امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقوق دیگران را در نظر بگیرید

#1
 
 

حقوق دیگران را در نظر بگیرید 1
شخصیت شما به میزان پولی که در جیب تان هست ربط پیدا نمی کند. اما این اشتباهی است که هر از گاهی بسیاری از مردم دچار آن می شوند. برخی ها فکر می کنند چون پول کمتری دارند در اجتماع از اعتبار کمتری برخوردارند یا چون در فلان محله زندگی می کنند شخصیت اجتماعی شان نسبت به کسانی که در مناطق ثروتمندنشین ساکن هستند، کمتر است. البته این اشتباهی است که همه ما تحت شرایط مختلف به خود القا می کنیم، اما بدون شک با کمی فکر کردن و اندیشیدن در این مساله به آن پی خواهیم برد که این تنها دستمایه ذهن ماست که گاهی خواسته و گاهی ناخواسته ذهن ما را بیمار می کند. اما دانستن این نکته بد نیست که شخصیت همه ما در رفتار های اجتماعی مان نمایان می شود، در نوع برخورد های روزمره مان با دیگران، در نوع آداب معاشرت مان و در احترام گذاشتن به دیگران.



▪ پشت کردن به دیگری

زبان بدن (ایما و اشاره ها) شما می تواند شخصیت تان را نشان دهد. اگر به خوبی با همکار خود برخورد نکنید، اعلام کرده اید که هیچ علاقه ای به صحبت ندارید. این کار به نوعی توهین است و می تواند منجر به ایجاد احساسات و تفکرات منفی و حتی خصمانه دیگران نسبت به شما شود.

▪ در محل کار غذای بودار نخورید

چه دلیلی دارد که کسی از شما دلخور شود فقط به این دلیل که شما هر روز بعد از ظهر ذرت بوداده می خورید؟ شاید دلیلش این باشد که شما هر روز ساعت سه بعدازظهر عادت دارید که ذرت خود را داخل مایکروویو درست کنید و بدتر از همه اینکه بوی سوختگی آن در تمام ساختمان می پیچد. شاید علت ناراحتی همکاران شما این باشد. کمی فکر کنید.

▪ کارت روی گل

اگر در یک میهمانی رسمی با خودتان گل می برید، گل ها را به مستخدم یا کسی که در را به روی شما باز می کند، بدهید و با دست خالی وارد شوید. کارت شما روی دسته گل معرف شما خواهد بود. اگر سبد بزرگ گل سفارش داده اید، آن را ساعتی قبل از ورود خودتان بفرستید. مردی می گفت «وقتی دوستانم در جشن تولدم به من هدیه ای می دهند، متوجه دو نکته می شوم: یکی شخصیت حقیقی دوستانم و دیگر هدیه ای که در مقابل آن باید برایش بخرم».

▪ اگر صرف غذایتان تمام شد

هنگامی که صرف غذایتان پایان یافت بـاید کارد و چنگال خود را به صـورت اریـب روی بشـقـاب قـرار دهـیـد. اگــر هـم خواستید که میز را برای مدت کوتاهی ترک کنید، بـاید کـارد و چنگال را به صورت ضربدری روی بشـقاب قرار دهید تا دیگران و پیشخدمت مطلع شوند که شما بازخواهید گشت.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان