امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال / پاسخ مثبت ملی‌پوشان به کی‌روش

#1
 تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه دستگردی و هوای طوفانی پیگیری شد.


به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و اولین دیدار با ترکمنستان آماده می‌کند از ساعت ۱۸ امروز تمرینات خود را از مینی کمپ دوم در ورزشگاه دستگردی زیر نظر کادر فنی و با حضور ۳۳ بازیکن آغاز کرد.

از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه بازیکنان یک به یک وارد زمین شدند و با پوشیدن کاورهای سبز و سفید و قرمز و تقسیم شدن به ۳ دسته به اختیار شروع به گرم کردن بدن‌های خود کردند. در این میان گلرها پیراهن آبی بر تن داشتند و بازیکنان با آقاوسط، پاس‌کاری و تنیس فوتبال برای آغاز تمرین آماده شدند.


* مراحل تمرین امروز از قبل از آغاز تمرین آماده بود و جالب این بود این مراحل متنوع‌تر از همیشه چیده شده بود و در تمام زمین قیف، نیزه، توپ و تشکچه‌های مخصوص آمادگی جسمانی وجود داشت.

* از ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه کی‌روش وارد زمین شد و جلسه سرپایی را با دستیارانش قبل از آغاز تمرین برگزار کرد.

* قبل از آغاز رسمی تمرین امروز بازیکنانی که در تیم‌های تبریزی بازی می‌کنند از جمله جابر انصاری، فرشاد احمدزاده و سامان نریمان‌جهان با یکدیگر تنیس فوتبال بازی می‌کردند و در گروهی دیگر بازیکنان باتجربه‌ای مثل حسینی، حاج‌صفی، شجاعی، منتظری، ابراهیمی، حیدری، حاتمی و فروزان با هم پاس‌کاری می‌کردند و در این گروه قرار بود تا کسی که توپ را بر روی زمین می‌اندازد از گروه خارج شود و جالب اینکه هر کس که مقصر انجام این کار بود تقصیر را بر گردن فروزان انداخته و از او می‌خواست تا گروه را ترک کند که در نهایت نیز موفق به انجام این کار شدند اما جالب اینکه فروزان شکایت این تعداد را به خسرو حیدری برده و به شوخی از او خواست تا به هم‌گروهی‌هایش چیزی بگوید!

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که برای تماشای تمرینات به ورزشگاه آمده بود به همراه چلنگر و نظرمحمدی در وی آی پی ورزشگاه مستقر شده تا تمرینات امروز را از نزدیک تماشا کند. افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی که در گذشته شاگرد برانکو بود پس از گذشت دقایقی از آغاز تمرین به وی آی پی آمد و در کنار برانکو نشست. از ساعت ۱۸ امروز با سوت کی‌روش تمرینات تیم ملی به صورت رسمی آغاز شد و قبل از آغاز تمرین کی‌روش که بازیکنان را در قسمتی از زمین جمع کرده بود به آنها گفت آماده هستید که بازیکنان در پاسخ به کی‌روش گفتند: yes.

* از همان ابتدا دروازه‌بان‌ها از بازیکنان جدا شده و تمرینات تخصصی دروازه‌بانی را آغاز کردند.

* نحوه گرم کردن بازیکنان امروز به شکل جدیدی اجرا شد و آنها با دویدن در دایره وسط زمین به سمت جلو و عقب کار را آغاز کرده و از ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه زیرنظر دیه‌گو و آقاجانیان بر روی تشکچه‌های آمادگی جسمانی به کارهای نرمشی پرداختند که در این بین علی کریمی هافبک سپاهان که به خاطر مصدومیت چند روزی و جداگانه از ملی‌پوشان تمرین می‌کند امروز نیز حدود نیم‌ساعت زیر نظر کادر پزشکی و اقدامات درمانی مشغول شد.

* به خاطر شرایط آب و هوایی خاص امروز تهران و همچنین گرد و غباری که وجود داشت امروز ورزشگاه در آغاز تمرین گرفته و تاریک بود که در همان اوایل تمرین هوا ناگهان طوفانی شده و باران شدیدی شروع به باریدن گرفت و جالب اینکه حدود ۲۰ الی ۳۰ هواداری که در ورزشگاه بودند با آغاز بارش باران به مکان‌های مسقف پناه بردند و برخی بازیکنان مثل منتظری و قوچان‌نژاد نیز از زیر کاورهای خود لباس گرم بر تن کردند. در این میان هر از گاهی شاهد رعد و برق بودیم که باعث شد تا دقایق بیشتری این باران ادامه داشته باشد که البته این موضوع طراوت و شادابی خاصی را به تمرینات امروز تیم ملی بخشیده بود.

* از ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه کار با توپ آغاز شد و دو گروه سفید و قرمز در دایره وسط زمین به سر زدن مشغول شدند و گروه قبل نیز به دو تیم ۴ نفره تقسیم شده و این گروه در فضایی بسیار کوچک به آقاوسط به صورت فشرده مشغول شدند و این عده باید در فضای محدود هم‌بازی خود را پیدا کرده و به او پاس بدهند. در ادامه نیز گروه‌های دیگر به بازی آقاوسط مشغول شده و دو گروه باقی مانده در دایره وسط زمین پاس‌کاری می‌کردند.

* از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه بازیکنان به پشت دروازه جنوبی رفته تا در بین نیزه‌ها به استارت‌های کوتاه و بلند مشغول شدند.

* دو هوادار خانم قبل از آغاز بارش به ورزشگاه آمدند که با طوفانی شدن هوا نیز این دو هوادار ورزشگاه را ترک کردند.

* اسماعیل شریفات که به خاطر حضور در مراسم عروسی‌اش دیروز را مرخصی گرفته بود امروز را به خاطر شرایط آب و هوایی و گرد و غباری که وجود داشت نتوانست خود را به موقع به اردو برساند. او در تماسی با مسئولان تیم ملی اعلام کرد که به خاطر گرد و غبار اجازه پرواز به هواپیماها در اهواز داده نشده است.

* هاشم بیک‌زاده امروز در تمرین فوتبال بازیکنان حضور نداشت و پس از گرم کردن به مدت ۲۰ دقیقه زیر نظر دیه‌گو به کار با توپ مشغول شد و پس از آن به همراه علی کریمی به رختکن رفت.

* از ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه فوتبال درون‌گروهی با حضور سه تیم و با حضور تیم‌های ۹ نفره در نیمی از زمین آغاز شد که سبک و روال فوتبال امروز نیز مانند روزهای گذشته بود و بازیکنان تیم سوم باید در بیرون از زمین به تیم حمله‌کننده کمک می‌کردند.

* طوفان امروز در دقایقی به قدری شدید شد که چند تابلوی تبلیغاتی را از جا  کنده و آنها را انداخت.

* کی‌روش امروز کلاه راگبی بر سر داشت و در بیرون از زمین بعضا دستیارانش به او با تکان دادن دست زمان را یادآوری می‌کردند تا سرمربی تیم ملی که در وسط زمین برای نظارت بر بازی حضور داشت از لحاظ زمانی نیز تمرین را مدیریت کند.

* در دقایقی کی‌روش با مارکار آقاجانیان به صحبت پرداخته و نکاتی را به او گوشزد کرد.

* از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه کی‌روش برای دقایقی تنفس اعلام کرده و بازیکنان پس از نوشیدن آب فوتبال خود را در سمت دیگر زمین ادامه دادند.

* در پایان و پس از برتری تیم سفید، بازیکنان این تیم به زدن ضربات ایستگاهی و بدون حضور دیوار دیوانی و قرار گرفتن دو دروازه‌بان مشغول شدند. بازیکنان به نوبت و به صورت پیاپی به سمت دروازه شوت زدند. در ادامه تیم های سبز و قرمز هم همین تمرین را انجام دادند.

مینی‌کمپ دوم تیم ملی صبح فردا به پایان می‌رسد و قرار است اردوی نهایی ملی‌پوشان برای دیدار با ترکمنستان از روز یازدهم خرداد مجددا آغاز شود.

 
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال / پاسخ مثبت ملی‌پوشان به کی‌روش 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  تست کرونای تونی کروس مثبت اعلام شد
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان