امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ناجا: "خانه‌های سرباز" راه‌اندازی می شود

#1
ناجا: "خانه‌های سرباز" راه‌اندازی می شود 1
به برگزیدگان 20 میلیون ریال پاداش نقدی خواهد شد علاوه بر آن برخی از آنها به سفرهای زیارتی خواهند رفت. اما برای آنان امتیازات خدمتی نظیر کسر خدمت و ... در نظر گرفته نشده است.
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از راه اندازی خانه‌های سرباز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد جواد زاده کمند در حاشیه جشنواره جوان سرباز ناجا که صبح روز پنجشنبه در مقر مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد گفت: هفتمین جشنواره از جوان سرباز برای سومین بار به میزبانی نیروی انتظامی برگزار خواهد شد. در این جشنواره سربازان موفق طی چند مرحله شناسایی شدند که مراسم امروز نیز به منظور تقدیر از 36 سرباز برگزیده نیروی انتظامی بود از این تعداد 10 نفر برای شرکت در جشنواره که با حضور تمامی نیروهای مسلح و به میزبانی ناجا برگزار خواهد شد را پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سربازان شاغل در نیروی انتظامی منشا خدمات بسیاری برای جامعه هستند اظهار کرد: سربازانی که در ماموریت‌های درون شهری و نیز ماموریت‌های برون شهری در مناطق مرزی و عملیاتی خدمت می‌کنند موجب امنیت جمهوری اسلامی شدند و امروز به برکت این سربازان شاهد امنیت خوبی در کشورمان هستیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه از سربازان برگزیده چگونه تقدیر خواهد شد گفت: به برگزیدگان 20 میلیون ریال پاداش نقدی خواهد شد علاوه بر آن برخی از آنها به سفرهای زیارتی خواهند رفت. اما برای آنان امتیازات خدمتی نظیر کسر خدمت و ... در نظر گرفته نشده است.

راه‌اندازی خانه‌های سرباز
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از راه اندازی خانه‌های سرباز در آینده‌ نزدیک خبر داد و در توضیح بیشتر آن به ایسنا گفت: خانه‌های سرباز محل‌هایی است که در درون مجموعه نیروهای مسلح راه اندازی خواهند شد و سربازان می‌توانند بعد از اتمام ساعات خدمتی خود ، با مراجعه به این خانه‌ها در فضایی با آرامش و دارای تسهیلات رفاهی و امکانات مناسب حاضر شوند. به گفته وی این خانه‌ها به زودی راه اندازی خواهند شد.

وی همچنین در پاسخ به یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده برای خوشایندسازی سربازی خاطرنشان کرد: بیش از سه سال است که در مجموعه نیروی انتظامی این طرح با جدیت در حال پیگیریست و براین اساس برنامه‌ریزی‌هایی برای خوشایندسازی سربازی و نیز توانمندسازی سربازان انجام شده است.

زاده کمند ادامه داد در همین راستا طرح توانمندسازی سربازان را در سه سال پیش تدوین و سعی کردیم در حوزه‌های مختلف سربازان را توانمند کنیم تا آنان بتواننند پس از اتمام دوران سربازی خود از آموزش‌هایی که در حین سربازی دیده‌اند در کار و زندگی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه نشاط و تربیت جسمانی سربازان نیز اقداماتی را در نیروی انتظامی انجام داده‌ایم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم به عنوان مثال راه‌اندازی خانه‌های سرباز نیز یکی از همین اقدامات است که تاثیرات زیادی در ارتقای روحیه ونشاط سربازان خواهد شد.

زاده کمند ابراز امیدواری کرد که در آینده امکان ارائه خدمات بیشتری به سربازان که از تامین کنندگان امنیت جمهوری اسلامی هستند فراهم شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  دعوت دختران به خانه های خالی
  مرکز نوآوری دیجیتال در ۳ صنعت بزرگ کشور راه‌اندازی می‌شود 
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  مهلت ۱۱ روزه بیمارستان‌ها برای راه‌اندازی بخش بیماران حاد تنفسی
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)
  دومین اطلاعیه ناجا برای ضرورت رعایت شئون ماه رمضان !
  کشف گنج و اسکلت سرباز اشکانی هنگام دفن جسد یک کرونایی
  پایانه تاکسی‌های پرنده در چین راه‌اندازی می‌شود
  مرد انگلیسی در قرنطینه یک ماشین از باغچه خانه‌اش بیرون آورد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان