امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استیلی جواب علی دایی را داد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیلی جواب علی دایی را داد 1

باشگاه هر بازیکنی که کادر فنی خواست را جذب کرد
استیلی جواب علی دایی را داد
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی قبل از آغاز فصل نوری را در لیست مازاد خود قرار داد اما ما مخالفت کردیم آن هم در شرایطی که استقلال این بازیکن را می‌خواست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حمید استیلی درباره نتایج اخیر پرسپولیس پس از تغییرات صورت گرفته در کادرفنی این تیم، اظهار داشت: این تغییرات مثبت واقع نشد و نتایج خوبی را برای پرسپولیس به همراه نداشت.

وی ادامه داد: بعد از نتایج ضعیفی که پرسپولیس از ابتدای لیگ کسب کرد با شروع لیگ قهرمانان آسیا این تیم توانست به 3 برد مهم دست یابد اما تغییرات در کادرفنی شرایطی را بوجود آورده که این تیم در 4 بازی اخیر خود 3 شکست داشته است. من امیدوارم باشگاه پرسپولیس به زودی خصوصی شود و فرد و یا شرکتی این تیم را بخرد که بتواند به وضعیت نابسامان باشگاه سروسامان دهد. هر چند باشگاه پرسپولیس متعلق به مردم است و ای کاش به جای خصوصی شدن، سهامش به هواداران فروخته می‌شد.

سرمربی پیشین تیم راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس در صورت خصوصی شدن به سرنوشت باشگاه‌هایی چون پاس و راه‌آهن دچار نخواهد شد، گفت: تیم‌هایی مثل راه‌آهن  هوادار ندارند و صداوسیما هم دولتی است و باشگاهی نمی‌تواند از آن درآمد داشته باشد. چنین تیم‌هایی خیلی سخت مورد حمایت قرار می‌گیرند اما تیمی مثل پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار در صورت خصوصی شدن می‌تواند از راه‌های مختلف درآمد‌زایی داشته باشد. البته خیلی مهم است که در این باشگاه مدیریت قوی انجام گیرد تا بتواند منابع اقتصادی خوبی را فراهم کند.

استیلی با بیان اینکه باید شرایط هم برای خصوصی‌سازی دو باشگاه سرخابی فراهم شود، خاطرنشان کرد: هر چه شرایط بهتر باشد متقاضی هم برای خرید دو باشگاه سرخابی بیشتر خواهد شد. خیلی‌ها علاقمند به خرید باشگاه پرسپولیس هستند اما وقتی جلو می‌آیند با مشکلاتی مواجه می‌شوند که چاره‌ای جز کنار کشیدن ندارند. فقط امیدوارم در مزایده سوم خریدار واقعی برای خرید پرسپولیس پیدا شود چرا که اگر قرار باشد این باشگاه مجدداً زیر نظر دولت اداره شود همچنان با مشکلات فعلی دست‌و‌پنجه نرم خواهد کرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه در واکنش به اظهارات اخیر علی دایی که اعلام کرده در ابتدای فصل هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه او عمل کرد، گفت: در آن مقطع هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تمامی امکانات لازم را برای کادرفنی مهیا کرد و هر بازیکنی که در لیست خرید سرمربی تیم بود توسط مدیریت باشگاه جذب شد. در کنار آن تیم دو اردوی خوب به خواسته کادرفنی داشت و تمامی مطالبات بازیکنان و کادرفنی هم پرداخت شد.

وی در پاسخ به این سوال که دایی اعلام کرده در هیئت مدیره این بحث مطرح شد که پول خلعتبری پرداخت شود تا دایی نتیجه بگیرد، تاکید کرد: مشکلات خلعتبری مربوط به تیم اماراتی بود و علیرضا رحیمی در جریان کامل آن قرار داشت و در حال حاضر هم او بهتر از همه می‌تواند بگوید چرا خلعتبری به سپاهان رفت. باشگاه حتی طلب سید جلال حسینی را هم به طور کامل و حتی کمی هم بیشتر از مبلغ واقعی آن پرداخت کرد تا این بازیکن در تیم بماند اما راهی قطر شد.

استیلی درباره اینکه آیا دایی موافق ماندن محمد نوری و علیرضا نورمحمدی در پرسپولیس بود یا نه، گفت: واقعیت این است که این دو بازیکن در لیست مازاد کادرفنی بودند اما با اصرار هیئت مدیره؛ مدیریت باشگاه رضایت نامه آنها را صادر نکرد. حتی باشگاه استقلال سخت به دنبال جذب محمد نوری بود و ما اصرار داشتیم که این بازیکن قابلیت‌های بالایی دارد و باید در تیم حفظ شود. در نهایت در روز آخر نقل‌و‌انتقالات بود که کادرفنی پذیرفت نوری و نورمحمدی در پرسپولیس ماندنی شوند. اگر هیئت مدیره در آن مقطع با جدایی نوری موافقت می‌کرد در آن صورت کدام بازیکن می‌توانست جای او را در تیم پر کند؛ مخصوصا اینکه نوری این فصل بهترین بازیکن تیم بود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به بی‌انضباطی‌های اخیر بعضی از بازیکنان این تیم عنوان کرد: وقتی چنین اتفاقاتی در تیمی رخ می‌دهد تمام عوامل باشگاه در آن دخیل هستند. اگر در موقع عقد قراردادها مسائل انضباطی لحاظ شود یک بازیکن این قدر راحت به خودش اجازه نمی‌دهد که هر کاری دوست داشت انجام دهد.

استیلی اضافه کرد:‌ حتما باید در قراردادها ذکر شود که بازیکن بر اساس بازی‌هایی که به میدان می‌رود دستمزد بگیرد. حتی برای کارت زرد‌ها هم باید جریمه مالی در نظر گرفته شود تا بازیکن بی‌جهت اخطار نگرفته و محروم نشود. در هر صورت وقتی در باشگاه چیزی سر جای خودش نباشد بازیکن هم به کسی جوابگو نیست و برای همین است که در طول فصل بارها شاهد بی‌انضباطی از سوی تعدادی از بازیکنان بودیم. امیدوارم در آینده نظارت بر قراردادهای بازیکنان بیشتر شود و مدیریت باشگاه به مسائل عنوان شده توجه کند تا دیگر شاهد مسئله انضباطی از سوی بازیکنی در پرسپولیس نباشیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند
  علی دایی و اورتون - ماجرا چیست؟
  بحث علی دایی در اردوی تیم ملی پرتغال
  پیراهن دایی و پیوس را به آل‌کثیر دادند!
  جواب شاعرانه شاغلام به ادعای عجیب فتح‌الله‌زاده
  محرمی: کریمی جواب تتلو را می‌داد گُنده می‌شد!
  علی دایی مقابل دروازه بان افسانه‌ای منچستر/عکس
  کرونا مانع کم شدن رکورد رونالدو و دایی
  ▁▂▃▄▅▆▇تاپیک جامع سوال و جواب کشتی کجی▇▆▅▄▃▂▁

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان