امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر

#1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرنگار موسیقی  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ،بابک جهانبخش آخرین کنسرت فصل بهار خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و در میان استقبال گرم هواداران خود اجرا کرد. در این کنسرت که دوشنبه شب 18 خرداد ماه با دو سانس و به همت شرکت اکسیر نوین برگزار شد.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

بابک جهانبخش با اجرایی پر از احساس آخرین کنسرت بهاری خود را تقدیم هواداران کرد. جهانبخش کنسرت خود را با حضور خوب و بی‌نظیر هواداران خود با 30 دقیقه تاخیر و با خواندن آهنگ «صدای عشق» کار خود را شروع کرد و با ریتم تند و خوبی که این آهنگ داشت فضای دلنشینی را در سالن ایجاد کرد.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

جهانبخش بعد از پایان این آهنگ و تشکر از حضور هواداران خود و سلام و احوال‌پرسی مرسوم روی صحنه از تاخیر به‌وجود آمده برای شروع کنسرت از مردم عذرخواهی کرد و گفت: من آماده بودم و تا کنون در اجراهایم چنین اتفاقی رخ نداده بود و به خاطر این تاخیر ریتم برنامه را تندتر خواهم کرد و امیدوارم که خسته نشده باشید و پر انرژی یک شب خاطره انگیز رو کنار هم سپری کنیم.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

این خواننده بعد از اجرای آهنگ‌های «اکسیژن»، «مدار بی‌قراری»، به طرفداران خود گفت: امیدوارم هیچ‌وقت زندگیتان روی مدار بی‌‌قراری، قرار نگیرد؛ و آهنگی را که می‌دانم دیگه نمی‌توانم مثل اون رو دوباره بخوانم به همه‌ی شما هواداران تقدیم می‌کنم که میدونید خیلی دوستتون دارم.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

این خواننده آهنگ «دوست دارم» را با اجرای خاصی هدیه به دوست‌داران خود کرد و در حین خواندن این آهنگ و همراهی خوب مردم گفت: یه جوری این آهنگ را با من زمزمه می‌کنید که آدم بغضش می‌گیره.

جهانبخش بعد از اجرای آهنگ «من‌وبارون» گفت: من با این آهنگ دو خاطره خیلی خوب دارم اولیش همخوانی با رضا صادقی دوست‌داشتنی بود که جاش تو سالن خیلی خالیه و دومین خاطره‌ی من بر میگرده به سال پیش که در کنسرت دبی به صورت مشترک با مرتضی پاشایی عزیز این آهنگ را اجرا کردیم و مطمئنم که هیچ‌وقت این دو اتفاق بزرگ زندگیم رو فراموش نمی‌کنم و دوست دارم دوباره این آهنگ رو بخوانیم و به روح مرتضی پاشایی تقدیم کنیم.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

بابک جهانبخش اجرای خود را با نواختن پیانو ادامه داد و هواداران خود را دعوت به همراهی کرد که همزمان با نواختن پیانو آنها نیز بخوانند . این اتفاق فضای بسیار جالبی را در سالن ایجاد کرد و تمام هواداران یکصدا آهنگ «من‌و‌بارون» رو زمزمه می‌کردند. همچنین آهنگ «دریا» با تنظیم جدید مهران عباسی  برای اولین بار با ریتم تند اجرا شد.

جهانبخش از علاقه‌ی خود به اجرای آهنگ‌های آروم گفت و اینکه به خاطر هوادارانش آهنگ شاد می‌خواند. بنابراین چند قطعه از کارای با ریتم آرام و خاص خود را از جمله آهنگ های «فراموش کردم»، «برف»، «منو نگاه کن»، «به خودت باختمت»، «تو حواست نیست» اجرا کرد.

درخواست مکرر هواداران از بابک جهانبخش برای خواندن آهنگ «برف»باعث شد که بلاخره جهانبخش آن را اجرا کند و بعد از اجرای این آهنگ گفت: افتخار می‌کنم که این آهنگ به عنوان بهترین تیتراژ تلویزیونی از نگاه مردم در برنامه‌ی «ساعت بیست‌وپنج» انتخاب شد.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

جهانبخش برای خواندن آهنگ خاطره انگیز خود به دوره ای اشاره کرد که برای اولین بار به عرصه موسیقی وارد شده بود و اینگونه بیان کرد: اگر این آهنگ رو نمی‌ساختم و نبود من هیچ‌وقت با شما هواداران آشنا نمی‌شدم و با این آهنگ به عرصه موسیقی معرفی شدم و بعد از صحبتهایش آهنگ «چی شده» را اجرا کرد.

اتفاقی که به نظر می‌رسد شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش شد. شبی که تولد پدرش بود و از خاطرات دوران کودکی خود گفت که برخلاف دوستان دیگرش به عرصه موسیقی وارد شده است. به گفته‌ی خودش تنها کسی که برای تمرین موسیقی از زمین فوتبال دستش را می‌گرفتند.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

حضور پدر بابک جهانبخش در سالن با تشویق‌های مکرر مردم صحنه بسیار جالبی را فراهم کرد و پدر جهانبخش برای خداحافظی و ترک سالن لحظه‌ای به روی صحنه رفت و پسر خود را در آغوش گرفت و سالن را ترک کرد.

شبی خاطره‌انگیز برای بابک جهانبخش/ طنین «صدای عشق» در سالن میلاد + تصاویر 1

بابک جهانبخش با اجرای مجدد آهنگ «صدای عشق» کنسرت خود را به پایان رساند.

گفتنی است در این کنسرت مهمان‌هایی چون محمودرضا قدیریان، سامان جلیلی، شراره فرنژاد و ناصر زینعلی حضور داشتند.

انتهای پیام/
پاسخ
آگهی
#2
Jatoon khali mn rafte boodm kheili khosh gozasht
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اهنگ جدید بابک جهانبخش به نام هیچ
  مهدی احمدوند در سالن وزارت کشور به اجرای کنسرت می پردازد
Music دیدار بهاری بابک جهانبخش با مخاطبانش در مرکز همایش های برج میلاد
Music منوچهر صهبایی: صدای واقعی سازها را در این کنسرت بشنوید!
Music ماکان بند در سالن وزارت کشور به روی صحنه می رود
Music تاثیرات شگفت انگیز موسیقی قبل از خواب
Music آلبوم موسیقی «ماه و پری» با صدای «محمدجواد یزدچی» منتشر می‌شود
Music جز شجریان صدای سایر هنرمندان را هم باید شنید
  «پسر خورشید» با حرکات سرخپوستی در برج میلاد روی صحنه رفت!
  چرا کنسرت بابک جهانبخش در کاشان لغو شد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان