امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

( چربی سوزی هم قانونهای خاص خودش را دارد )

#1

( چربی سوزی هم قانونهای خاص خودش را دارد ) 1

بسیاری از افرادی که برای کاهس وزن رژیم می گیرند، برنامه‌های رژیمی درهم برهمی دارند که سالم هم نیستند. شما لازم نیست برای داشتن تناسب اندام به خودتان گرسنگی دهید یا مجبور شوید به سالن های ورزشی بروید. فقط کافی است این اصول طلایی را بخاطر بسپارید تا خیلی سریع، چربی زیادتری بسوزانید.
مقدار زیادی فیبر مصرف کنید
فیبر، ترکیبی است که به چربی متصل می‌شود و به آن اجازه می‌دهد بجای‌اینکه جذب بدن شود، بعنوان یک ماده‌ی زائد از بدن خارج شود. فیبر نه تنها ابزاری برای کاهش وزن و چربی سوزی است، بلکه به جلوگیری از بروز مشکلات جدی سلامتی مانند مشکلات قلبی و حتی سرطان کمک می‌کند. به همین دلیل اگر می‌خواهید متناسب بمانید، باید از مقدار زیادی ماده‌ی غذایی سرشار از فیبر مانند جو دو سر، سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنید.
پروتئین بیشتری بخورید
عضلات، وزن بیشتری نسبت به چربی دارند، اما جمع و جور ترند. بهمین دلیل زمانیکه ورزش می‌کنید، دوست دارید چربی بسوزانید و بجای آن، عضلاتتان را تقویت کنید. با به یاد داشتن‌این مفهوم، افرادی با توده‌ی عضلانی بیشتر معمولا اندام لاغرتری نسبت به آنهایی دارند که دارای درصد چربی بالایی در بدنشان هستند. با خوردن پروتئین بیشتر، شما آمینو اسید مصرف می‌کنید. آمینو اسیدها، بلوکهای ساختمانی پروتئین هستند.
یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، بدن را وادار می‌کند که چربی بیشتری بسوزاند و به اندامی لاغرتر دست یابد. یک رژیم غذایی با پروتئین بالا برای افرادی که به دنبال ساخت توده‌ی عضلانی هستند نیز مفید است. اکثر بدنسازان تمایل دارند که برای افزایش توده‌ی عضلانی، به تمرینات تناسب اندامشان، شیک‌های پروتئینی، شکلات‌های پروتئینی و مواد غذایی سرشار از پروتئین خالص مانند گوشت قرمز، تخم مرغ و مرغ را اضافه کنند.
مصرف ویتامین D را افزایش دهید
ویتامین D به عملکرد طبیعی بدن کمک می‌کند. همچنین از بیماری‌های استخوانی جلوگیری می‌کند، احتمال ابتلا به اختلالات قلبی را کاهش می‌دهد و حتی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. اگر در تلاشید که وزن کم کنید، بهتر است مصرف ویتامین D را افزایش دهید.
شما مجبور نیستید برای تامین ویتامین D روزانه‌تان، مکمل‌های ویتامین ‏D بخرید. فقط کافی است بین ساعات ۸ تا ۱۰ صبح، کمی زیر آفتاب بمانید تا میزان ویتامین D بدنتان را از طریق پوست افزایش دهید. همچنین می‌توانید از تخم مرغ، گوشت بدون چربی، سالمون، میگو و حتی ماهی ساردین، ویتامین D دریافت کنید. همچنین می‌توانید با افزودن غلات غنی شده با ویتامین‌ها، و ماست و آبمیوه، ویتامین D مورد نیازتان را دریافت کنید.
اسیدهای چرب ضروری بیشتری مصرف کنید
اسیدهای چرب ضروری روغن ماهی، به کاهش کلسترول بد در بدن کمک می‌کند، قدرت مغز را افزایش می‌دهد و برای چربی سوزی بیشتر، مفید است. ما توصیه می‌کنیم ۳ تا ۴ وعده از مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند روغن ماهی، آووکادو و حتی شکلات مصرف کنید. همچنین می‌توانید برای افزودن چربی مفید بیشتر به رژیم غذایی‌تان، از مکمل‌های روغن ماهی استفاده نمایید.
بطور منظم ورزش کنید
ورزش و یک رژیم غذایی سالم و کم کالری در کنار هم، برای افرادی که می‌خواهند چربی بسوزانند بسیار مفید است. هنگامیکه شما وعده‌های غذایی سالم می‌خورید، بدن دیگر چربی اضافه را در شکم، رانها و بازوهای شما ذخیره نمی‌کند. با اضافه کردن تمرینات قدرتی و کاردیو، شما شروع به سوزاندن چربی ذخیره و کالری‌هایی می‌کنید که اندکی پیش مصرف کرده‌اید. همه‌ی ‌این‌ها باعث می‌شود که بدنی باریک‌تر و خوش اندام‌تر داشته باشید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سیلر ماروچی چه ویژگی‌هایی دارد؟
  هولتر مانیتورینگ فشار خون چیست و چه کاربردی دارد؟
  آیا درمان خانگی فیستول با گیاهان دارویی واقعیت دارد؟
  سختی کوچک کردن شکم و آب کردن چربی
  خونریزی مقعد چه ارتباطی با بیماری بواسیر دارد؟
  دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟
Subarrow موج سهمگین کرونا در هند؛ دهلی برای مرده‌سوزی جای کافی ندارد
  رابطه زناشویی در ماه رمضان چه حکمی دارد ؟
  رفع چربی مو
  علل و درمان های طبیعی برای رفع غده چربی زیر پوست یا همان لیپوم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان