امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رگه‌های معمایی این سریال ماه رمضان غافلگیرتان می کند!

#1
رگه‌های معمایی این سریال ماه رمضان غافلگیرتان می کند! 1
نویسنده سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" در مورد غافلگیری های زیاد این سریال و رگه های معمایی موجود در آن توضیحاتی داد.
نویسنده سریال ماه رمضان شبکه دو با بیان اینکه مخاطبان «گاهی به پشت سر نگاه کن» غافلگیری‌های زیادی در پی داستان خواهند داشت، درباره ملودرام بودن مجموعه‌اش و تعلیق‌هایی که همواره به وجود می‌آید، صحبت کرد و توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: برای مخاطبان این مجموعه در قسمت‌های آینده غافلگیری‌های زیادی داریم؛ ضمن اینکه در عین حال سعی کردیم تعلیق‌ها به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد تا مخاطب بیشتر جذب قصه شود.

محمد محمود سلطانی در گفت‌وگویی، اظهار کرد:‌ در کنار ملودرام‌ بودن داستان «گاهی به پشت سر نگاه کن» رگه‌های معمایی هم وجود دارد و همین باعث ایجاد تعلیق در داستان می‌شود. فقط می‌توانم به عنوان نویسنده این اثر بگویم امیدوارم این رگه‌های معمایی تماشاگر بیشتری را به خود جذب کند.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا از تایمی که برای پخش سریال مازیار میری در نظر گرفته شده است، رضایت دارد و فکر نمی‌کند اگر تعداد سریال‌های ویژه رمضان کم‌تر شود و برخی از این سریال‌ها در طول سال پخش شوند، بهتر دیده می‌شوند؟ خاطرنشان کرد: خیلی در این زمینه صاحب نظر نیستم ولی اتفاقی که امسال برای سریال‌های ماه رمضان افتاده، پخش بازی‌های والیبال است که به نظرم بیش از همه، سریال در حال پخش «دردسرهای عظیم» که بهترین ساعت پخش را برایش در نظر گرفته بودند، در حال آسیب است اما در کل معتقدم ماه مبارک رمضان برای پخش سریال‌ها زمان خوبی است و تماشاگران خودش را دارد.

وی در ادامه همین موضوع توضیح داد: ساعت 23 زمان پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» است و به دلیل اینکه اذان مغرب ساعت 21 است، بنابراین تایم پخش این مجموعه خیلی هم بد نیست ولی به طور کلی با این ایده موافق هستم که بهتر است سریال‌های ماه رمضان تنها به دو سریال محدود شوند تا کمتر آسیب ببینند و بیشتر دیده شوند، به دلیل اینکه شاید تماشاگر کشش دیدن چندین سریال را در فاصله زمانی کوتاه نداشته باشد.

نویسنده سریال ملودرام «گاهی به پشت سر نگاه کن» سپس به بازخوردهای این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون پنج - شش قسمت از سریال پخش شده است و آنچه که از اطرافیان به گوشم رسیده خدا را شکر مثبت بوده است و این سریال اصلا بازخورد منفی نداشته است.

سلطانی در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه تنها سریال ملودرام ماه رمضان امسال «گاهی به پشت سر نگاه کن» است، در پاسخ به اینکه فکر می‌کند این مجموعه با ژانر ملودرام در کنار دو سریال طنز دیگر چقدر می‌تواند شانس موفقیتش را بالا ببرد؟ بیان کرد: عده‌ای ازتماشاگران می‌توانند قصه‌های ملودرام را خیلی دوست داشته باشند و گروهی دیگر هم طنز را دوست دارند. به اعتقاد من بیشترین مساله دیده شدن یک سریال، درست بودن، سر جا بودن و داشتن قصه خوب است و اینکه تماشاگر با دنیای آن سریال ارتباط برقرار کند. به نظرم ژانر، تعیین‌کننده تماشاگر کم یا زیاد نیست، البته قصه‌های طنز همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند اما همین طنز هم اگر درست کار نشود ممکن است ریزش داشته باشد و مخاطب خودش را از دست بدهد.

این نویسنده همچنین در ادامه به سریال‌های در حال پخش شبکه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: سریال‌ شبکه یک و سه سیما را طی این مدت دیده‌ام و تا اینجا «دردسرهای عظیم» را بیشتر دوست داشتم. به نظرم مجموعه «پایتخت» نسبت به سال‌های پیش تا به حال در بخش جذابیت کمی افت داشته اما در هر صورت امیدوارم هر سه سریال رمضانی تماشاگرها را راضی کند. ما طی این سال‌ها به دلایل مختلف مثل ماهواره، تغییر سیاست‌های صداوسیما، ضعف کارهای نمایشی و دلایل دیگر خیلی از تماشاگران را از دست دادیم، بنابراین در این شرایط بیشتر از اینکه به رقابت فکر کنم امیدوارم هر سه سریال عالی باشند و تماشاگران خودشان را داشته باشند و در عین حال مخاطبانی هم که با تلویزیون قهر کرده‌اند، با آن آشتی کنند.

او اظهار کرد: امیدوارم تماشاگران، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» را هم دوست داشته باشند و آن را تماشا کنند.

نویسنده سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد که اکنون مشغول نگارش سناریوی یک فیلم سینمایی است. همچنین از طرفی دیگر نگارش طرح یک سریال به او پیشنهاد شده است که هنوز مشخص نیست برای کدام شبکه باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘Nina✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان