امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نبرد مدرن | نقد و بررسی بازی آنلاین “جنگ سرنوشت”

#1
در دنیای مدرن امروزی، صنعت و سیاست دو فاکتور مهم رشد و توسعه محسوب می شود چرا که از این کانال می توانید بر دانش خود بیافزایید و با شیوه های نوین مدیریتی آشنا شوید. برای آموختن شگردها راه حل های زیادی وجود دارد اما گاهی حضور در آن مکان برای شما موثر نیست؛ اینجاست که بازی های کامپیوتری به یاری شما می شتابند. کمتر کسی را می توان یافت که با بازی های آنلاین آشنایی نداشته باشد. بازی های آنلاین تجربه ای به فرد القا می کنند که قادر به انجام آن در زندگی واقعی نبوده و شرایط آن مهیا نیست؛ علاوه بر این، برای چنین بازی هایی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای در هنگام ثبت نام ندارید و تمام امکانات به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که این خود نکته قابل تحسینی به شمار می رود. یکی از بهترین ها در این سبک، بازی آنلاین جنگ سرنوشت است که با گیم پلی بسیار جذاب و درگیر کننده، بازیباز را با چالش های گوناگونی که همراه با اشک های ذوق و لبخندهایی تلخ است، روبرو می سازد.
یک سیاستمدار و فرمانده جنگ باشید اما دیکتاتور نباشید و دلتان را بی گدار به آب نزنید که پیامد خوبی به دنبال ندارد. اتحادی تشکیل دهید که همگان با شنیدن نام فرماندگان آن لرزه به تنشان بیافتد و با سیاستی درست کل منطقه را در دستان خود بگیرید؛ این ها تنها بخش کوچکی از بازی انلاین جنگ سرنوشت محسوب می شد. برای علاقه مندان به بازی های آنلاین، چند رکن اصلی وجود دارد که در این بین می توان به سرعت بالای سرور اشاره نمود. بازی آنلاین جنگ سرنوشت با بهره گیری از قوی ترین سرور موجود در ایران، بالاترین سرعت ممکن را در اختیار بازیباز قرار می دهد تا بدون مکث در Loadingهای طولانی و سرسام آور شما را به سایر بازیکنان ملحق کند. در ابتدا قلمروتان خالی از هرگونه ساختمان و سکنه می باشد اما جای نگرانی نیست چرا که در طول بازی مشاوری در کنار شما حضور می یابد و راه و رسم مدیریت را به شما می آموزد. بدون تردید، این خود شما هستید که سرنوشت خود را می سازید نه فردی دیگر! آن ها تنها موانعی بر سر راه شما هستند که باید با تدبیر و تفکر، بهترین گزینه روی میز را برای عبور از این تنگنای پیچیده انتخاب کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد مدرن | نقد و بررسی بازی آنلاین “جنگ سرنوشت” 1
 
ساختمان های مسکونی نقش مهمی در پول سازی دارند و هرچه قدر که سطح آن ها را بالاتر ببرید، پول بیشتری برای ساخت و یا ارتقا کارخانجات به دست می آورید. هر بار که اقدام به ساخت آن می کنید مقدار پولی از حساب شما کاسته می شود که به مرور زمان و با تکمیل ساختمان جدید، چندین برابر آن را کسب می کنید. همان طور که گفته شد در طول بازی مشاوری حضور خواهد داشت که وظیفه راهنمایی شما را دارد. هرگاه که خواسته آن را انجام دهید هدیه ای را به عنوان پاداش به شما می هد که در پیشبرد بازی بسیار تاثیر گذار است. آسمان خراش ها بیشترین در آمد را در بازی دارند؛ پس در گام های اولیه اقدام به ساخت آنها نمایید تا پول بیشتری جمع آوری و خرج ساخت نیروهای نظامی کنید. اگر صبر کمی دارید و می خواهید هرچه سریع تر وارد جنگ با سایر رقیبان شوید، ساختمان دانشگاه را در همان ابتدا بنا کنید؛ در ساختمان دانشگاه می توانید با استفاده از دانشمندان به تحقیق در مورد سلاح های زره ای جدید از جمله تانک ها و همچنین هواپیماهای جنگی پرسرعت با قدرت تخریب بالا، بپردازید.
در بازی نقشه ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید همسایه های اطراف خود را مشاهده و موقعیت آنان را ارزیابی کنید. شما با کلیک بر روی هر کدام از افراد پیرامونتان با چهار گزینه که شامل: دعوت، نوشتن پیام، جاسوسی و حمله می شوند، روبرو می شوید. هر کدام از گزینه ها عملکرد منحصر به فرد خودشان را دارند که به صورت مختصر در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
شکی وجود ندارد که در سطوح پایین نمی توانید یک بزن بهادر تمام عیار باشید؛ از این رو برای گسترش قلمرو و تسخیر مکان های دیگر و سلطه بر منطقه نیاز به یک اتحاد دارید؛ اتحادی که در آن بتوانید به صحبت های اقتصادی و تجاری، جنگی و … پرداخته و راه درست پیشرفت را بیاموزید. یکی از نکات مثبت موجود در بازی این است که خود می توانید اتحادی را تشکیل دهید و از سایر بازیکنان برای حضور در اتحاد دعوت به عمل بیاورید. اگر حوصله و زمان کافی برای فرماندهی کل قوا را ندارید باز هم جای ناراحتی وجود ندارد چرا که می توانید به عنوان یک عضو به اتحادی دیگر ملحق شده و از مزایای آن بهره مند شوید.

نبرد مدرن | نقد و بررسی بازی آنلاین “جنگ سرنوشت” 1
 
 
یکی دیگر از ارکان مثبت بازی “جنگ سرنوشت” راه های ارتباطی ساده با سایر کاربران است. در پایین صفحه، جعبه پیامی تهیه شده تا در کنار اداره پایگاه به بحث و گفتگو با سایر کاربران بپردازید؛ همچنین با مراجعه به نقشه و کلیک بر روی گزینه “نوشتن پیام” می توانید با مالکین پایگاه های اطراف خودتان صحبت کنید تا در صورت موافقت به اتحاد شما ملحق شوند و خیالتان از کنترل منطقه راحت باشد.
هر چه قدر که سطح ساختمان های خودتان را بالاتر ببرید، امتیاز بیشتری به شما تعلق می گیرد. این امتیازها معیار رتبه بندی بازیبازان محسوب می شود که به نوبه ی خود هیجان خاصی را به بازیباز برای پیشرفت و ادامه بازی القا می کند تا بتواند جزو برترین های سرور قرار گیرد.
در کل بازی آنلاین “جنگ سرنوشت” با ارائه بازی در سبک استراتژیک مدرن شما را به چالش مدیریت یک پایگاه دعوت می کند. اینجاست که باید قدرت های خود را بشناسید و با برنامه ریزی صحیح به سوی هدف نهایی که تسخیر منطقه است، بشتابید.

منبع : گیمفا
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان