امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توضیحات ستاره پرسپولیس درباره غیبت مشکوکش در دربی و مقابل الهلال

#1
من هم دلم می‌خواست با زور آمپول بازی کنم؛

توضیحات ستاره پرسپولیس درباره غیبت مشکوکش در دربی و مقابل الهلال؛ برانکو به من طعنه نزده
هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هیچ پولی از بابت دو بازی که بدون قرارداد هستم نگرفته‌ام ضمن این که از مبلغ کل قراردادم هم فقط حدود 12 درصدش را گرفته‌ام.»
 برانکو ایوانکوویچ با دستانی بسته به مصاف الهلال رفت و یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس در دیدارهای گذشته یعنی فرناندو گابریل هم مصدومیتش برطرف نشد تا سرخ‌ها با همان ترکیب دیدار مقابل استقلال به مصاف حریف خود بروند که خوشبختانه پرسپولیس در این دیدار خانگی با یک گل به خودی بازیکن حریف برنده شد.

 
با این حال گابریل همچنان مصدوم است و تلاش می‌کند هر طور شده خود را به بازی برگشت در ریاض برساند. در مورد مصدومیت این بازیکن برزیلی هم حرف و حدیث‌هایی پیش آمده بود که توضیحاتش خودش در این مورد شنیدنی است.
 
اظهارات گابریل را در ادامه می خوانید:
 
* با این که انتظار می‌رفت در دربی یکی از بهترین‌های پرسپولیس باشی اما ناگهان خبر رسید مصدوم شده‌ای، ماجرا از چه قرار بود؟
- یک شب قبل از دربی در تمرین وقتی قصد داشتم توپ را شوت بزنم بدون هیچ برخوردی دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شدم و با این که خیلی دوست داشتم به این بازی مهم پایتخت و کشور ایران برسم اما متاسفانه نشد. اصلا فکرش را هم نمی‌کردم در دربی غایب باشم. برای حضور در این بازی نقشه‌های خاصی داشتم.
 
* می‌گفتند به بازی الهلال می‌رسی اما در این بازی هم غایب بودی؟
- باور کنید خودم و پزشکان تیم خیلی تلاش کردیم که به بازی با الهلال برسم اما نشد که نشد. حالا هم مدام فیزیوتراپی می‌کنم و زیر نظر پزشک تیم تمرینات ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارم تا شاید به بازی برگشت در ریاض برسم. برای من حضور در دربی پایتخت و این دو بازی مهم با الهلال بسیار مهم بود.
 
* می‌گویند قرارداد شما با باشگاه تمام شده بود؟
- بله، با این حال با افزودن متمم قرارداد مقرر شد دو بازی با الهلال هم تیم را همراهی کنم.
 
* به خاطر این دو بازی چقدر پول گرفتی؟
- من خودم راضی بودم که به پرسپولیس کمک کنم و هیچ پولی از این بابت نگرفته‌ام ضمن این که از مبلغ کل قراردادم هم فقط حدود 12 درصدش را گرفته‌ام.
 
* برانکو در یکی، دو مصاحبه از محسن بنگر به صورت ویژه تقدیر کرده بود که با وجود مصدومیت خیلی تلاش می‌کند به تیم کمک کند. آیا طعنه سرمربی تیم به شما بود؟
- فکر نمی‌کنم برانکو به من طعنه زده باشد چون او خودش هم می‌داند من چقدر تلاش می‌کنم به شرایط بازی برسم و به پرسپولیس کمک کنم. من که دروغ نمی‌گویم اما باور کنید شب قبل از دربی به خاطر درد مصدومیتم حتی خوابم نمی‌برد اما با این حال دلم می‌خواست با وجود مصدومیت و با کمک آمپول و... برای تیم بازی کنم. در بازی با الهلال هم به ورزشگاه آزادی رفتم و پایم درد داشت. اما خوشبختانه در تمرینات اخیر با تیم تمرین کردم و به همراه مهرداد کفشگری دور زمین دویدیم. حالا هم درد پایم کمتر شده و فیزیوتراپی می‌کنم.
 
* یعنی می‌توانی به بازی ریاض برسی؟
- قرار است باز هم پزشکان پای مصدوم مرا معاینه کنند. خیلی خوشحال می‌شوم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. خودتان هم دیده‌اید من چطور با تعصب برای تیمم بازی می‌کنم وواقعا اهل تمارض یا کم‌کاری نیستم. همانطور که می‌دانید موقع مصدومیت از ناحیه سرم نیز خودم تلاش می‌کردم زودتر بازی کنم و حتی پزشکان اجازه نمی‌دادند من گارد محافظ سرم را بردارم اما چون نمی‌خواستم به بازی در این شرایط عادت کنم بدون محافظ بازی کردم تا ترسم بریزد. حالا هم تمام تلاش من این است که با فیزیوتراپی و تمرینات ویژه خودم را به سایر بازیکنان برسانم و برانکو بتواند از من در ترکیب تیم استفاده کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روزنامه نود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | ری میستریو مقابل تاجیری
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان