امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترسا فیدالگو شایعه یا واقعیت

#1
Information 
ترسا فیدالگو کیست ؟!
ترسا به الهه ی شهرت معروفه
اون توی دهه ی 80 میلادی توی یه تصادف کشته شد و بعد از اون مرگ و میر های زیادی توی اون خیابون اتفاق افتاد و میگن هرکسی درباره ی ترسا بدونه و باورش نکنه کشته میشه ...
ترسا به صدای زیباش هم معروفه و هرکسی بشناستش میدونه اون دوست داشته یه خواننده توی دوره ی خودش باشه .
تا اسم ترسا میاد همه جا بحث از وحشت میشه ...
اما واقعا ترسا کیست؟ حتما اسم ترسا رو توی فن فیکشن معروف افتر خوندید .
نویسنده ی این فن فیکشن خانوم ( آنا تد ) عاشق شهرت بود و یکی از پستای قدیمیش توی اینستاگرام درباره ی ترسا فیدالگو بود و گفته بود ( ترسا ملکه ی منه و باورش دارم اون یه قاتل نیست اون یک ملکه اس )
انا تد بعد از گذاشتن این پست برخوردهای بدی از سوی فالوورهاش دید اما بعد از یک مدت شروع به نوشتن افتر کرد و تونست معروف بشه...
اخیراْ مطالبی عجیب در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام به همراه عکسی از یک زن سفیدپوش منتشر شده است که از زبان دختری به نام ترسا فیدالگو بوده و مضمون آن بصورت زیر است:
((من ترسا فیدالگو هستم. اگر این پیغام را روی ۲۰ عکس دیگر (در اینستاگرام) منتشر نکنی، برای همیشه با تو خواهم خوابید.))
این پیام در هفته گذشته به سرعت در زیر هزاران عکس در اینستاگرام بازنشر شد و در ادامه آن پیام، متن زیر نیز آمده است:
(((دختری این پیام را نادیده گرفت و بعد از ۲۹ روز مادرش مرد. تو حتی میتونی در مورد من توی گوگل جستجو کنی.)))
در واقع شما میتوانید عبارت ترسا فیدالگو را در گوگل جستجو کنید، هر چند نتایج جستجوی حجیمی که در مقابل شما قرار میگیرند هیچکدام در بردارنده ی این موضوع که وی وجود خارجی داشته است نمی باشند، اما در عوض شما با حجم زیادی از مطالب متفاوت روبرو می شوید که به نوعی بازنویسی ناقصی از داستان فیلم کوتاه یک تهیه کننده ی پرتغالی به نام David Rebordão می باشند.
فیلم کوتاه A Curva که از آن دسته از فیلمهایی بوده است که در بازه زمانی خود به دلیل بازنشر زیاد در شبکه های اجتماعی بسیار معروف گردیده است، توسط David Rebordão پرتغالی تهیه و ساخته شده است. آیا فیلم A Curve بر اساس واقعیت بوده است؟ آیا این فیلم اشاره به شایعاتی در مورد تصادف یک دختر در جاده های پرتغال دارد؟
فیلم ضبط شده :
(( این فیلم کوتاه ۱۲ دقیقهای داستان چند دوست است که در حال رانندگی در جادهای کوهستانی هستند و یکی از آنها در حال فیلمبرداری از اتفاقاتی است که برایشان روی میدهد. آنها در راه به دختری به نام ترسا فیدالگو برخورد میکنند که بصورت مجانی سفر میکرده است. آنها ترسا فیدالگو را نیز سوار ماشین خود کرده و به راه خود ادامه میدهند. در میانهی راه، فیدالگو که تمام مدت ساکت بوده است به مکانی اشاره میکند که قبلاً مرده است! در همین زمان که دوربین به سمت صورت ترسا فیدالگو برمیگردد تا چهره او را نشان دهد ناگهان چهره خونین او در مقابل دوربین ظاهر میگردد… ))
هر چند داستانهای زیادی در طول سالها در مورد زنان سفیدپوش (White Ladies) از جمله همین داستان ترسا فیلدالگو بر سر زبانها افتاده است، اما چیزی که باعث متفاوت و همهگیر شدن داستان این دختر شده است وجود لینکهای بسیار زیاد (و البته غیر واقعی) در اینترنت است که به داستان واقعی در مورد تصادف یک دختر در جادهای در پرتغال اشاره میکنند. همین نتایج و مطالب باعث شدهاست تا نوجوانان و حتی جوانان زیادی از سرتاسر دنیا داستان را باور کرده و مدام آن را بازنشر نمایند.
در پایان اگر عقل سلیم شما نمیتواند بر این مطلب غلبه که کند که یک روح نوجوان با قدرتی ماورایی نمیتواند از طریق شبکههای اجتماعی به افراد صدمه بزند، به این واقعیت توجه کنید که Rebordão بارها به این موضوع که این داستان از پایه جعلی است اذعان کرده است.
David Rebordão در مصاحبهای که با شبکه Channel TVI پرتغال داشت گفت بسیار شگفتزده شده است از اینکه میبیند این داستان در این وسعت جهانی پخش شده است و موفقیتآمیز بوده است و این همه مدت دوام آورده است. وی همچنین گفت به دنبال بودجهای است که فیلمهای بعدی خود را بسازد!
در اخر بیاییم با هم رو راست باشیم . دختری در یک جاده در پرتغال بر اثر تصادف مرده و بعضی وقت ها در اون جاده مرگ و میر هم اتفاق می افته ولی ترسا فیدالگو نمیتونه به صورت مجازی و اینترنتی به کسی صدمه بزنه و اون فیلم هم واقعی نیس و دلیلی هم بر باورش نیس چون کسی تا حالا اونو ندیده و فقط شایعاتی راجع بهش شنیده میشه و در ضن با هر بار باز کردن صفحه ها ترسا فیدالگو در اینترنت فقط قیمت اون صفحه رو بالا میبرید ....


سپاس و نظرSmile

مطمئنم خیلیاتون اینچن وقت ترسیدین.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترسا فیدالگو شایعه یا واقعیت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط nastaran9835 ، fakhte ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، باران20 ، Mïņ̃†êR ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
آگهی
#2
واقعاً  وجود داره من ميترسم  crying crying
Heart شريف ترين دل ها دلى است كه انديشه ى ازار كسان در ان نباشد Heart 
پاسخ
#3
به منم چند روزپیش پیامی بااین موضوع اومده بود .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترسا فیدالگو شایعه یا واقعیت 1
پاسخ
#4
اگه حقيقت داشته باشه الان بايد سه چهار روزي نفس به نفس من باشه آخه تو اين چن روز چنتا از اين پيام برام اومد منم به هيچكي نفرستادم

ترسا فیدالگو شایعه یا واقعیت 1
پاسخ
#5
سلام من تقریبا ۷ ماهه این پیام برام اومده نه مامانم مرده نه شبا پیشم میخوا Big Grin به
پاسخ
#6
واقعی نیس برا من یه پیام اومده بود که باید این پیام رو که ترسا داده بود رو به 20 نفر می رسوندم و اونم باید به بیست نفر می رسوند مگرنه تو 20 رو مادرمون می مرد من اینو به مامانم گفتم گفت اینا شایعاتی هست که در اوردن تا شما بیشتر از اینترنت استفاده کنید الان از روی اون موضوع یه سال گذشته خدارو شکر هیچ اتفاقی هم نیوفتاده
پاسخ
آگهی
#7
الکیه Exclamation
برا منم فرستاده بودن...هیچ کاری نکردم....الانم کسی نمرده!!!!!!!!!!!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16293567424736
پاسخ
#8
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=278106
دوستان من این موضوع رو به صورت کامل توضیح دادم بد نیست ی سری هم به لینک بالا یزنید
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان