~SARA:HIVA~~ ، ❥❤GIRL❤❥ ، Samaneh77 ، ارش خان ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، mobin@ ، ѕтяong
#8
استفاده ناجوانمردانه و بی سابقه تروریست های داعش از عقرب

تروریست های جنایتکار داعش در اقدامی ناجوانمردانه و بی سابقه، تصمیم داشتند چند هزار عقرب جرّار را به چادرهای پناهجویان ایزدی در موصل بریزند


[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1 [/img]

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1 [/img]

خب یکم هندیش کنم چی بودن اون عقرباAngel

2عاشق‌ سوری در اسارت‌ داعش

امروز یک سال از حادثه ربوده شدن آن دو جوان می گذرد و مادر سمر می گوید: تنها خبری که درباره دخترش دریافت کرده، این بود که ربایندگان موی سرش را تراشیده و او را کتک زدند اما پدر سمر بر روی صفحه فیس بوک خود خطاب به سمر می نویسد: «دختر نازنین اکنون چه می کنی؟ آیا تو را کتک می زنند یا شکنجه می کنند؟» سپس از ربایندگان می پرسد: «آیا خلفای اسلام چنین کاری انجام داده بودند؟ آیا آنها دختران را می ربودند و ...»

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1 [/img]

ساکنان شهر « اتارب » در حومه حلب سوریه هنوز به یاد دارند که چگونه «سمر صالح» دختر جوان این شهر در برابر دیدگان مادرش و ترس و تعجب دیگران، توسط اسلحه بدستان نقاب دار داعشی، از موی سرش کشیده شد و به جای نامعلومی انتقال یافت.

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1 [/img]

محمد و سمر دو عاشقی که پیش از اسارت به نامزدی همدیگر درآمده بودند، در حال تصویربرداری از کودکان شهر ویران شده «اتارب» در بمباران هوایی بودند که توسط داعشی ها به اسارت درآمدند. آنها پیش از ربوده شدن توسط داعشی ها، از مناطق در دست دولت سوریه فرار کرده و بارها به دلیل انعکاس اخبار مربوط به انقلابیون توسط نیروهای امنیتی سوریه بازداشت شده بودند. تقریبا همه انقلابیون حلب سمر را به دلیل حمایت از مخالفان دولت سوریه می شناسند.


امروز یک سال از حادثه ربوده شدن آن دو جوان می گذرد و مادر سمر می گوید: تنها خبری که درباره دخترش دریافت کرده، این بود که ربایندگان موی سرش را تراشیده و او را کتک زدند اما پدر سمر بر روی صفحه فیس بوک خود خطاب به سمر می نویسد: «دختر نازنین اکنون چه می کنی؟ آیا تو را کتک می زنند یا شکنجه می کنند؟» سپس از ربایندگان می پرسد: «آیا خلفای اسلام چنین کاری انجام داده بودند؟ آیا آنها دختران را می ربودند و ...»


و ماجرای خواهر سمر
«میسا» خواهر او هم داستان تلخ دیگری دارد. او خبر ربوده شدن خواهرش «سمر» را پس از ماهها شنید. او در این چند ماه به دست نیروهای امنیتی سوریه بازداشت شده بود و در همان ماه های که سمر به چنگ نقاب داران داعشی افتاد، وی در سلول های دولتی از آنچه در جهان می گذشت، بی خبر بود.

میسا اخیرا از راه «توافق تبادل اسیران» میان حزب الله لبنان و ارتش آزاد سوریه، از زندان های حکومت اسد رهایی یافته است.

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1 [/img]

میسا پس از آزادی در تصویری که دیده بان حقوق بشر منتشر کرده، ظاهر و با پلاکاردی که در دست داشت، خواستار دخالت برای آزادی خواهرش شد.

او در این پلاکارد نوشته : "جهانی که توانست ، با آزادی روزنامه نگاران اسپانیایی از زندان های داعش، لبخند را به خانواده آنها برگرداند، اگر بخواهد، می تواند لبخند را به خانواده سمر بازگرداند." اما میسا ناامیدی خود از آزادی خواهرش را اینگونه بیان داشت: «احتمالا ربایندگان سمر معنی انسانیت و قانون را نشناسند یا هیچ اهمیتی به درخواست های بشر دوستانه ندهند و قانع نشوند که ما هم بر اساس دین اسلام حق داریم بدانیم سمر زنده است یا نه.»
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ ، Titiw ، Hesam88 ، نازنین* ، ~~SARA:HIVA~~ ، ❥❤GIRL❤❥ ، Samaneh77 ، ℱΔℛNOOSℋ ℬOZORG ، | NEON DEMON | ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، mobin@ ، Faust ، ѕтяong
#9
داعش عربستان را تهدید به حمله کرد
گروه تروریستی داعش زمان مورد نظر خود برای حمله به عربستان سعودی را اعلام کرد.
گروه تروریستی داعش اعلام کرده است که در عید قربان سال جاری به عربستان سعودی حمله خواهد کرد.
 این اعلام زمان حمله پس از آن صورت می‎گیرد که این گروه تروریستی پیش‎تر بارها عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را به حمله تهدید کرده بود.
داعش علت تصمیم خود به حمله به عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس را حمایت آنها از گروه های تروریستی اعلام کرده است!!!
این درحالی است که ارتباط تنگاتنگ داعش با سیستم اطلاعاتی عربستان سعودی و حمایت های مالی عربستان از این گروه و گروه های تحت رهبری آن بر هیچ فردی پوشیده نیست.
این چندمین باری است که داعش عربستان سعودی را تهید به حمله می‎کند. در دفعات گذشته نیز داعش عربستان را به حمله و تخریب خانه کعبه تهدید کرده بود.
پارسینه
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ ، Titiw ، ~~SARA:HIVA~~ ، ❥❤GIRL❤❥ ، | NEON DEMON | ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، mobin@ ، ѕтяong
#10
ستاره زن موسیقی به داعش پیوست
یک انگلیسی دیگر به گروه داعش پیوست، اما این بار مردم بریتانیا از این شوکه اند که او یکی از چهره های مشهور موسیقی راک در دهه ۹۰ بود.
نشریه دیلی میل نوشته است که گمان می رود سالی جونز‏‏‏، نوازنده و خواننده زن انگلیسی در همراهی با همسر ۲۰ ساله خود به گروه تروریستی داعش پیوسته باشد.
این ستاره موسیقی ۵۲ ساله و صاحب دو فرزند پسر است که از طریق آشنایی اینترنتی با فرد عضو داعش به این گروه علاقمند شده و از طریق سوریه به این گروه پیوسته است.
جونز به تازگی در اکانت توییترش تصویری با پوشش روبنده از خودش و البته جملات تهدید آمیزی را منتشر کرده است. دیلی میل در گزارش خود به هویت‌های مجازی سالی جونز اشاره می‌کند و می نویسد او در یکی از اکانت هایش با نام «ام حسین البریتانی» خطاب به کاربران یهودی، اسامه بن لادن را ستوده است.
جونز همچنین چند روز پیش در توییترش نوشته «سر همه شما مسیحیان بایست با یک چاقوی زیبا و تیز بریده شود و روی میله‌های شهر رقه (در سوریه) نصب شود.»
خانواده این ستاره موسیقی می گویند همچنان در شوک هستند. پیوستن شهروندان بریتانیا به گروه داعش به یکی از چالش های مهم این کشور تبدیل شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ ، Titiw ، Hesam88 ، ❥❤GIRL❤❥ ، ♪neGar♪ ، | NEON DEMON | ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، mobin@ ، ѕтяong


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان