امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اخبار از معافیت دو و سه برادری

#1
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره نظر این سازمان در اجرای معافیت دو برادری، گفت: نظر ما براین بود كه این بند (قانون معافیت دو برادری) در قانون نیاید زیرا با شرایط كنونی، این قانون در كشور قابل اجرا نیست.


رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: براساس نظر ستاد كل نیروهای مسلح حداقل تا ۱۰ سال آینده، قانون معافیت دوبرادری قابل اجرا نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار سید حمید صدرالسادات درباره مراحل تصویب قانون جدید وظیفه عمومی گفت: از سال ۸۸ كه قرار شد در قانون وظیفه عمومی (مصوبه سال ۶۳)، اصلاحاتی بوجود بیاید، این موضوع در مجلس تحت عنوان «اصلاحیه قانون خدمت وظیفه عمومی مصوبه سال ۶۳» مطرح شد.
وی با اشاره به اینكه، قانون اصلاحی، ۵۲ ماده دارد، افزود: این موضوع در كمیسیون‌های مختلف مجلس مطرح شد و در نهایت در سال ۸۸، قانون نهایی در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و سپس به شورای نگهبان فرستاده شد.
صدرالسادات تصریح كرد: یكی از اصلی‌ترین اشكالاتی كه شورای نگهبان بر این قانون گرفت، اخذ نظر مقام ‌معظم رهبری و ستاد كل نیروهای مسلح درباره معافیت‌ها به ویژه معافیت دو برادری بود كه سرانجام در توافق انجام شده بین مجلس، ستاد كل و شورای نگهبان، قرار شد تصمیم‌گیری در این خصوص به ستاد كل واگذر شود.


قانون معافیت دو برادری در كشور قابل اجرا نیست

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره نظر این سازمان در اجرای معافیت دو برادری، گفت: نظر ما براین بود كه این بند (قانون معافیت دو برادری) در قانون نیاید زیرا با شرایط كنونی، این قانون در كشور قابل اجرا نیست.
وی گفت: در حال حاضر، میزان موالید كشورمان یعنی افرادی كه به سن مشمولیت می‌رسند در حال كاهش است از طرفی اگر در سال‌های آینده این معافیت اجرا شود، پیش‌بینی ما این است كه سالانه تعداد قابل ملاحظه‌ای از مشمولان با اجرای این قانون، معاف می‌شوند، بنابراین دراعزام با مشكل روبرو می‌شویم و باید طول خدمت سربازی را افزایش دهیم كه این به صلاح نیست.
معافیت سه برادری تا پایان سال ۹۰ قابل اجراست
به گفته رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در اجرای معافیت سه برادری كه عنایتی از سوی مقام‌معظم رهبری بود و تا پایان امسال قابل اجرا است، برای نزدیك به ۴۶۰ هزار نفر از مشمولان كارت معافیت از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شد.
صدرالسادات خاطرنشان كرد: براساس نظر ستاد كل نیز حداقل تا ۱۰ سال آینده، قانون معافیت دوبرادری قابل اجرا نخواهد بود و درصورتی كه در ۱۰ سال آینده میزان موالید افزایش یابد، این قانون قابل اجرا است كه بعید به نظر می‌رسد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth توجه توجه!(اخبار درمورد درگیری آذری ها با کردها و کشته شدن چهارنغر)!!!!آذربایجان غربی
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  آخرین اخبار کورونا
  از پالایش اخبار کرونا تا مذاکره با صداوسیما برای پخش برنامه‌های زنده آموزشی
  چند راهکار برای تشخیص اخبار جعلی درباره کرونا
  همبستگی با کمیته عالی برادری انسانی برای دعا
  اخبار افزایش جرم و درگیری های خانوادگی در دوران کرونا صحت ندارد
Heart معافیت عراق برای خرید برق از ایران ۱۲۰ روز تمدید شد
  امشب طلوع آخرین ابرماه سال را ببینید !
Heart آخرین وضعیت وام از صندوق بین المللی پول

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان