امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیو گرافی سیا فارلر+عکس(خیلی صداش عالیه)

#1
سیا کیت ایزابل فارلر (به انگلیسی: Sia Kate Isobelle Furler) (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۷۵) که بیشتر با نام سیا شناخته می شود،یک خواننده و ترانه‌سرای سبک‌های تمپو پایین، پاپ و جازِ استرالیایی است. ترانه "Taken for Granted" او در سال ۲۰۰۰ در لیست ۱۰ ترانۀ برترِ کشور انگلستان جای گرفت.آلبوم سال ۲۰۰۸ او، یعنی "بعضی مردم مشکل جدی دارند" به لیست ۵۰ تای اول بیلبورد ۲۰۰ راه یافت.وی در مراسم جوایز موسیقی آریا در سال ۲۰۰۹،جایزۀ بهترین دی‌وی‌دی موسیقی را برنده شد و برای شش عنوان در مراسمِ آن سال نامزد شد و جایزۀ بهترین نشر و بهترین نشر موسیقی پاپ را برای ترانۀ "ما زاده شده‌ایم" و همچنین جایزۀ بهترین ویدئو را برای ترانۀ "کف بزنید" ازآن خود کرد.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیو گرافی سیا فارلر+عکس(خیلی صداش عالیه) 1



دانلود البوم به نام ۱۰۰۰ Forms Of Fearاز سیا (عالیه تک اهنگ هم هست)



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mymihanmusic1.org/1393/11/%d8%a2%d9%84%d8%a8%d9%88%d9%85-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-sia-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85-1000-forms-of-fear.html/




فارلر به عنوان یک ترانه‌سرا با هنرمندان زیادی از جمله کریستینا آگیلرا، امینم، داوید گتا، فلو رایدا، افروجک، جنیفر لوپز، شکیرا، لی میشل، ریانا، بیانسه، کایلی مینوگ، لیونا لوئیس، هلتاپ هودز، کتی پری، کشا، ریتا اورا، بریتنی اسپیرز، جسی جی، اوه لند، انجل هیز، سلین دیون و مارون ۵ همکاری داشته است. او در آهنگسازیِ ترانۀ "تیتانیوم" با داوید گتا همکاری داشت و در آن هنرنمایی کرد که در نهایت این ترانه در میان ده ترانۀ اولِ ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جای گرفت.وی همچنین ترانۀ دومی به نام "گرگ ماده" با همکاری گتا منتشر کرد. سیا یک ترانه به نام "Wild Ones" نیز با همکاری فلو رایدا منتشر کرده است.هر سه آهنگ مذکور موفقیت‌های بین‌المللی زیادی کسب کرد.



زندگی‌نامه
۱۹۷۵-۹۵: اوایل زندگی

فارلر در ۱۸ دسامبر ۱۹۷۵ در آدلاید، جنوب استرالیا متولد شد.وی دورۀ ابتدای تحصیل خود را در مدرسۀ ابتدایی و دبیرستان آدلاید گذراند و در سال ۱۹۹۴ فارغ‌التحصیل شد.پدر او فیل.بی. کالسن، یک موسیقی‌دان بود که سابقۀ همکاری در گروه‌های مختلفی چون فوردرای رایدرس، رام جانگل، فت تایم، جامپ بک جک و مونت لافتی رنجرز را داشت. مادر او لئونه فارلر یک خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان و مدرس هنری است که سابقۀ همکاری با مونت لافتی رنجرز را به عنوان خوانندۀ پس‌زمینه دارد.پدر و مادر سیا هر دو عضو یک گروه سبک راکیبیلی به نام سودا جرکس در آدلاید بودند. فارلر برادرزادۀ بازیگر و خوانندۀ بریتانیایی کوین کالسن است. او در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه‌ای که با اِن-پی-آر موزیک داشت بیان کرد که او در دوران کودکی و جوانی سعی در تقلید سبکِ خوانندگیِ هنرمندانی چون آرتا فرانکلین، استیوی واندر و استینگ داشته است.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیو گرافی سیا فارلر+عکس(خیلی صداش عالیه) 1




فارلر در اواخر دهۀ ۹۰ شروع به خوانندگی در عرصۀ سبک اسید جازِ آدلاید کرد و در سن ۱۷ سالگی به گروه جاز-فانک کریسپ ملحق شد.گروه کریسپ شامل فارلر به عنوان خواننده، جس فلیور به عنوان گیتاریست، جرمی گلاور به عنوان نوازندۀ گیتار بیس، سم لنگلی و بن تیمیس به عنوان نوازندۀ کیبورد و استیو رونی به عنوان نوازندۀ درام بود.[۶]این گروه دو آلبوم به نام‌های عهد و معامله(۱۹۹۶) و هذیان(۱۹۹۷) منتشر کرد.سیا در سال ۱۹۹۷ کریسپ را ترک کرد و به عنوان یک هنرمند سبک تریپ هاپ اولین آلبوم تکی خود به نام OnlySee را منتشر کرد.این آلبوم در یک گاراژ در آدلاید ضبط شده بود و بیش از ۱۰۰۰ کپی در آدلاید و در کل ۱۲۰۰ کپی در استرالیا فروش کرد.این آلبوم توسط همکار او در گروه کریسپ-فلیول تولید شده بود.فلیول برای بسیاری از ترانه‌های او برای فلیورد رکوردز آهنگسازی کرده است.[ سیا در نوامبر ۱۹۹۷ در زمانی که به تازگی آلبوم OnlySee را منتشر کرده بود در یک سریال استرالیایی به نام Home and Away ، به عنوان ستارۀ میهمان حضور پیدا کرد و پس از آنکه ربکا و تراوس (شخصیت‌های سریال) ازدواج کردند ترانه‌ای به نام "چگونه نفس کشیدن" را در یک ساحل اجرا کرد. زمانی که فارلر و دوست‌پسرش دن،برای سفر کردن به دور دنیا با همدیگر برنامه‌ریزی کرده بودند، سیا برای ملاقات با او در لندن عازم این شهر شد.او در این سفر قبل از عزیمت به لندن مدتی در تایلند توقف کرد.دن یک هفته قبل از رسیدن او در یک تصادف رانندگی فوت کرد.او برای مدتی در یک مهمانخانۀ شبانه‌روزی در لندن با دوستِ دن زندگی کرد.[۹]فارلر در سال ۲۰۰۷ حادثۀ مرگ دن را یادآوری کرد و گفت:"همۀ ما نابود شدیم،به همین دلیل به طرز فجیعی معتاد به مواد و نوشیدنی‌های سنگین الکلی شدیم.متأسفانه این اعتیاد به الکل برای من شش سال به طول انجامید."
۲۰۰۰-۰۷: آلبوم‌های "خوب شدن دشوار است" و "کوچکتر را رنگ کن



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیو گرافی سیا فارلر+عکس(خیلی صداش عالیه) 1





فارلر در سال ۲۰۰۰ با لیبلِ زیرمجموعۀ سونی میوزیک، دنس پول قرارداد امضا کرد. زمانی که او در لندن زندگی می کرد به عنوان خوانندۀ پس‌زمینه با گروه جاز-فانکِ بریتانیاییِ جمیروکوای همکاری کرد.او در ژوئیه ۲۰۰۱ دومین آلبوم خود به نام "خوب شدن دشوار است" که مخلوطی از سبک ریتم اند بلوز و جاز بود را منتشر کرد که مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت.فارلر در آهنگ‌سازی تمام ترانه‌های این آلبوم نقش داشت و بخش اعظم آن‌ها را خودش آهنگ‌سازی کرده بود.این آلبوم توسط او و بلیر مکیچان به طور مشترک تولید شده بود.این آلبوم شامل ترانه‌های "بنوش تا مست شوی" و "مرد کوچک" بود که در کلاب‌های شبانۀ بریتانیا بسیار محبوب شد.ترانۀ "Taken for Granted" برای یک هفته در لیست ۱۰تای اول جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا بود.این آهنگ برای پنج هفته در جدول باقی ماند.بعضی اشعار این آلبوم با مرگ دوست‌پسر سیا مرتبط بود،"من بعد از اینکه دن مرد خیلی داغون شدم.نمی تونستم هیچ‌چیزی را حس کنم.من می تونستم به خیلی چیزها منطقی فکر کنم؛که من هدف داشتم،که من معشوق بودم،اما واقعاً نمی‌توانستم هیچ‌چیز را حس کنم."بعد از انتشار آلبوم فارلر مدیر خود را اخراج کرد،سونی میوزیک را ترک کرد و با گو!بیت رکوردز که یک لیبلِ تابع گروه موسیقی جهانی است قرارداد امضا کرد. فارلر در مراسم جایزۀ آپرا در سال ۲۰۰۲ همراه با گروه دو نفرۀ آنیکی(جنیفر ویت و گرانت والیس) عنوان 'پیشرفت غیرمنتظره در ترانه‌سرایی' را ازآن خود کرد.
فارلر در سال ۲۰۰۳ یک کار تکمیلی از آلبوم خود منتشر کرد.ترانۀ اولِ این آلبوم "Don't Bring Me Down" در تیتراژ پایانی فیلم فرانسوی "36 Quai des Orfèvres" استفاده شد.آلبوم دوم او "کوچکتر را رنگ کن" در ۱۹ ژانویه ۲۰۰۴ منتشر شد.این آلبوم همان سال در اروپا انتشار یافت.[۱۶]در این آلبومِ سبک تمپو پایین ، فارلر مخلوطی از سازهای آکوستیک و الکترونیک را به پشتوانۀ اصول خوانندگی خود استفاده نمود که به مقایسۀ او با دیدو و سارا مک‌لاکلن منجر شد.[۱۶][۱۷] ترانۀ "The Bully" که یک کار ترکیبی با موسیقی‌دان آمریکایی بک هانسن است در این آلبوم جای دارد.[۱۶]دو ترانۀ بعدی توسط او و بک به طور مشترک آهنگسازی و ضبط شد.آلبوم "کوچکتر را رنگ کن" به دو تک‌آهنگ "مرا نفس بکش" و "جایی که من به آن تعلق دارم" منجر شد.امتیاز تک‌آهنگ دوم برای موسیقی متن فیلم مرد عنکبوتی ۲ خریداری شد.کاور این تک آهنگ فارلر را با لباس مرد عنکبوتی نمایش می دهد.این تک‌آهنگ در نهایت به دلیل اختلافی که در بدهکاری ناشر موسیقی پدید آمد بازپس‌گیری شد.شش ترانۀ این آلبوم توسط نوازندۀ گیتار بیسِ او، ساموئل دیکسون آهنگسازی شده است.



فارلر در اواخر سال ۲۰۰۵ از آنجا که از میزان ارتقای فروش و بازاریابی آلبوم توسط ناشر گو!بیت و ناتوانی این شرکت از بهبود نشر آن در آمریکا راضی نبود ،این ناشر را ترک کرد.پس از آن به نیویورک نقل مکان کرد.در همان حال تک آهنگ "مرا نفس بکش" در قسمت آخر مجموعه تلویزیونی شش فوت زیر زمین که از کانال اچ‌بی‌او پخش می شد و همچنین در پخش شوی مد ویکتوریا سکرت استفاده شد.این تک‌آهنگ همچنین در یکی از قسمت‌های شوی لوتر که از بی‌بی‌سی پخش می‌شد استفاده شد.(فصل اول،قسمت پنجم)حق امتیاز این تک‌آهنگ توسط ناشر آمریکایی، آسترالورکس-که موسیقی متن سریال شش فوت زیر زمین را نیز تولید کرده بود- خریداری شد.آلبوم "کوچکتر را رنگ کن" توسط همین ناشر در سال ۲۰۰۶ در آمریکا منتشر شد.



فارلر در همان سال تور آمریکای خود را آغاز کرد و آلبوم خود را بهبود داد که این نسخۀ ارتفا یافته از آلبوم در موسیقیِ متن سریال شش فوت زیر زمین که به عنوان نسخۀ خانگی در قالب پنج دی‌وی‌دی منتشر شده بود جای گرفت.نسخۀ آمریکایی این آلبوم چهار ترانۀ اضافی را در بر دارد:"بیسکوییت شکسته"، "صدف‌های دریا" و دو ریمیکس دیگر از ترانۀ "مرا نفس بکش" که توسط فور تت و اولریش شناوس ساخته شده‌اند.
۲۰۰۸-۰۹: زیرو ۷، آلبوم‌های خانم کرواسان و بعضی مردم مشکل جدی دارند
زیرو ۷ (هنری بینز و سم هاردیکر) و فارلر در یک کنسرت، سپتامبر ۲۰۰۶





دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیو گرافی سیا فارلر+عکس(خیلی صداش عالیه) 1




سیا فارلر برای گروه تمپو پایینِ انگلیسیِ زیرو ۷ (گروه موسیقی دو نفره متشکل از هنری بینز و سم هاردیکر) به عنوان خوانندۀ پیش‌زمینه حضور داشته است و در سه آلبوم استودیویی این گروه خوانندگی کرده است. او به همراه گروه به تورهای مختلفی رفته است.[۲]در ترانه‌های "سرنوشت" و "حواس پرتی‌ها" که در آلبوم آغازین زیرو ۷ جای دارد می توان صدای سیا را شنید.این آلبوم "چیزهای ساده" نام دارد و در آوریل ۲۰۰۱ منتشر شده است.آلبوم دوم این گروه که در مارس ۲۰۰۴ منتشر شده است "زمانی که می بارد" نام دارد و فارلر به عنوان خواننده در ترانه‌های "شیرجه" و "تماس فوری شماره ۲" حضور دارد.آلبوم سوم آن‌ها که در مه ۲۰۰۶ منتشر شد شامل دو ترانه می شد که فارلر در آن‌ها نقش داشت. ("همه‌اش را بینداز دور" و "تو تب و تاب منی") این دو ترانه به عنوان تک‌آهنگ در بریتانیا و آمریکای شمالی منتشر شد.آلبوم "چیزهای ساده" به لیست ۳۰ تایی جدول موسیقی آلبوم‌های بریتانیا راه یافت و دو ترانۀ "زمانی که می بارد" و "باغ" در لیست ۵ تای اول این چارت جای گرفت.


فارلر در ۳ آوریل ۲۰۰۷ یک آلبوم زنده به نام "خانم کرواسان" در آمریکا منتشر کرد.[۲۱]این آلبوم شامل ۸ ترانه با اجرای زنده می شد که از اجرای زندۀ سال ۲۰۰۶ او در سالن موسیقی باوری بالروم استخراج شده بود.یک ترانۀ استودیویی به نام "تصاویر" در این آلبوم جای گرفته است. ماریسا براون -منتقد سایت allmusic- معتقد است: "ضبط ترانه‌ها خوب به نظر می‌آید، گروه نوازندگی ... محکم و شاداب می نوازند، سیا خود عالی است، صدایش غنی و پراحساس است."وی در نوامبر یک آلبوم چندآهنگه به نام "روز خیلی نزدیک"، شامل چهار ترانه منتشر کرد که در آی‌تیونز برای فروش قرار گرفت.این آلبوم شامل ترانه‌های "روز خیلی نزدیک"، "دکمه‌ها"، "دختری که تو به کوکائین باختی" و یک ریمیکس از ترانۀ "روز خیلی نزدیک" از "ماک و توف" می شد."دختری که تو به کوکائین باختی" به ردۀ هشتم و "روز خیلی نزدیک" به ردۀ ۲۴ جدول تک‌آهنگ‌های سبک موسیقی رقص برای کلاب، متعلق به مجلۀ بیلبورد راه یافتند.



چهارمین آلبوم استودیویی فارلر ،بعضی مردم مشکلات جدی دارند، در ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شد و به لیست ۳۰تایی بیلبورد ۲۰۰ راه یافت.
اولین ترانۀ این آلبوم،"روز خیلی نزدیک" در نوامبر ۲۰۰۷ منتشر شده بود. یک ویدئو برای ترانۀ "دکمه‌ها" ساخته شده است. ترانۀ "تهمت‌های کوچک سیاه" در تلویزیون و در قسمتی از فصل اول سریال درمانگاه خصوصی (قسمتی که ادیسون یک سردوش پیدا می‌کند ) پخش شد. فارلر همچنین در سال ۲۰۰۸ ترانۀ "دختری که تو به کوکائین باختی" را در برنامۀ تلویزیونی شبانگاهی" آخر شب با کانن اوبراین" اجرا کرد.این ترانه نسخه‌های ریمیکس متعددی از ساندر فان دورن، استون بریج و جنز او دارد.ریمیکسِ ساندر فان دورن در هلند به یک ترانۀ داغ تبدیل شد و به ردۀ یازدهم لیست جدول تک‌آهنگ‌های هلند راه یافت و در جایگاه دوازدهم جدول تک‌آهنگ‌های اسپانیا جای گرفتریمیکس مایلو از "مرا نفس بکش" در بخش شبانۀ "بحران وال استریت:پول شما در جای امن است؟" در خلال بحران مالی سال ۲۰۰۹-۲۰۰۸ پخش شد. نماهنگِ ترانۀ "به زودی پیدا می شویم" در صفحۀاول آی‌تیونزاستور در آمریکا قرار گرفت. مخاطبان می‌توانستند نسخۀ با کیفیت این نماهنگ را به طور رایگان دریافت کنند.کاور آهنگ "به خواب می‌روم" توسط ری دیویس در شوی تلویزیونی خانۀ عروسکی پخش شد.


فارلر در مه ۲۰۰۹ "تلویزیون والدینِ من است" را در قالب دی‌وی‌دی منتشر کرد که شامل کنسرتِ زندۀ ۱۲ سپتامبرِ او در هیرو بالروم نیویورک ،چهار نماهنگ و تصاویر پشت صحنه است. او در مراسم جوایز موسیقی آریا در سال ۲۰۰۹ جایزۀ 'بهترین دی‌وی‌دی موسیقی' را برای "تلویزیون والدینِ من است" دریافت کرد. "بعضی مردم مشکلات جدی دارند" برای عنوان 'بهترین پیشرفت غیر منتظره برای آلبومِ یک هنرمند' نامزد شد.
۲۰۱۰-۱۳: زیرو ۷، آلبوم‌های ما زاده شده‌ایم و شناسایی جهانی

فارلر در سال ۲۰۰۷ با مدیرِ کریستینا آگیلرا برای ضبط ترانۀ "مرگ با شکلات" در تماس بود و آگلرا خود با فارلر قرارداد امضا کرد. در سال ۲۰۰۹ فارلر و ساموئل دیکسون در ترانه‌ای برای ششمین آلبوم استودیوییِ این هنرمند، "بیونیک" که در سال ۲۰۱۰ منتشر می‌شد همکاری داشتند. سه‌تای ترانه‌ها در قالب نسخۀ استاندارد منتشر شد و جهارمین ترانه در قالب تسخۀ گران عرضه شد.

فارلر، آگیلرا و دیکسون همچنین با همکاری هم آهنگِ ترانۀ "وابسته به تو" را برای موسیقی متن فیلم بورلسک ساختند که توسط آگلرا و شر اجرا شد."وابسته به تو" برای جایزۀ بهترین ترانۀ گولدن گلوب در سال ۲۰۱۰ نامزد شد.

فارلر در مه ۲۰۱۱ در فصل آغازین مسابقۀ رقابتی خوانندگی ،برنامۀ صدا، به عنوان مشاور آگیلرا که مربی خوانندگی و داورِ آن برنامۀ تلویزیونی است حضور داشت.
فارلر در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰ پنجمین آلبوم استودیوییِ خود به نام "ما زاده شده‌ایم" را منتشر کرد.[۳۱] او از چندین قطعه از این آلبوم("تو عوض شده‌ای"، "وابسته" و "کف بزنید") در تور سال ۲۰۱۰-۲۰۰۹ استفاده کرد.ترانۀ "وابسته" در بخشی از پروژۀ انیمیشنیِ پاپ، "اچ-صلیبیون" استفاده شده است. اولین ترانۀ آلبوم، "کف بزنید" در ماه مه عرضه شد. ترانۀ "تو تغییر کرده‌ای" در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۹ در بلاگ موسیقیِ شینا بیستون پخش شد.این آهنگ به طور مشترک توسط دی‌جی آمریکایی لارن فلکس تولید و ساخته شد و در سال ۲۰۰۸ توسط فلکس منتشر شد. فارلر آن را برای ترانۀ "ما زاده شده‌ایم" بازخوانی کرد."تو عوض شده‌ای" به ردۀ ۳۱ جدول تک‌آهنگهای آریا رسید.این ترانه در سریال تلویزیونی خاطرات خون آشام پخش شد؛ در حالی که ترانۀ "من اینجا هستم"(نسخۀ پیانو و خوانندگی) در سریال دختر سخن‌چین، روکی بلو، نه جانِ کلویی کینگ و نیکیتا استفاده شد.ترانۀ "تو عوض شده‌ای" به ردۀ ۳۱ در جدول ۱۰۰ ترانۀ داغ تریپل جِی در سال ۲۰۰۹ راه یافت؛ در حالی که ترانۀ "دکمه‌ها"(ریمیکسِ سی-اِس-اِس) تنها از ماه دسامبر در دسترسِ عموم قرار گرفته بود، اما به ردۀ پنجاهمِ‌این جدول راه یافت.

او در جوایزِ موسیقیِ آریا در سال ۲۰۱۰ در شش عنوان نامزد شد و جایزۀ 'بهترین نشر مستقل' و 'بهترین نشر موسیقی پاپ' را برای ترانۀ "ما زاده شده‌ایم" دریافت کرد. در حالی که کریس مویس جایزۀ 'بهترین ویدئو' را برای ترانۀ "کف بزنید" برنده شد. این آلبوم همچنین برای عنوان 'آلبوم سال' و ترانۀ "کف بزنید" برای عنوان 'بهترین تک‌آهنگ سال' نامزد شدند. "کف بزنید" در جدول تک‌آهنگ‌های آریا به ردۀ هفدهم راه یافت.این ترانه برای فارلر و آهنگساز او ساموئل دیکسون نامزدیِ عنوان 'ترانۀ سال' را در مراسم جوایز موسیقی آپرا به ارمغان آورد.این آلبوم در سال ۲۰۱۱ توسط انجمن صنعت ضبط استرالیا اعتبارنامۀ طلایی را کسب کرد.




براساس توییتی که فارلر در سال ۲۰۱۰ در سایت توییتر قرار داد، او قصد حضور در قصل ۲۰۱۰ شو اپرا را داشت.اگرچه در تریلر فصل نهایی اپرا بخشی از ترانۀ "مرا نفس بکش" پخش می شد، اما فارلر در این شو حضور پیدا نکرد. فارلر در ژوئن ۲۰۱۰ تور خود را کنسل کرد و پس از آن اعلام کرد که به بیماری گریوز مبتلا شده است و پس از آزمایش‌ها و درمان اجراهای خود را از ژانویه ۲۰۱۱ از سر خواهد گرفت.او در یک فستیوال موسیقی در زلاندنو و استرالیا در کنسرتی حضور پیدا کرد.ادامۀ تورِ استرالیای فارلر از ماه فوریه از سر گرفته شد. بر اساس خبری که از سایت رسمیِ فارلر منتشر شد، تور آمریکای شمالیِ او در اواخر ژوئیه آغاز خواهد شد. در مسابقات رویال رامبل در سال ۲۰۱۲ . در پخش تلویزیونی که توسط دبلیودبلیوئی ارائه می شد، ترانۀ "Wild Ones" فلو رایدا که سیا هم در آن هنرنمایی کرده است به عنوان آهنگ پس‌زمینه پخش شد. این ترانه در برنامه‌های بعدی دبلیودبلیوئی در هفته‌های بعد استفاده شد و پس از آن به عنوان یکی از ترانه‌های تمِ بزرگترین شوی سال دبلیودبلیوئی، یعنی رسلمانیا ۲۸ استفاده شد.سیا همچنین برای ترانۀ تیتانیومِ داوید گتا که در ۵ اوت ۲۰۱۱ منتشر شد خوانندگی کرده است.این ترانه در آلبوم هیچی غیر از بیت این گتا جای دارد.سیا همچنین این ترانه را به طور زنده به همراه گتا در فستیوال هنر و موسیقی درۀ کوچلا در سال ۲۰۱۲ اجرا کرد. او در سال ۲۰۱۲ در ترانۀ "گرگ ماده" گتا خوانندگی کرد.



سیا در ۳۰ مارس ۲۰۱۲ آلبوم بهترین ترانه‌های خود را در استرالیا منتشر کرد. این آلبوم در ردۀ ۲۷ جدول آلبوم‌های استرالیا جای گرفت. او در سال ۲۰۱۳ ترانۀ "بکش و فرار کن" را برای موسیقی متن فیلم گتسبی بزرگ ضبط کرد. فارلر در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۳ عنوان بهترین کار شهری سال را برای ترانۀ "دوستش دارم" و همچنین عنوان بهترین آهنگسازی سال را در مراسم جوایز آپرای سال ۲۰۱۳ دریافت کرد.

سیا در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرد که او در حال تمام کردن ششمین آلبوم استودیویی خود با گرگ کرستین است. آلبوم با ترانۀ "شمعدان" آغاز می شود که در ۱۷ مارس ۲۰۱۴ منتشر شد.این ترانه توسط جس شاتکین آهنگسازی شده است و گرگ کراستین تولیدکنندۀ آن است. این تک‌آهنگ اولین ترانۀ سیا فارلر بود که در جدول ترانه‌های سبک رقصِ پخش در کلاب به رتبۀ اول رسید. در ۱۸ آوریل ۲۰۱۴ اعلام شد که ششمین آلبوم استودیویی فارلر قرار است "۱۰۰۰ شکل ترس" نام بگیرد.[۴۹] فارلر در ۱۴ مه ۲۰۱۴ کار هنری آلبوم و همچنین مشخصات و نام ترانه‌های این آلبوم را اعلام کرد. او همچنین اعلام کرد که این آلبوم در ۸ ژوئیه ۲۰۱۴ منتشر می شود. یک نماهنگ از ترانۀ "شمعدان" در ۶ مه ۲۰۱۴ منتشر شد که مدی زیگلر در آن هنرنمایی کرده است. او در ۱۹ مه ۲۰۱۴ "شمعدان" را به طور زنده در شوی الن دی‌جنرس اجرا کرد. سیا و مدی زیگلر که به طور زنده در صحنۀ اجرا می رقصید نماهنگ را بازسازی کردند. سیا که از حضور در مقابل دوربین رسانه‌ها خودداری می‌کرد در تمام مدت حضورش در شو پشت به مخاطبین و دوربین‌ها به اجرا پرداخت.


سیا در نسخۀ لوکس هشتمین آلبوم استودیویی امینم، مارشال مترز ال‌پی ۲ و در ترانۀ "رنج زیبا" هنرنمایی کرد. فارلر همچنین در آهنگسازی ترانۀ "قلب من باز است" که در پنجمین آلبوم استودیویی مارون ۵ قرار دارد نقش مهمی ایفا کرد.


"۱۰۰۰ شکل ترس" در ۸ ژوئیه ۲۰۱۴ به طور جهانی منتشر شد. این آلبوم به تازگی در بیلبورد ۲۰۰ در آمریکا، جدول آلبوم کانادایی و جدول آریای استرالیا در صدر قرار گرفته است.
بازخوانی‌ها و دیگر همکاری‌ها


فارلر در نوامبر ۲۰۰۵، ترانۀ "شیرین‌تر" را به عنوان یک کار دو نفره به همراه دوستِ خوانندۀ خود کتی نونان (عضو سابق گروه جورج) ضبط کرد. انتظار می‌رفت این ترانه در هر دو آلبوم تکی این دو خواننده جای گیرد ولی در نهایت در هیچ‌کدام از آلبوم‌ها قرار نگرفتترانۀ "شیرین‌تر" در سال ۲۰۱۰ در آلبومِ کتی نونان و کاپیتان، "جعبۀ امپراتور" جای گرفت. فارلر در سال ۲۰۰۶ یک بازخوانی از ترانۀ ردیوهد، "پارانوید اندروید" ضبط کرد که در آلبومِ بعدی این گروه قرار گرفت. این ترانه در قسمتی از سریال The O.C استفاده شد.

فارلر به عنوان خوانندۀ پشتیبان در نسخۀ بازخوانیِ ترانۀ "چقدر عشق تو عمیق است" با گروه پرنده و زنبور عسل همکاری کرد. گرِگ کراستین (از گروه پرنده و زنبور عسل) مسئولیت تهیه کنندگیِ آلبوم سال ۲۰۱۰ فارلر، یعنی ما زاده شده‌ایم را بر عهده گرفت؛ او همچنین به عنوان نوازندۀ کیبورد، گیتار، گیتار بیس، درام و زیلوفون در ترانه‌های این آلبوم حضور داشت و برای پنج ترانه از این آلبوم آهنگسازی کرد. اینارا جورج دیگر عضو گروه پرنده و زنبور عسل بود که به عنوان خوانندۀ پشتیبان در این آلبوم هنرنمایی کرد. سیا در سال ۲۰۰۸ در ترانۀ "فراموشت خواهم کرد" برای آلبوم "گوشۀ جادۀ بی‌انتها" با لیور همکاری کرد. در اوت امتیاز ترانۀ "به من جان بده" توسط سوپرمارکت زنجیره‌ایِ کولز در استرالیا خریداری شد و در آگهی تلویزیونی این فروشگاه در پوشش رسانه‌ای المپیک ۲۰۰۸ پکن استفاده شد. او در اکتبر دو ترانۀ "دکمه‌ها" و "به زودی پیدا خواهیم شد" را در شوی تلویزیونی "دیروقت... با جولز هلند" اجرا کرد. از ترانۀ "به من جان بده" به عنوان موسیقی پس‌زمینه برای تریلرِ بازی ویدئویی شاهزادۀ پارس، که در سال ۲۰۰۸ توسط یوبی‌سافت در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی توکیو شرکت داده شده بود استفاده شد. از این ترانه همچنین در سال ۲۰۰۵ برای فیلم "از خط خارج شده" و همچنین در قسمت آخر سریال شش فوت زیر زمین استفاده شد.



فارلر در سال ۲۰۰۹ به عنوان خوانندۀ پشتیبان در دو ترانۀ "کارول براون" و "تو نباید بدکاره باشی" از دومین آلبومِ گروه پرواز کنکوردها هنرنمایی کرد. وی در نسخۀ بازخوانی ترانۀ "بازی فتیله‌ای" با خوانندۀ سوئدی پیتر جوبک همکاری کرد. سیا همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان خوانندۀ مهمان در ترانۀ "نه آنچنان بزرگ" با دیوید برن و فتبوی اسلیم همکاری کرد.


بازخوانی ترانۀ "زیر راه شیری" از گروه چِرچ که در یک آگهی بازرگانی مربوط به ماشین لینکلن ام‌کی‌تی استفاده شد در ژانویه ۲۰۱۰ در آی‌تیونزاستور منتشر شد. سیا نسخه‌های بازخوانی از ترانه‌های "به من بیشتر بده" از بریتنی اسپیرز، "وقت پشت وقت" از سیندی لاپر، "تو اون کسی هستی که من می‌خوام" از گریس و "آه پدر" از مدونا را اجرا کرده است. فارلر در سال ۲۰۱۰ در ترانۀ "عشق من" که در موسیقی متن سومین قسمت از سری فیلم‌های گرگ و میش استفاده شد، هنرنمایی کرد. موسیقی متن این فیلم در جایگاه دوم جدول ۲۰۰ آلبوم برترِ بیلبوردِ در آمریکا جای گرفت.


ترانۀ "لالایی" در سال ۲۰۱۰ در تریلر فیلم آخرت اثر فیلمساز مشهور آمریکایی کلینت استوود استفاده شد. این ترانه سال بعد در آخرین فصل سریال سیِ بزرگ و در قسمت اول از فصل چهار سریال دفتر خاطراتِ محرمانه یک دختر حاضر استفاده شد. همچنین ترانۀ "به من جان بده" در یکی از فیلم‌های تلویزیونی شبکۀ ای‌بی‌سی به کار رفت.


فارلر در سال ۲۰۱۱ به عنوان آهنگساز و خواننده برای ترانۀ "تیتانیوم" با دیوید گتا همکاری کرد که در آلبوم سال ۲۰۱۱ این دی‌جی به نامِ هیچی غیر از بیت جای گرفت. تیتانیوم تا رتبۀ اول در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا بالا آمد و هم‌اکنون به عنوان شاخص‌ترین کار او در ۱۵ سال فعالیت پر ثمرش در عرصۀ خوانندگی به شمار می‌آید.او در سال ۲۰۱۲ دوباره با گتا همکاری کرد و در ترانۀ "گرگ ماده" خوانندگی کرد؛ این ترانه به عنوان ترانۀ اول در لیست تِرَک‌های آلبوم بعدی او در ۲۱ اوت ۲۰۱۲ منتشر شد و در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا تا رتبۀ ۸ بالا آمد.

او همچنین برای چندین ترانه از آلبوم سال ۲۰۱۲ مدونا، ام‌دی‌ان‌ای ترانه‌سُرایی کرد که البته در توییتر اعلام کرد: "متأسفانه هیچ‌کدام از زیرمجموعه‌های وابسته به من برای آلبوم جدید مدونا آهنگسازی نکرده است. 'مطمئن باشید' اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، آن اثر توسط من نوشته نشده است. شایعه است!"[۵۶]

فارلر همچنین برای ترانۀ "Wild Ones" به همراه فلورایدا خوانندگی کرد که این ترانه در نهایت در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا در جایگاه چهارم جای گرفت.

تگان کویین در مارس ۲۰۱۲ توسط توییتر اعلام کرد که سیا به استودیو آمده بود و به عنوان خواننده در آلبوم استودیویی جدید تیگن و سارا، "تپش قلب" که در ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شد هنرنمایی کرده است.



سپاس بدیا:ggr:
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Don't make me angry, you wouldn't like me when I'm angry ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa
آگهی
#2
صـداش و آهـنـگـاش خـیـلـی قـشـنـگـه ^_^

آهـنـگ big girls cry واقـعـا جـزوی از زنـدگـیـم شـده (:

اون دخـتـرم کـه تـو آهـنـگـاش مـیـرقـصـه رقـصـش خـیـلـی خـوبـه >_<

مـن قـبـلـا فـک مـیـکـردم سـیـای واقـعـی هـمـون دخـتـرس :|
پاسخ
#3
(17-06-2015، 10:25)ємpτý gιяι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
صـداش و آهـنـگـاش خـیـلـی قـشـنـگـه ^_^

آهـنـگ big girls cry واقـعـا جـزوی از زنـدگـیـم شـده (:

اون دخـتـرم کـه تـو آهـنـگـاش مـیـرقـصـه رقـصـش خـیـلـی خـوبـه >_<

مـن قـبـلـا فـک مـیـکـردم سـیـای واقـعـی هـمـون دخـتـرس :|

اون که اصن هیچی...اما کل کاراش عالیه من که طرفداره پر وپا قرصشم برو البومشو دان کن بی نظیره ممنون از نظرت
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Don't make me angry, you wouldn't like me when I'm angry ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان