امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محسن فروزان رو بهتر بشناسید.(بیوگرافی به همراه یه سری مطالب دیگر)

#1
یک بیوگرافی

متولد ۱۴ اردیبهشت سال ۶۷ است، یعنی ۲7 سال سن داره. محسن دو برادر و یک خواهر داره تا جمعاً ۴ تا بچه باشند. از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشته و از همون اول فوتبال خودش را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده تا جایی که از ابتدا بازیکن تیم‌های پایه پگاه گیلان باشه. بعد از حضور در تیم‌های پایه پگاه هم سر از تیم بزرگسالان این تیم در آورد، اون هم در ۱۶ سالگی. بعد از حضور در تیم بزرگسالان پگاه هم برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان رفت.

آقا فیروز کاشف محسن

بعد از گذراندن خدمت سربازی به داماش رفت و اونجا بود که فیروز کریمی اون را کشف کرد و به صورت ثابت به محسن میدان داد تا به دروازه‌بان اول داماش تبدیل بشه. فروزان بعد از داماش به گسترش‌فولاد رفت، یعنی در سال ۸۹٫ بعد از دو سال حضور در این تیم راهی تراکتور شد. بعد از بازی در تراکتور دوباره سر از گسترش در آورد و بعد از مدتی در حالی که تازه از حضور دوباره‌اش در تراکتور نگذشته بود، تصمیم به حضور در استقلال گرفت و نهایتاً با قراردادی دو ساله آبی‌‌پوش شد.

از اول استقلالی بود

با وجود اینکه قبل از حضور در استقلال مذاکراتی هم با باشگاه پرسپولیس داشت، اما رفقای محسن تأیید می‌کنند اون قبل از ورود به استقلال هم آبی‌دوست بوده. میلاد فخرالدینی که همبازی اون تو تراکتور هم بوده می‌گفت: محسن در تراکتور همیشه دنبال بازی‌های استقلال بود و با بردهاش شاد می‌شد.

بهترین دروازه‌بان جهان

باورتون میشه محسن فروزان عنوان بهترین دروازه‌بان جهان را هم کسب کرده باشه. جدی میگیما؟ محسن وقتی با تیم‌ملی دانش‌آموزان ایران در مسابقات جهانی دانش‌آموزان شرکت می‌کنه با تیم‌ملی ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان شناخته میشه تا یک افتخار بزرگ رو هم تو کارنامه‌اش ثبت کرده باشه.

محسن تجربه حضور در همه تیم‌های پایه تیم‌ملی را داره تا امروز پله‌پله به تیم‌ملی رسیده باشه.

قصد ازدواج ندارد

مجرد است و می‌گویند حالا حالاها قصد ازدواج ندارد. فروزان علاقه‌مند است بعد از پیشرفت در فوتبالش ازدواج کند.

این دل‌نازک من

می‌گویند خیلی دل‌نازک است، اصلاً نقطه ضعفش دل‌نازکی او است. با خنده‌های یکی می‌خندد و با اشک‌های او اشک می‌ریزد. بچه‌های تیم کلاً می‌گویند او پسر صاف و ساده‌ای است. نمونه بارز دل نازکی‌اش هم به بعد از بازی استقلال و ذوب‌آهن بر می‌گردد که نشسته بود وسط زمین و زار زار گریه می‌کرد تا در نهایت قلعه‌نویی برای آرام کردنش به داخل زمین برود.

هو هو رئال

از آن رئالی‌های سرسخت است. به شدت به رئال تعصب دارد و همیشه بازی‌های این تیم را می‌بیند، به خاطر همین با بارسایی‌های تیم هم کُری دارد.

کتاب‌خوان تیر

زیاد اهل مطالعه است و کتاب می‌خواند. می‌گویند در خانه‌اش همه نوع کتاب می‌توان پیدا کرد از کتاب‌های مذهبی و علمی تا رمان. هر وقت فرصت آزاد داشته باشد، کتاب هم می‌خواند تا کلاً بچه اهل مطالعه‌ای باشد.

الو رستوران

اهل آشپزی نیست و از آن جایی که مجردی هم زندگی می‌کند همیشه غذا از رستوران می‌گیرد تا بخش بیشتری از خرجی ماهانه‌اش صرف همین غذا گرفتن‌ها باشد. البته محسن غذایی که هوس می‌کند، همان غذای مادرش است و ماهی شمال و باقلا قاتوق‌های مخصوص مامان.

بچه محل داداش سیا

محل سکونتش زعفرانیه است. او در یک آپارتمان در این محله بالا شهر زندگی می‌کند. البته دو کوچه آن طرف‌تر از محل سکونتش هم سیاوش اکبرپور ساکن است تا هم بچه محل داداش سیا باشد و هم اینکه به همین بهانه با او رفاقتی هم داشته باشد.

عشق فیلم

علاقه زیادی به تماشای فیلم دارد. یکی از سرگرمی‌های اصلی‌اش تماشای فیلم است و به همین دلیل فرصت آزاد پیدا کند، از تماشای فیلم دریغ نمی‌کند. به سینما هم علاقه زیادی دارد، اما به دلیل مشغله‌کاری کم‌تر فرصت رفتن به سینما را دارد.

الگو؛ کاسیاس

علاقه زیادی به کاسیاس دارد و در بین دروازه‌بان‌های مطرح دنیا سعی می‌کند از کاسیاس الگو‌برداری کند. به همین دلیل لقب فروزان کاسیاس را هم خیلی دوست دارد.

بدون لهجه

اگر چه بچه رشت است، اما در کلامش هیچ اثری از گویش گیلکی نمی‌توانی پیدا کنی. محسن را همه در تیم به همان اسم خودش صدا می‌زنند و بچه‌های استقلال به او لقب خاصی نداده‌اند. جالب اینجاست که او تکیه کلام خاصی هم ندارد. کلاً خودش است و خودش.

فعال در اینستاگرام

از آن بازیکنان فعال استقلال در اینستاگرام است و هر روز حتماً یک پستی در صفحه‌اش می‌گذارد. او بار‌ها در اینستاگرام علاقه زیاد خود به استقلال و هوادارانش را اعلام کرده و مدعی شده تا ابد فقط لباس استقلال را بر تن می‌کنم.

۰۹۱۱

علاقه‌ای به خط عوض کردن ندارد. هنوز همان ۰۹۱۱ خود را دارد. به همراه یک خط رایتل دیگر که فقط به رفقای صمیمی خودش داده و کم‌تر دست اطرافیان و آشنایانش است.

رفیق داسیلوا

در استقلال با همه رفیق است و ارتباط خوبی هم با بچه‌های تیم دارد، اما از بین بازیکنان تیم ارتباطش با رافائل داسیلوا بیشتر از بقیه است تا هر دو نشان دهند در کنار رقابتی که با هم دارند رفقای صمیمی‌ای هم هستند.

بنز محسن

به اتومبیل اهمیت می‌دهد و به همین خاطر ماشینش را مدل بالا انتخاب کرده است. فروزان یک بنز اس. ال. کی دارد تا هر وقت هم به تمرین می‌آید ماشینش خود‌نمایی کند.

جا نمازش همیشه همراهش است

از آن بازیکنانی است که به نماز خیلی اهمیت می‌دهد و همیشه نمازش را اول وقت می‌خواند. می‌گویند اگر سر سفره غذا باشد و موقع غذا باشد، همان موقع قاشقش را کنار می‌گذارد و اول نمازش را می‌خواند. او یک جا نماز متبرک به کربلا را هم دارد که هر جا می‌رود، آن را هم با خودش می‌برد. برای همین اردوی آفریقای‌جنوبی هم جانماز متبرکش را با خود برده تا آنجا نمازش را بخواند.

پیاده‌روی بعد از شام

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شود، به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. عصر‌ها هم که با تیم تمرین می‌کند. شب‌ها هم عادت دارد بعد از شام حتماً پیاده‌روی کند. می‌گویند پیاده‌روی‌اش هیچ‌وقت ترک نمی‌شود.
من خیلییییی خوشم میاد ازش
فقط یه مشکل هست
آخه محسن جان رئال؟چرا نمیری بارسا؟
حالا اشکالی نداره هر دو تاشون خوبن!
پاسخ
 سپاس شده توسط marco.r
آگهی
#2
دروازه بان بدی نیس ولی در سطح یک نیس مث سیذمهدی که هنوزم بهترین دروازه‌بان ایرانه
پاسخ
#3
Tongue 
(03-09-2015، 13:40)mjff نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
دروازه بان بدی نیس ولی در سطح یک نیس مث سیذمهدی که هنوزم بهترین دروازه‌بان ایرانه

ولی امسال از رحمتی بهتر کار کرده
من خیلیییی دوستش دارم
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  سیامک نعمتی بهتر از وریا غفوری است
  اعزام امین طاهری و 3 کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف
  مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!
  گتوزو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد (عکس)
  بیوگرافی وین رونی فوتبالیست + عکس های وین رونی و همسر و پسرش
  وونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  بیوگرافی و عکس مهدی عبدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان