امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

به سيدجلال و ستاره هاي فوتبال براي پیوستن به پرسپوليس آماده باش مي دهم

#1
به سيدجلال و ستاره هاي فوتبال براي پیوستن به پرسپوليس آماده باش مي دهم 1
عابربانک سرخ ها گفت: «اگر در بازي‌هاي بعدي هم قرار باشد با عربستان بازي کنيم تمام بليت‌هاي استاديوم را مي‌خرم تا هواداران پرسپوليس به تيم محبوب ما انرژي بدهند.»
هر چند که فرض کردن حسين هدايتي بدون عشق به پرسپوليس محال است ولي حتي اگر خود هدايتي بخواهد براي مدتي بي‌خيال پرسپوليس شود، هواداران اين تيم بي‌خيال حاج‌حسين نمي‌شوند.

هدايتي که قبلا اعلام کرده بود قيد فوتبال را مي‌زند با اصرار هواداران پرسپوليس بار ديگر به داد تيمش رسيد و صد هزار پرسپوليسي را در بازي با النصر مهمان سکوهاي سرخ آزادي کرد تا پرسپوليس با به دست آوردن يک برد تاريخي در حساس‌ترين شرايط از سد تيم عربستان بگذارد.

البته اين پايان ماجرا نيست چون هدايتي از ساختن يک پرسپوليس قدرتمند صحبت مي‌کند و به ستاره‌هاي فوتبال کشورمان براي حضور در اين پرسپوليس رويايي آماده‌باش مي‌دهد.

اظهارات هدایتی را در ادامه می خوانید:

* بازي پرسپوليس - النصر را چطور ديديد؟
- به نظر من بازي خيلي خوبي بود و خدا را شکر که تيم محبوب ما توانست النصر را شکست دهد و احتمال صعودش را قطعي کند. نکته مهمي که قصد داشتم به آن اشاره کنم حضور پررنگ و قابل تقدير هواداران پرسپوليس در ورزشگاه بود. از مدت‌ها پيش صحبت‌هاي زيادي در مورد حضور من در پرسپوليس مي‌شد و من هم هر بار مي‌گفتم که اگر قرار است چنين اتفاقي بيفتد قبل از آن هواداران پرسپوليس بايد خودشان را نشان دهند (خنده) خدا را شکر که در بازي با النصر هواداران پرسپوليس ورزشگاه را پر کردند و توانستند يک روز بزرگ را براي فوتبال ما رقم بزنند.

* اما اين اتفاق با دخالت و لطف شما افتاد، شايد اگر شما آنها را دعوت نمي‌کرديد و مهمان‌تان نبودند وضعيت به اين شکل نمي‌شد.
- اين نظر لطف شماست در طول بازي هم يکي از دوستان کارگردان و بازيگر من مي‌گفت که در جاي‌جاي استاديوم مردم لطف کرده‌اند و از من بابت اين قضيه با شعارهاي‌شان تشکر کرده‌اند. از همين جا به شما مي‌گويم که اگر در بازي‌هاي بعدي هم قرار باشد با عربستان بازي کنيم تمام بليت‌هاي استاديوم را مي‌خرم تا هواداران پرسپوليس مثل بازي با النصر به استاديوم بيايند و به تيم محبوب ما انرژي بدهند.

* کلا شما هم مثل بقيه مردم درگير ماجراي عربستان شده‌ايد!
- خب قطعا من هم يکي از همين مردم هستم و هميشه همراه آنها بوده‌ام.

* حضور شما مقابل سفارت عربستان هم يکي از همين اتفاق‌ها بود.
- همانطور که حضور داشتيد و ديديد تعداد زيادي از مردم به همراه ورزشکاران و هنرمندان عزيزمان در اين مراسم حضور داشتند و من هم به‌عنوان يکي از همين مردم دوست داشتم تا در کنار آنها باشم.

* اما به جاي تحصن خيلي‌ها شما را تشويق کردند.
- با توجه به اتفاق‌هاي بازي پرسپوليس و النصر بعضي از دوستان لطف کردند و با شعار "حاج‌حسين تشکر تشکر" از من به خاطر بازي روز چهارشنبه قدرداني کردند. خودم هم سورپرايز شدم و از اين عزيزان خواستم که به کار اصلي‌شان بپردازند. البته باز هم از همه اين دوستان عزيز تشکر مي‌کنم و مثل هميشه همراه‌شان هستم.

* ماجراي پاداش دادن شما به بازيکنان پرسپوليس چه بود؟
- در اين مورد به اندازه کافي صحبت شده و اگر کاري کرده‌ام به خاطر علاقه خودم و شاد کردن دل مردم بوده است.

* مي‌گويند اين بار حسين هدايتي حتما در مزايده باشگاه پرسپوليس شرکت مي‌کند؟
- با توجه به اينکه مي‌گويند شرايط واگذاري تغيير مي‌کند، اگر وضعيت به صورت بهتري باشد حتما بعد از آگهي در اين مزايده شرکت مي‌کنيم تا به اميد خدا در خدمت مردم باشيم. نکته مهم اين است که خيلي‌ها مي‌گويند حسين هدايتي قصد خريد پرسپوليس را دارد اما درستش اين است که بگوييم شرکت استيل‌آذين ايرانيان قصد شرکت در مزايده را دارد.

* اما همه مي‌دانند که رييس شرکت استيل‌آذين ايرانيان شما هستيد.
- اين درست، اما نکته قابل تذکر اين است که چون شرکت استيل‌آذين ايرانيان سهام را مي‌خرد مي‌تواند تا در صورت تمايل و ايجاد فضاي مناسب قسمتي از آن را به هواداران پرسپوليس واگذار کند و اگر اين اتفاق بيفتد کار به صورت سهامي عام پيش مي‌رود. پس با اين حساب بهتر است بگوييم شرکت استيل‌آذين ايرانيان در اين مزايده شرکت مي‌کند.

* از قول شما عنوان شده بود که جهانگيري در هيات‌مديره پرسپوليس حضور ندارد؟
- بله... خودم هم شنيدم از قول من چنين چيزي اعلام شده بود ولي من از اين قضيه بي‌اطلاع هستم ولي ترجيح مي‌دهم در اين مورد صحبتي انجام ندهم.

* نکته ديگر اين است که اين روزها کمتر علي پروين و شما را با هم مي‌بينيم؟
- (خنده) علي پروين دوست قديمي، بچه محل و اسطوره باشگاه پرسپوليس است و من هميشه احترام زيادي براي ايشان قائل هستم. اگر شما من و آقاي پروين را با هم نديده‌ايد احتمالا به دليل مشغله کاري ما بوده است.

* پس با اين حساب علي پروين در کادر شما حضور دارد؟
- علي پروين يکي از بزرگان باشگاه پرسپوليس است و مطمئنا من هر جا باشم از تجربيات دوست خوبم استفاده مي‌کنم.

* هواداران پرسپوليس اميدوارند که با حضور حسين هدايتي تيم‌شان با قدرت و اقتدار بيشتري در بازي‌هاي فصل آينده شرکت ‌کند.
- هميشه گفته‌ام و باز هم مي‌گويم که من چه باشم و چه نباشم در خدمت پرسپوليس هستم. از همين جا به ستاره‌هاي خوب فوتبال کشورم و بازيکناني که مي‌توانند ارزش فني و فوتبالي پرسپوليس را بالا ببرند مي‌گويم که به آنها براي فصل آينده احتياج داريم و از همين حالا خودشان را براي ساختن يک پرسپوليس قدرتمند آماده کنند. مطمئنا اگر بازيکناني مثل سيدجلال (حسيني) و يا فوتباليست‌‌هايي مثل ايشان را داشته باشيم آن وقت با خيال راحت در ليگ و خصوصا بازي‌هاي آسيايي شرکت مي‌کنيم تا از اعتبار فوتبال ايران و کشور عزيزمان دفاع کنيم.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به سيدجلال و ستاره هاي فوتبال براي پیوستن به پرسپوليس آماده باش مي دهم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  توهین تند ستاره پاریس به گواردیولا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان