امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی کتاب های پزشکی

#21
کتابی تحت عنوان چگونگی بازگشت دوباره به موفقیت
معرفی کتاب های پزشکی 3

کشمکش حقیقی در زندگی ، فقط به آنچه می خواهید داشته باشید ارتباط ند ارد ؛ چون با رسیدن به آن آرزوها هم ادامه می یابد . خیلی از مردم یاد گرفته اند چطوری آنچه را که دوست دارند به دست آورند ، ولی لذتی از آن نمی برند . آنچه بدست می آورند هرگز برایمان کفایت نمی کند و همیشه احساس می کنند چیزی ناقص دارند. آنان در درون خود و همچنین در ارتباطات و کارشان نشاط ندارند و همواره موضوعی هست که آرامش ذهنی شان را بر هم بزند .
البته موفق بودن شخص نیز تنها به داشتن احساس خوب یا شاد بودن نسبت به زندگی مربوط نیست و مستلزم این است که اطمینان داشته باشید به آنچه می خواهید نائل می شوید و انگیزه ی لازم برای رسیدن به آن را دارید . لازمه ی موفقیت فردی داشتن درکی روشن از این است که چگونه زندگی مورد علاقه ی خود را خلق کنید . برای برخی افراد ، موفقیت فردی به این معنی است که چگونه بیشتر به دست آورند و برای عده ای دیگر ، رسیدن به این درک است که چگونه شادتر باشند ؛ برای بسیاری دیگر نیز یادگیری هر دو مهارت مهم است .
دستیابی به موفقیت شخصی نباید به بخت و اقبال یا سرنوشت واگذار شود . اگر چه برخی افراد با توانایی هایی بخصوص به دنیا می آیند ، مهارت ها باید آموخته و تمرین شوند تا موفقیت حاصل شود . خبر خوب این است که شما می توانید یاد بگیرید چگونه به موفقیت فردی دست یابید . کافی است تغیراتی کوچک اما چشمگیر در طرز فکر ، احساس و نحوه ی عمل خود بدهید تا زندگی مورد علاقه ی خود را بسازید .در کتاب ” چگونه آنچه را می خواهید به دست آورید” نوشته دکتر جان گری پاسخ تمام پرسش‌هایی را که در زمینه خلق موفقیت در ذهنتان نقش بسته است را می توانید بیابید.
نویسنده کتاب اعتقاد دارد که چهار گام اصلی ؛١- اراده ی خود را محکم کنید ،٢- آنچه را نیاز دارید به دست آورید ٣- آنچه را می خواهید به دست آورید ۴-موانع را از سر راه موفقیت فردی بردارید، برای نیل به موفقیت فردی در زندگی وجود دارد که آشنایی با این گام ها و تقویت آنها با کمک رهنمودهای ذکر شده در کتاب می تواند کمک کند که به این مهم دست پیدا کنید.با دستیابی به موفقیت فردی ، کشمکش های زندگی نیز متوقف می شود و آنچه قبل از این دشوار می نمود به آسودگی می گراید . البته مشکلات زندگی همچنان وجود دارد ؛ اما شما در حل آن ها موفق تر خواهید بود .
فراموش نکنید زنده بودن به معنی تحرک داشتن است .رمز موفقیت درونی عبارت است از مرتبط بودن با آرامش ، اطمینان ، عشق و لذت درونی خودتان . وقتی مطمئن باشید چگونه باید به آنچه می خواهید برسید ، کمتر بی قراری می کنید و می پذیرید که زندگی یک فرایند است و در می یابید رسیدن به آنچه مطلوب شماست به زمان نیاز دارد . وقتی درهای قلبتان گشوده شود و با خودتان رو راست می شوید ، از هر گامی که در این راه بر می دارید لذت می برید و قدر آن را می دانید .مهم ترین تفاوت کسانی که در زندگی موفق می شوند و افرادی که شکست می خورند ، دانستن چگونگی بازگشت دوباره است .
مشخصات کتاب
نویسنده:جان گری
مترجم:امیر بهنام
ناشر: نسل نو اندیش
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.tebyan.net
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، Tɪɢʜᴛ ، FARID.SHOMPET ، # αпGεʟ
آگهی
#22
معرفی یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های آمریکا در زمینه سلامت

سم زدایی بدن در ١٠ روز با نوشیدنی سبز ، اصول بسیار مفیدی است که پس از سال ها ، زیبایى، شادی ، سلامتى و تناسب اندام زیبا را به شما باز مى گرداند. با خواندن این کتاب زندگى تان از این رو به آم رو می شود ، اگر به آن وابسته شوید! معجون هاى سبز سالم ، مفید ، خوشمزه هستند و طرز تهیه آن ها بسیار ساده و سریع است . پس از ١٠ روز علاوه بر اینکه ٨ کیلوگرم از وزن تان کاسته مى شود ،
منجر به کاهش اشتها، درخشندگى پوست و بهبودى کلى بدن مى شود. آیا برای داشتن اندامى زیبا، زندگى سالم و پر از نشاط آماده هستید ؟ فقط پیش از شروع برنامه ۱۰ روزه حتما خود را وزن کنید و سایز دور کمر و جاهای دیگر بدن خود را بگیرید و یک عکس از صورتتان بگیرید . بعد از ۱۰ روز دوباره این کار ها را تکرار کنید . از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.: حداقل کاهش دو سایز از بدن و ۸ کیلوگرم از وزن و پوستی درخشان و ….

معرفی کتاب های پزشکی 3

168 صفحه .. - 9000 تومان :|
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، Tɪɢʜᴛ ، FARID.SHOMPET ، # αпGεʟ
#23
معرفی کتاب های پزشکی 3

آیین دوست یابی !
این کتاب شیوه انتخاب دوست را به شما یاد میدهد..همچنین آموزش میدهد که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم..
اسم کتاب : آیین دوست یابی ( نام اصلی : چگونه می‌توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد )
نوشته شده توسط : دیل کارنگی..
مترجم : خشایار خطیر..
تعداد صفحات: 320
زبان : فارسی|:
کتاب حاضر از چهاربخش اصلی با عناوین «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم»، «6 راه جلب محبت دیگران»، «چگونه تفکر دیگران را با خود موافق کنیم» و «چگونه یک رهبر باشید، بدون این‌که به دیگران توهین کرده باشید» تشکیل شده است.
ابراز علاقه خالصانه به دیگران، لبخند زدن، صحبت کردن براساس علایق طرف مقابل، شنونده خوب بودن و ایجاد حس مهم بودن در طرف مقابل راهکارهای جلب محبت دیگران است که در این فصل به‌صورت مجزا به آن‌ها پرداخته می‌شود.  بخش بعدی کتاب 12 قاعده برای موافق کردن تفکر دیگران با خود همچون پرهیز از مشاجره، احترام به عقاید دیگران، پذیرفتن اشتباه خود، تلاش صادقانه برای نگاه به مسایل از نقطه‌نظر فرد مقابل، جانبداری از ایده‌ها و خواسته‌های طرف مقابل و ترسیم ایده‌ها را پیشنهاد می‌کند.

منبع ها : دکتر سلام و 
[rtl]وبسایت جامع دانلود کتاب و مقاله[/rtl]
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، mr.destiny
#24
معرفی کتاب رادیوگرافی و سی تی اسکن ریه

معرفی کتاب های پزشکی 3

کتاب رادیوگرافی و سی تی اسکن ریه حاوی مجموعه ای از اطلاعات مفید، سودمند و کاربردی درباره رادیوگرافی سینه و سی تی اسکن ریه جهت تشخیص بیماری ها به زبان ساده میباشد. در این بخش به معرفی کتاب رادیوگرافی و سی تی اسکن ریه بصورت مختصر از زبان نویسنده و مولف این کتاب می پردازیم.
در طی بیش از بیست سال تجربه در آموزش دانشجویان، انترن ها و دستیاران رشته داخلی، عدم دسترسی این عزیزان به منبعی مفید و خلاصه و در دسترس که حاوی اطلاعات کاربردی در تفسیر گرافی های سینه باشد قابل توجه بود، و لذا این امر موجب گردآوری کتاب حاضر گردید. در صورتیکه هر گونه پیشنهادی در مورد این کتاب داشته باشید میتوانید از طریق آدرس پست الکترونیکی ارسال بفرمایید.

دکتر مریم السادات تهرانی
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنیهای جالب پزشکی
  درخواست نویسندگی در بخش پزشکی و زیرشاخه ها
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  ۵ عمل پزشکی که باید خشنود باشید دیگر وجود ندارند!
Lightbulb معرفی لوسیدوم قارچ درمانی گانودرما
  معرفی نوشیدنی های عالی برای کاهش وزن و لاغر شدن
  معرفی میوه های خون ساز خوشمزه
  معرفی 10 داروی گیاهی برای کم کردن درد زایمان
  معرفی غذاهایی که استرس و اضطراب را بیشتر می کنند
  معرفی 6 دمنوش آرام بخش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان