امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشاغل پردرآمد جهان

#1
داشتن یك شغل خوب و پردرآمد همیشه آرزوى هر انسانى بوده است. به خصوص در شرایط كنونى كه اوضاع اقتصادى به طرز ناگوارى به هم ریخته و آشفته شده است همه به دنبال شغلى مى گردند كه بتواند در شرایط مختلف زندگى آنها را تأمین كند. تحلیل گران با بررسى جوامع مختلف مشاغل پردرآمد را به شرح زیر معرفى كرده اند:

1) صیادان خرچنگ:
شغل صیادان خرچنگ از جمله پرخطرترین ها در میان مشاغل به حساب مى آید. این شغل به وفور در آمریكا و آبهاى سرد و خطرناك آلاسكا مشاهده مى شود. مسلم است كه در این شغل صیادان با وجود آبهاى زیر صفر درجه و سپرى كردن ماه هاى طولانى به دور از خانه تا حد زیادى زندگى خود را به خطر مى اندازند و تنها چیزى كه صیادان را در این راه استوار نگه مى دارد عشق به كار و توجه به میزان درآمد مالى در این حرفه است. طبق آمار میزان درآمد یك صیاد خرچنگ در طول ۸ هفته برابر است با ارزش ۵۰۰۰۰ دلار كه مطمئناً مبلغ چشمگیرى براى این مدت كوتاه محسوب مى شود.

2) متخصصان بیمارى هاى معده و روده:
بیشترین مشكلى كه انسان را تهدید مى كند بیمارى هاى مرتبط با نواحى معده و روده است كه موجب مشكلات بزرگى در دستگاه گوارش مى شود. متخصصان این بیمارى یكى از پردرآمدترین قشرهاى دنیا محسوب مى شود. با توجه به اطلاعات درج شده در سایت salary.com درآمد یك متخصص بیمارى معده و روده در هر سال حدود ۲۶۹۵۰۰ دلار برآورد شده است.


3) متخصصان پا و مفاصل:
این شغل یكى از حرفه هایى است كه در عین جذاب نبودن به افرادى كه به دنبال كار پرمنفعت مى گردند پیشنهاد مى شود. زیرا میانگین درآمد این قشر حدود ۱۴۹۵۲۷ دلار گزارش شده است.البته این شغل تا حد زیادى سلیقه اى است.شاید بعضى ها علاقه اى به درمان ناخن ها، پینه و زخم هاى پا نداشته باشند.

4) حسابداران:
حسابداران اغلب در جوامع مشاغل كم رنگى دارند و حسابدارى به عنوان شغلى ابتدایى شناخته مى شود. كار كردن در محیطى آرام و سر و كله زدن مداوم با آمار و ارقام تكرارى زیر نور یكنواخت شاید مورد پسند همه كس نباشد. اما براى آن دسته از افرادى كه طالب محیطى آرام هستند این شغل مى تواند یكى از جذاب ترین ها محسوب شود. چه چیز براى علاقه مندان به اعداد و ارقام بهتر از محیطى به دور از هرگونه شلوغى است! میانگین دریافتى در ابتداى كار براى یك حسابدار حدود ۴۱۰۰۰ دلار است كه این رقم با بالا رفتن تجربه كارى مى تواند از ۲۰۰۰۰۰ دلار نیز عبور كند.

5) كمیسیونرها:
۹۰ درصد از افرادى كه به دنبال موقعیت هاى شغلى مناسب هستند از انجام فعالیت هایى كه حقوق دریافتى ثابتى نداشته باشد سر باز مى زنند. آنها معتقدند نباید به انجام كارى پرداخت كه هیچ ضمانتى براى پرداخت ثابت و حتمى در آن وجود ندارد. اما در عوض آن دسته از افرادى كه ریسك پذیر هستند و در عین حال اعتماد به نفس و جسارت بالایى دارند معتقدند پرداختن به چنین مشاغلى مى تواند بهترین رفاه و امكانات رفاهى را براى آنها به همراه داشته باشد. موفق ترین این افراد مشاغلى در زمینه تبادلات ماشین، تولیدات الكترونیكى و یا سرمایه گذارى هاى بانكى انتخاب مى كنند و مى توانند به طور میانگین مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر در هر سال به دست آورند.

6) كارمندان فناورى اطلاعات:
مجریان برنامه ها، اطلاعات، شبكه و تكنولوژى از جمله كارمندان پردرآمد جامعه محسوب مى شوند زیرا به نظر مى رسد كه نه تنها نیاز جامعه به این قشر كمتر نمى شود بلكه هر روز بر میزان نیاز جوامع به چنین گروه هایى افزوده خواهد شد. این حرفه از دهه ۹۰ اهمیت فوق العاده اى پیدا كرده و از آن به بعد بر اهمیت آن افزوده شده است. خوشبختانه بر سر این كار مانند مشاغل دیگر رقابت چندانى مشاهده نمى شود. علیرغم اینكه میانگین درآمد آنها ۱۰۳۴۰۰ دلار است اما بسیارى از افراد هیچ علاقه اى به سپرى كردن روز خود در یك اتاقك كسل كننده ندارند.

7) كارگران صنعتى:
این افراد با سپرى كردن ۱۲ ساعت از شبانه روز در مشاغل صنعتى حقوقى در حدود ۴۶۸۶۷ دلار دیافت مى كنند. محیط كارى آنها نسبت به مشاغل قبل كاملاً متفاوت است. آنها باید در محیطى شلوغ فعالیت كنند كه برقرارى ارتباطشان تنها از طریق حركت و نشانه هاى دست امكان پذیر است. هواى تنفسى آنها پر از مواد سمى و شیمیایى و كارشان بسیار پرخطر است. اما پس از مدتى كه تجربه كافى را كسب كنند مى توانند با تغییر منصب خود به «ناظر» حقوق خود را به ۱۰۰۰۰۰ دلار نیز برسانند.

8) خلبانان سمپاش:
اكثر افرادى كه مدرك خلبانى خود را مى گیرند قصد دارند به رؤیاى پرواز كردن انسان تحقق بخشند. آنها دوست دارند در ارتفاع بلند به پرواز پرداخته و از نزدیك آسمان و ابرها را لمس كنند اما این خلبانان حرفه اى متفاوت دارند. برخلاف آنهایى كه همیشه در ارتفاع هستند این خلبانان باید ارتفاع خود را در فاصله اى نزدیك زمین و مزارع حفظ و با سمپاشى و آفت كشى به حفظ صنعت كشاورزى كمك كنند. میانگین درآمد این قشر در هر سال ۸۰۰۰۰ دلار برآورد شده است.

9) جمع كنندگان زباله:
اگرچه این حرفه وجهه اجتماعى جالبى ندارد اما مسلماً هر منطقه اى نیاز به چنین قشرى دارد. شاید جالب باشد اگر بدانید حقوق دریافتى این قشر چیزى حدود ۸۰۰۰۰ دلار در سال برآورده شده است. البته با توجه به محل زندگى نوسان دارند. مثلاً اگر در شمال فلوریدا این مبلغ برابر ۸۰۰۰۰ دلار است در نواحى جنوبى به ۳۵۰۰۰ دلار مى رسد. حتى ۳۵۰۰۰ دلار هم براى خالى كردن سطل آشغال در یك ماشین بزرگ آشغال مبلغى مناسب و مكفى خواهد بود.

10) رانندگان كامیون:
این قشر از جمله افرادى هستند كه بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهى و تحمل مشكلات در گرفتن مدرك و یا حتى تعلیم دیدن مى توانند چیزى حدود ۴۳۲۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشند كه البته این مبلغ با كسب تجربه بیشتر و ثبت سوابق كارى موفق مى تواند از مرز ۸۵۰۰۰ دلار نیز عبور كند. البته نباید فراموش كرد كه رانندگى مداوم، كمبود خواب و غذاهاى مملو از چربى عواقب بسیار بدى را براى ذهن و جسم این افراد به بار خواهد آورد.

11) پاك كنندگان صحنه جنایت:
مسلماً بعد از هر حادثه اى به گروهى نیاز است كه با كشیدن خطوط به دور مقتول، محدوده جنایت را مشخص كرده و پس از آن آلودگى ها و خون را از صحنه پاك كنند. این كار سخت و طاقت فرسا روحیه متناسب با شرایط را مى طلبد. كسانى كه روحیه هیجانى و جستجوگرى دارند از پس چنین شرایطى برخواهند آمد. حقوق دریافتى این قشر به طور میانگین ۵۰۴۰۰ دلار برآورد شده است.

12) بازرسان چاه ها:
ماهیت غیرمطلوب این حرفه هیچ نیازى به توصیف و توضیح ندارد.فقط اینكه نباید فراموش كرد كه محیط كار آنها سراسر تاریكى، رطوبت، پر از موش و سوسك است. آنها باید در چنین محیطى به تعمیر مسیرهاى زیرگذر و لوله هاى شكسته بپردازند. اگرچه حقوق دریافتى آنها در ابتداى كار ۳۴۹۶۰ دلار است اما با كسب تجربه به ۶۱۰۰۰ دلار نیز خواهد رسید.

13) تعمیركاران:
زندگى تعمیركاران همیشه پر از جنب و جوش است. آنها باید هر لحظه منتظر اتفاقى باشند كه در جایى باعث خرابى مى شود. فرقى نمى كند كه محل كار آنها كجا باشد، از كار در كنار یك بزرگراه پرترافیك گرفته تا بر روى پلى بلند بر روى سطح آب همیشه و همه جا خطر حاضر و در كمین است. میانگین حقوق سالانه این قشر كه در آفتاب سوزان و سرماى شدید باید فعالیت خود را به اتمام برسانند از ۴۹۵۱۷ آغاز شده و با توجه به تجربه كارى و نوع كارشان افزایش خواهد یافت.در پرونده بعد به بررسى ادامه این مشاغل پردرآمد خواهیم پرداخت

...عاشقی کـــــــــار هر عیاش نیست...

...غـــــم را کشیدن کار هر نقاش نسیت...


مشاغل پردرآمد جهان 1
پاسخ
 سپاس شده توسط mohamad66 ، j0oj0o ، frozen✘girl ، behnaz99 ، کامران2 ، bita*
آگهی
#2
به نظره من معمار ها هم پوله خوبی میگیرن
پاسخ
#3
خواننده ها وبازیگرا توخارج البته
و دکترا تو ایران
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زندگی جهان زیر سایه کروناویروس
  کروناویروس جهش‌یافته حاکم جهان شده است
  ترسناک ترین سلفی جهان !
  بازگشایی تدریجی مشاغل و رستوران‌ها از خرداد
  زیباترین امضای جهان در گینس ثبت شد (عکس)
Heart پیشنهاد یک نماینده؛ مشاغل با ریسکِ متوسط از ساعتِ ۱۴ باز شوند
  تمدید منع آمدو شد شبانه در سوریه و بازگشت برخی مشاغل
  پیرترین پزشک جراح جهان + عکس
  پیرترین داماد جهان
  هواپیماهای زمین‌گیر شده جهان به کجا رفته‌اند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان