امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«متین ستوده»:به دیده شدنم در سریال«میکائیل»امیدوارمـ

#1
«متین ستوده»:به دیده شدنم در سریال«میکائیل»امیدوارمـ 1
 
بازیگر نقش (مهری)گفت: خیلی ها بر این باورند که قصه‌های پلیسی به عبارتی مردانه است و حضور خانم‌ها در آن کمرنگ خواهد شد، اما این موضوع در مورد میکائیل صدق نمی‌کند چراکه قصه بسیار خوب نوشته و به همه کاراکترها به خوبی پرداخته شده است.
«متین ستوده» بازیگر نقش مهری در سریال «میکائیل» گفت : از ابتدا که این نقش به من پیشنهاد شد، از حضور در این کار که پر از ستاره هست بسیار خوشحال شدم. علاوه بر این همکاری با سیروس مقدم و سعید نعمت اله بسیار لذت بخش بود.

وی ادامه داد: قبل از شروع کار از دفتر تهیه کننده با من تماس گرفتند و برای صحبت رفتم و همانجا بخش‌هایی از سریال را به همراه سعید نعمت اله (نویسنده میکائیل) دورخوانی کردیم که مورد پسندشان قرار گرفت.

این بازیگر درباره ورودش به دنیای بازیگری نیز بیان کرد: ورودم به حیطه بازیگری به واسطه پدرم بود که زمانی مدیر تصویربرداری بودند. در همان کودکی چند بار بازی کردم، اما به این دلیل که پدر دوست داشتند بیشتر به تحصیلم بپردازم، کمی از این حیطه فاصله گرفتم.

ستوده با اشاره به اینکه اغلب با کامبیز دیرباز سکانس مشترک دارد،نیز گفت: در این سریال بیشتر با کامبیز دیرباز بازی دارم که باید بگویم علاوه بر ایشان از حضور در کنار همه بازیگرهای این سریال به خوبی یاد گرفتم و سعی کردم تا به دانش بازیگریم بیفزایم.

بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل ادامه داد: کمی از روحیات مهری به خودم شباهت داشت، اما در مورد تصمیم گیری‌هایش اصلا شبیه من نبود و به همین خاطر من خیلی سعی کردم تا خود را به او نزدیک کنم.

این بازیگر گفت: خیلی ها بر این باورند که قصه‌هایی از این دست(پلیسی) به عبارتی مردانه است و حضور خانم‌ها در آن کمرنگ خواهد شد، اما از آنجایی که قصه میکائیل  بسیار خوب نوشته و پرداخته شده و دو کاراکتر اصلی خانم نیز دارد، اصلا به این شکل نیست و به اندازه کافی و مناسب به تک تک کاراکترها پرداخته شده است.

بازیگر سریال «یادآوری» افزود: تا به امروز با توکل به خدا کار کردم و تمام تلاشم را برای هرچه بهتر شدن نقش‌هایم به کار بستم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود. واقعا نمی‌دانم در آینده قرار است چه اتفاقی برایم در این حوزه بیفتد، اما در نهایت به دیده شدنم در این سریال امیدوارم.

وی اظهار کرد: اولین سریالی که به طور جدی بازی کردم، سریال «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بود که سال گذشته از شبکه آی فیلم پخش ‌شد.من این سریال را خیلی دوست داشتم، اما متاسفانه اتفاقی که انتظارش را داشتم بعد از پخش آن کار برایم نیفتاد.بخشی از این موضوع به پخش از شبکه آی فیلم برمی‌گشت و اینکه در آن برهه از زمان خیلی افراد این شبکه را در آنتن‌های خود نداشتند و نمی‌توانستند به راحتی این شبکه را دریافت کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان