امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز

#1
خواص درماني و منحصر به فرد گياهان دارويي در درمان بيماريها، امروزه براي بسياري از مردم در سراسر جهان به اثبات رسيده است. بهبود عملكرد دستگاههاي دروني بدن، پاكسازي بدن از اخلاط زائد و بهبود روند درماني با استفاده از اين گياهان دارويي و كم عارضه بودن آنها، از جمله ويژگيهايي است كه براي گياهان دارويي نام برده شده است.

داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1 داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1


بهبود عملكرد دستگاههاي دروني بدن، پاكسازي بدن از اخلاط زائد و بهبود روند درماني با استفاده از اين گياهان دارويي و كم عارضه بودن آنها، از جمله ويژگيهايي است كه براي گياهان دارويي نام برده شده است و موجب شده تا روز به روز بر شمار افرادي كه به معجزه اين گياهان ايمان ميآورند بيشتر شود. تا حدي كه امروزه در جهان از گياهدرماني علاوه بر جنبههاي درماني از جنبههاي زيبايي و تناسب اندام آن هم بهره ميبرند.



آلزايمر را در خانه ريشه كن كنيد


يكي از خواص بينظير زردچوبه اثرگذاري در بهبود عملكرد مغز و پيشگيري از ابتلا به فراموشي و ضعف مغز است. براساس تحقيقات انجام شده وجود مادهاي به نام كوركومين در زردچوبه به انسان كمك ميكند تا از ابتلا به بيماري آلزايمر پيشگيري كند. به اين ترتيب توصيه ميكنيم، استفاده از اين ادويه خوش آب و رنگ و خوشبو را در برنامه غذايي خود بگنجانيد و سعي كنيد در يكي از وعدههاي غذايي خود در طول روز حتما از زردچوبه استفاده كنيد.



اگر چاق هستيد چاي سبز بنوشيد


نوشيدن روزانه 2 تا 3 فنجان چاي سبز تاثير زيادي در بهبود و درمان بيماريهايي كه ناشي از ابتلا به چربي خون هستند، دارد. براي تهيه اين چاي كافي است برگهاي خشك شده چاي سبز را در يك ليوان آب جوش بريزيد و آن را بهمدت 10 دقيقه دم كنيد. بهتر است يك نعلبكي روي ليوان قرار دهيد و پس از 10 دقيقه چاي را از صافي گذرانده و آن را ميل كنيد.

علاوه بر اين افراد چاق كه تصميم به گرفتن رژيم غذايي براي كاهش وزن دارند بهتر است به جاي نوشيدن چاي معمولي در طول روز از چاي سبز استفاده كنند. اين چاي علاوهبر آنكه سيستم ايمني را تقويت ميكند به آنها كمك ميكند تا روند رژيم درماني خود را راحتتر پشت سر بگذارند.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1


لثههايتان را تقويت كنيد


ميوه و برگ زرشك از جمله مواد طبيعي محسوب ميشوند كه تاثير زيادي در تقويت و افزايش استحكام لثهها دارند. استفاده از برگ زرشك در بهبود كيفيت لثهها و استحكام و زيبايي آنها نقش موثري دارد. حتي نوشيدن آب زرشك نيز ميتواند به شستوشو و پاكسازي محيط دهان و قويشدن لثهها كمك كند. بنابراين مصرف ميوه، برگ و آبميوه زرشك در طول سال بهويژه در فصل تابستان به خانوادهها توصيه ميشود.



بيدمشك و درمان جوش صورت


گياه بيدمشك به دليل خاصيت ضدعفونيكننده و ضدباكتري كه دارد همواره از سوي درمانگران و طبيبان طب سنتي مورد توجه قرار گرفته است. اين گياه به اين جهت كه يكي از بهترين ضدعفوني كنندههاي دستگاه گوارش محسوب ميشود،؛ ميتواند تاثير خوبي در بهبود عملكرد دستگاه گوارش و پاكسازي آن داشته باشد و در نهايت به پاكسازي پوست و بهبود جوشهاي سطحي صورت و بدن منتهي شود. براي استفاده از اين خاصيت بيدمشك كافي است دمنوشي از برگهاي خشك شده آن را روزي 2 بار ميل كنيد.



چاي نعنا؛ انرژي زايي طبيعي


اگر در طول روز و با پيشروي كارهاي روزانه دچار ضعف بدني ميشويد و اين ضعف مانع از ادامه فعاليتهاي روزانهتان ميشود، ميتوانيد با نوشيدن چاي نعنا بر آن غلبه كنيد. نوشيدن روزانه 2 فنجان چاي نعنا با يك قاشق غذاخوري عسل تاثير زيادي در بهبود ضعف جسمي و افزايش توانوقواي جسمي بدن دارد. بنابراين درصورتي كه در طول روز دچار بيحالي ميشويد و احساس ميكنيد احتياج به يك خوراكي انرژي بخش داريد بهتر است از چاي نعنا و عسل استفاده كنيد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1


با اسطوخودوس ضدآفتاب بسازيد


عصاره بهدست آمده از گياه اسطوخودوس خواص درماني مختلفي دارد كه يكي از پرفايدهترين اين خواص در روزهاي گرم تابستان، كاربرد اين گياه در پيشگيري از آفتاب سوختگي و پوسته پوسته شدن پوست زير نور خورشيد است. تركيب روغن يا عصاره اسطوخودوس با روغن كنجد ميتواند اين اثر را 2 برابر كند و ضدآفتابي طبيعي براي پيشگيري از آفتاب سوختگي براي شما باشد.



ديرتر چروك شويد


استفاده از لوسيون برگ و جوانه بادرنجبويه براي برطرفشدن خشكي پوست بدن بسيار مناسب است. در حقيقت استفاده از اين عصاره موجب ميشود تا روند پيري پوست در انسان به تعويق بيفتد. براي تهيه اين لوسيون گياهي لازم است، برگ و جوانه گياه بادرنجبويه را در آب بهمدت 10 تا 15 دقيقه بجوشانيد. سپس مخلوط به دست آمده را صاف كرده و بگذاريد تا سرد شود. اين لوسيون را ميتوانيد با كمك پدهاي مخصوص يا پنبه تميز بهصورت خود بماليد. علاوه بر اين ميتوانيد يك دستمال نخي كه آغشته به اين عصاره است را روي صورت خود كمپرس كنيد.



بهبود گرگرفتگي در زنان با شبدر


شبدر قرمز بهدليل خواص درماني ويژهاي كه در بهبود علائم يائسگي در زنان دارد در جهان شناخته شده است. اين گياه دارويي اگرچه از سوي درمانگران براي درمان بيماريهايي مانند آسم، ناراحتيهاي مزمن كبد، بيماريهاي دستگاه گوارش و ناراحتيهاي پوستي به كار ميرود اما خواص درماني آن در درمان نشانگان يائسگي در زنان كه با گرگرفتگي و كلافگي همراه است، بسيار مطرح است. اين گياه و مكملهاي ساخته شده از آن علاوه بر درمان برخي از نشانگان يائسگي در برطرف كردن افسردگي و حفظ نشاط و شادابي زنان پيش و بعد از يائسگي بسيار موثر است. درمانگران طب سنتي به خانمهاي باردار و شيرده توصيه كردند كه از مصرف خودسرانه اين گياه خودداري كرده و حتما پيش از مصرف با متخصص مربوطه در اين زمينه مشورت كنند.



بابونه دشمن اگزما


حمام كردن يا دراز كشيدن در وان آبي كه با عصاره يا اسانس گياه بابونه تركيب شده است تاثير زيادي در بهبود پوست مبتلا به اگزما و ديگر حساسيتهاي پوستي دارد. بنابراين درصورتي كه دچار خارش يا سوزش ناشي از اگزما يا حساسيتهاي پوستي هستيد ميتوانيد با استفاده از عصاره اين گياه و ريختن آن در آب وان و دراز كشيدن بهمدت 20 دقيقه به بهبود سوزش و خارشهاي ناشي از اين بيماري كمك كنيد. علاوه براين ميتوانيد اين عصاره را روي بدن خود كمپرس كرده و به درمان اين عارضه پوستي كمك كنيد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داروخانه گياهي در منزل لاغری سریع با چاي سبز 1


فشارهاي عصبي را از خود دور كنيد


گياه بادرنجبويه يكي از مفيدترين گياهان دارويي در تسكين فشارها و ناراحتيهاي عصبي است كه روزانه بسياري از ما به واسطه كار روزانه و فعاليتهايي كه داريم، از آن استفاده ميكنيم. مصرف اين گياه همواره از سوي متخصصان و درمانگران طب سنتي براي كاهش ميزان استرس و اضطراب بيماران بهويژه بيماران مبتلا به ناراحتيهاي قلبي توصيه و تجويز ميشود. به اعتقاد درمانگران، استفاده از اسانس يا عصاره گياه بادرنجبويه در استحمام تاثير بسيار زيادي در تسكين اين تنشها در بيماران مبتلا به بيماريهاي قلبي دارد. براي تاثير پذيري بيشتر از اين دارو پيشنهاد ميشود كه عصاره اين گياه بهطور خالص و بدون آنكه رقيق شود مورد استفاده قرار گيرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا خواص آبغوره برای لاغری مفید است ؟
  درمان سریع بواسیر خارجی (هموروئید خارجی) بدون جراحی
  درمان سریع تبخال لب با آنچه در خانه دارید!
  فیزیوتراپی در منزل
  تست سریع سلامت ؛ کجای صورتتان چروک شده ؟
  خطرات ماندن آب در گوش و راه حل سریع آن
  درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر، سریع و قطعی بدون عمل جراحی
  درمان سریع فیستول مقعدی با لیزر بدون بازگشت؛ هزینه و مراقبتهای بعد از عمل
  اضافه کردن وزن با ورزش کردن بسیار سریع
  قرص لاغری و داروی ضد چاقی ساخته شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان