امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دختران و پسرانی که دنبال همسر در سایت‌های همسریابی می گردند

#1
دختران و پسرانی که دنبال همسر در سایت‌های همسریابی می گردند 1
یک روانپزشک و مشاور خانواده تاکید کرد: مشاورانی ‌که در مطب شخصی همسان گزینی انجام می دهند یک کارغیرعلمی و غیر اخلاقی می‌کنند و باید جلوی آن را گرفت.
به گزارش  خبرآنلاین؛ حامد محمدی کنگرانی روان پزشک و مشاور خانواده در میزگرد "همسان گزینی" که چندی پیش در کافه خبر برگزار شد، گفت: آمارها نشان می دهد چقدر تعداد ازدواج پایین و طلاق بالا است. در گذشته موضوع ازدواج آسان و شیوه هایی برای ازدواج مطرح شد که نشان داد چندان موفق نبود، اما اگر این طرح همسان گزینی به ازدواج درست یک نفر هم کمک کند طرح خوبی است اما اگر به ده نفر صدمه برساند اصلا مناسب نیست. من نگران این هستم که این طرح چقدر می تواند مشکل ازدواج را حل کند؟ یعنی وضعیت را بدتر از این نکند و سواستفاده شود؟

او گفت: من در بررسی گوگل، یک سایتی به همین نام پیدا کردم که ادعا می کرد اولین کسانی در تمام دنیا هستند که این ایده را دارند. اما من به طور کلی با موضوع همسان گزینی مشکل دارم و آن را علمی نمی دانم. زمانی‌که کارم را در تهران شروع کردم برخی مراجعه کنندگان سوال می کردند که شما همسان گزینی هم دارید و من واقعا نمی دانستم یعنی چی. بعد از یک مدت متوجه شدم که برخی پزشکان و مشاوران این کار را انجام می دهند.

این روانپزشک گفت: واقعا این کار ما نیست. چون کسانیکه این مسئولیت را قبول می کنند یا نمی دانند چه کاری انجام می دهند یا شاید درآمد دارند. گاهی هم برای ارضای درونی است.

محمدی کنگرانی همچنین گفت: موضوع زیریک سقف رفتن داستان جدایی است. من همیشه یک مثال می زنم کشور سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورها از نظر مشاوره پیش از ازدواج است اما آمار طلاق هم در این کشور بالاست.
 
اگر مشاوره خوب است چرا آمار طلاق بالا است؟ به هرحال مشاوره هم خوب است و باید انجام داد اما تضمین کننده ادامه زندگی نیست. من کسانی را می شناسم که در ازدواج اول موفق نبودند و دیگر حاضر به ازدواج نیستند این مسائل فرهنگی هستند که قشر متدین و مومن جامعه را هدف قرار داده است که مثلا با مهریه سنگین و کلی امکانات سرانجام طلاق می گیرند. برای همین چون ضمانتی در ازدواج نیست خیلی به دنبال ازدواج سفید می روند تا اگر بعدا جدا شدند انگ مطلقه نخورند.

او در بخش دیگری از حرفهایش گفت: کسانی‌که در سایت ثبت نام می کنند معمولا به دنبال ایده‌آل‌ها هستند، مثلا پسران دنبال دختر قد بلند، مو بور و زیبا هستند و دختران به دنبال مردان خوش تیپ و پولدار. من در سایت هم دیدم که مثلا مرد 40 ساله به دنبال دختر 20 ساله بود. سایت جواب داده بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ژوللی ، pppparinaz ، Mr.Unnamed
آگهی
#2
چه چیزا مرد 30 ساله دنبال دختر 20 ساله Huh
این مردا خودشونو چی فرض کردن  Dodgy
شاهزاده ای با اسب سفید؟ ggre
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Earth ایجاد مزاحمت پسران اروپایی برای دختران با پایانی تلخ +ویدیو
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  دعوت دختران به خانه های خالی
  چجوری به طور امن به سایت دیپ وب بریم؟
  اتو کردن سینه دختران در یک قبیله!! (عکس)
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  چین به دنبال وضع قانون جدید امنیت ملی در هنگ‌کنگ
  مصباحی مقدم: امروز جریان مقاومت آزادی بحر تا نهر را دنبال می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان