امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی و مصاحبه از زانیار خسروی | خواننده ، بازیگر

#1
موسیقی ما - بهمن بابازاده: «کاراکتر دار بودن». این یکی از مهمترین مشخصههای زانیار خسروی است. خواننده و موزیسینی که هر چند هنوز بصورت رسمی وارد بازار موسیقی کشور نشده ولی طرفداران فراوانی دارد و بسیاری برای انتشار آلبوم این خواننده لحظه شماری میکنند. اما خبر بازی و نقش آفرینی او در اولین فیلم پیمان معادی به عنوان بازیگر به اندازه کافی هیجان انگیز بود که سراغش را بگیریم و از تجربههایش در این حضور با او گپ بزنیم.


پیشنهاد بازی در این فیلم چطور و از کجا به تو شد؟
خیلی اتفاقی بود. من برای تماشای تئاتر «کالیگولا» رفته بودم ایرانشهر. دوستان من در این تئاتر بازی کرده بودند. تئاتر که تمام شد برای خداحافظی پیش صابر ایر و بقیه دوستان رفتیم که ظاهرا آقای پیمان معادی هم در ان لحظه در اتاق پشت صحنه بودند و وقتی متوجه من شدهاند از صابر ابر پرسیده بودند که: «این کیه؟» که صابر هم من را معرفی کرده بود و ایشان هم پسندیده بودند و پس از آن جلسهای گذاشتیم و توافقات خیلی زود صورت گرفت.


قبول بازی در این فیلم برای تو یک ریسک نبود. به هر حال تو هیچ تجربهای در این عرصه نداشتی.
البته من از قبل به بازیگری خیلی علاقمند بودم. اولین شرطم برای حضور در این فیلم هم این بود که اصلا دوست ندارم نقش یک خواننده را ایفا کنم. برعکس همه کسانی که از عالم صدا وارد سینما میشوند من دوست داشتم وقتی وارد دنیای جدیدی میشوم، خودم را وارد آن دنیا جدید کنم نه شخصیت خوانندهای که از قبل با من بوده. میخواستم خودم باشم و بازی کنم. نه اینکه ادای یک خواننده را در بیاورم. در مورد سوالتان هم باید بگویم اتفاقا به نظر من این اتفاق بیشتر از اینکه برای من یک ریسک باشد، برای آقای معادی ریسک بود که من را انتخاب کرده بودند و به من میدان داده بودند. در حالی که همه حاضران در این فیلم بازیگران حرفهای بودند و فقط من تازه وارد بودم. هرچند من اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بودم و همه سعیام این بود که از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.


با کسی هم برای حضور در این فیلم مشورت کردی؟
با چند تن از دوستانی که در بازیگری جایگاه خوبی دارن وارد مشورت شدم. البته خودم قلبا اعتقاد داشتم که میتوانم. سابقه آقای معادی هم جوری بود که من هیچ شکی در این انتخاب نمیتوانستم داشته باشم. من بیشتر در مورد خودم مشورت میکردم. اکثرا هم اعتقاد داشتند که این بهترین موقعیت برای محک زدن خودم است.


همکاری با پیمان معادی چطور بود؟
تمام کسانی که در این پروه با ایشان همکاری کردند به شدت از این همکاری خوشحال و راضی بودند. ایشان به شدت مهربان و منطقی و خوش قول بودند و برای همه ریزه کاریها هم انرژی صرف میکردند. با تک تک بازیگرها بصورت تکی تمرین میکردند. حتی گاهی یک ماه با یک بازیگر در مورد نقشاش وقت میگذاشت. سر تک تک دیالوگها بحث میکردیم و به جایی میرسیدیم که روز فیلمبرداری میدانستیم قرار است چکار کنیم. هر چند ایشان تجربه اولشان بود ولی بسیار با تجربه عمل کردند.


با کدام یک از بازیگرها در طول فیلمبرداری بیشتر ارتباط داشتی؟
با همه خوب بودیم. یعنی کلا جو خیلی خوب بود. همه انرژی داشتند.


با کدام بازیگر بیشتر راحت بودی؟
من همه سکانسهایم بازی رو در رو با خانم مهناز افشار بود و همین باعث شد که بیشتر با ایشان راحت باشم. قبل از شروع برداشت خیلی به من انرژی میدادند. خیلی کمک میکردند و به نظرم یکی از بهترین بازیهایشان را در این فیلم داشتهاند.


در مورد نقشات در این فیلم هم کمی صحبت میکنی؟
باید فیلم را ببینید تا بهتر در مورد نقشام نظر بدهید. خودم اعتقاد دارم نقش من یکی از اصلیترین گرههای فیلم را باز میکنم.


ظاهرا فیلم تا این لحظه در صدر بهترین فیلم از نگاه مردم قرار دارد. فکر میکنی در حد سیمرغ باشید؟
قطعا من نمیتوانم در این مورد نظر بدهم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و به نظرم فیلم واقعا چیزی کم ندارد.


از دیگر فیلمهای جشنواره فیلمی بوده که خودت دوستاش داشته باشی؟
من فقط «یه پذیرایی ساده» را دیدم و دوستاش هم داشتم. آقای حقیقی مثل همیشه خوب نوشته و کارشان را بلدند. تیتراژ شروع فیلم را هم خیلی دوست داشتم.


بعنوان سوال آخر. بازیگری برایت جدیتر است یا خوانندگی؟
قطعا خوانندگی. در این مورد شک نکنید!
cof cof
پاسخ
 سپاس شده توسط ღSηow Princessღ ، ⍩ᴏɴᴇ ʙᴏʏ⍩ ، ایسان پویا ، kimwoobin
آگهی
#2
مصاحبتون عالی بود مرسی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان