امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 3.38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!!

#1
اگر در روز اول، دهم، نوزدهم یا بیست و هشتم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۱ هستید …

اگر در روز دوم، یازدهم، بیستم یا بیست و نهم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۲ هستید…

اگر در روز سوم، دوازدهم، بیست و یکم یا سی ام ماه به دنیا آمده اید، شماره ۳ هستید …

اگر در روز چهارم، سیزدهم، بیست و دوم یا سی و یکم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۴ هستید …

اگر در روز پنجم، چهاردهم یا بیست و سوم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۵ هستید…

اگر در روز ششم، پانزدهم یا بیست و چهارم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۶ هستید …

اگر در روز هفتم، شانزدهم، یا بیست و پنجم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۷ هستید …

اگر در روز هشتم، هفدهم، یا بیست و ششم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۸ هستید …

اگر در روز نهم، هجدهم یا بیست و هفتم ماه به دنیا آمده اید، شماره ۹ هستید …

شماره ۱:

شما فردی باهوش، رک گو، شوخ طبع، لج باز، سرسخت، سخت کوش، صادق، اهل رقابت، مهربان، عصبی، دوستانه ، قدرتمند، بااقتدار و مشهور هستید … دوست دارید همیشه پیشرو و نفر اول باشید، اغلب دوست دارید مستقل باشید و تحت سلطه کسی قرار نگیرید . همچنین اعتماد به نفس زیادی دارید!

به احتمال زیاد در سنین جوانی عاشق می شوید اما وقتی بالغ تر شدید ازدواج می کنید! احتمالا با افرادی که نظری مخالف شما دارند، به مشکل بر می خورید و به دنبال انتقام گرفتن از دشمنهایتان در درازمدت هستید. پول خرج کردن را دوست دارید اما در آینده حرفه و شغل خوبی خواهید داشت.

اگر پسر هستید ، فوق العاده محبوب خواهید بود، دیگران را به خود جذب خواهید کرد و مورد احترام زیاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. می توانید در هرکاری از فروشندگی در یک مغازه محلی گرفته تا عضو انجمن پارلمان شدن موفق باشید چراکه مثبت گرا و بسیار با استعداد هستید! اما در زندگیتان همیشه افرادی هستند که مخفیانه برای شکست دادن و زمین زدن شما تلاش می کنند.

زندگی خانوادگیتان خیلی خوب است، شریک زندگیتان فرد مهربانی است و بچه های فوق العاده ای دارید ..

شما پیشرو، مستقل و اصیل هستید.

بهترین جفت برایتان شماره های ۴،۶،۸ و جفت خوب شماره ۳،۵،۷ است!!!

شماره ۲ :

مهم نیست چه پیش بیاید، مردم همیشه شما را دوست خواهند داشت چراکه ماه بر شما فرمانروایی می کند و کسی نیست که ماه را دوست نداشته باشد. خب، شما فردی رویاپرداز هستید، اعتماد به نفس پایینی دارید و برای هر حرکتی در زندگیتان به پشتیبانی نیاز دارید. خیلی غیرقابل پیش بینی هستید و بنا به شرایط و موقعیت، تغییر می کنید. مهربان، خودخواه ، هنرمندی با حس قوی برای موسیقی ودارای استعداد سخنوری هستید.

رفتارتان مانند ماه است، گاهی اوقات خیلی شاد و سرزنده و درخشان و گاهی اوقات خیلی آرام و ساکت و ناپدید هستید به همین دلیل همه باید انتظار تغییرهای لحظه ای را از شما داشته باشند. شما هم می توانید یک ماهاتما گاندی با روحیه ای برای پراکندن عشق و صلح در سراسر دنیا باشید و هم یک هیتلر جنگنجو و منفور که قصد نابودی بشریت را داشته، بشوید ( منظورم در محیط خانواده و انجمن های اجتماعی خودتان است )

اگر واقعا اعتقاد عمیقی به خدا داشته باشید می توانید تفاوتی را احساس کنید که به شما قدرت می دهد ! بیشتر اوقات حرفهایتان به حقیقت تبدیل می شوند! بنابراین بدون هیچ دانشی حس پیش بینی دارید. شما در آینده شاعر، نویسنده یا هنرمند می شوید!

در عشق خیلی قوی و محکم نیستید و به همین دلیل تا زمانی که ازدواج کنید، روابط عاطفی زیادی نخواهید داشت . اگر دختر هستید زنی بسیار مسئولیت پذیر در خانواده خواهید شد. اگر پسر هستید، برای محافظت از خانواده اتان درگیر بحث و جدل های زیادی می شوید، درواقع شما حاضر هستید فداکاریهای زیادی برای محافظت از خانواده اتان بکنید. شما فردی مهربان، احساسی، با بصیرت، متعادل و قدرتمند هستید!!

بهترین جفت شما شماره های ۲، ۵، ۹ است و بقیه آدمها خیلی با شما رابطه خوبی نخواهند داشت.

شماره ۳:

شما یک انسان تقریبا سنگدل، اغلب خودخواه، مذهبی، و بلندپرواز هستید. در اوایل دوران نوجوانی با خانواده اتان مشکلهای زیادی دارید اما به تدریج روابط بهتری پیدا می کنید. چهره ای زیبا و نفوذ کلامی فوق العاده ای دارید، به همین دلیل اغلب هرجا که می روید به آنچه می خواهید می رسید!!! همیشه سعی می کنید برای رسیدن به آنچه می خواهید سخت تلاش کنیددو هیچ چیزی را بدون تلاش و کوشش نمی خواهید! زمانیکه به سن بزرگسالی می رسید ، جوانترها را نصیحت می کنید و دوست دارید به حرفهایتان گوش دهند و به شما احترام بگذارند. احترام به بزرگتر برایتان اهمیت زیادی دارد.

به طور معمول ارتباط برقرار کردن با شما کار ساده ای نیست، اما وقتی از رفتار کسی خوشتان بیاید، به خوبی با آنها گرم می گیرید و رابطه ای طولانی مدت خواهید داشت.

در زندگیتان مشکلات و نگرانیهای زیادی پیش می آید اما خیلی زود تمام می شوند .. فرزندانی فوق العاده درخشان و عالی خواهید داشت! از آنجاییکه به ثروت علاقه دارید، همیشه سعی می کنید سخت کار کنید تا ثروت بیشتری کسب کنید. اگر پسر هستید، تمام زندگیتان را وقف خانواده و کمک به دوستانتان می کنید و خیلی بخشنده و مهربان هستید ( به غیر از مردهایی که در روز بیست و یکم به دنیا آمده باشند ). و شما افرادی که در روز سوم ماه به دنیا آمده اید، نمونه کامل یک فرد فرهنگی و سرزنده خواهید بود!!!

اگر دختر هستید، شخصیت فوق العاده گیرا و رفتاری فرهنگی و سخت کوش دارید. همیشه به دنبال چیزهایی که دوست دارید می روید. عاشق آزادی وخلاقیت هستید، روحیه جاه طلبانه دارید و همیشه به همراه خود زیبایی، امید و لذت را می آورید.

بهترین جفت شما شماره ۶ و ۹ و جفت های خوب برایتان شماره های ۱، ۳ و ۵ هستند!!!

شماره ۴ :

شما خیلی سرسخت، لجوج و سخت کوش هستید اما متاسفانه در مسائل مهم زندگیتان خیلی خوش شانس نیستید، فردی خونسرد، اهل کار خیر با قدرت نفوذ کلامی بالا هستید. شاید افراد زیادی از شما دوری کنند. و اگر مرد هستید ممکن است باعث رنجش دیگران شوید، اما در عین حال دیگران و مشکلاتشان را خیلی خوب می فهمید و درک می کنید. اگر دختر هستید، در تحصیلات و هنر بسیار موفق خواهید بود. اگر پسر هستید، زمان زیادی را صرف خوش گذرانی به همراه دوستهایتان می کنید ، آنها پول و زمانتان را می گیرند و پس از مدتی به دنبال زندگی خودشان می روند و شما تنها خواهید ماند .. بنابراین مواقب باشید!!! به هرحال شما پول خرج کردن را دوست دارید!

شما همیشه برای کمک به دوستان و خانواده اتان حاضر و آماده هستید. خیلی زود عاشق می شوید. و اغلب اوقات ناامید هستید چراکه دیگران قدر خوبیها یا استعداد شما را نمی دانند و جایگاهی که می خواهید را به دست نمی آورید.

مراقب آدمهایی که از خوبیتان سوءاستفاده می کنند و همچنین روابطتان باشید.

شما صبور، محکم، استوار، اصیل و کمی سنتی هستید.

بهترین جفت برایتان شماره ۱ و ۸ و جفت های خوب شماره ۵،۶ و ۷ هستند!!

شماره ۵ :

شما به قدری در اجتماع خودتان محبوب هستید که می توانید فقط با صحبت و درخواست کردن همه کارهایتان را انجام دهید. ذهن تجاری خوبی دارید، از آن دسته از افرادی هستید که یک لحظه تصمیم به انجام کاری می گیرند و همان موقع آن را انجام می دهند. اگر تجارتی را راه بیاندازید، در معاملات سهامی شراکت داشته باشید یا موسیقی کار کنید مشهور خواهید شد. شوخ طبعی و محبوبیتتان باعث می شود دوستها و خانواده برای درخواست کمک همیشه به شما مراجعه کنند و شما هم درواقع همان کسی هستید که همیشه از هیچ کمک مالی یا عاطفی دریغ نمی کنید.

شما بیشتر از یک رابطه عاطفی عمیق را تجربه خواهید کرد اما وقتی همسر آینده اتان را پیدا کردید، مراقب باشید چرا که به خوبی بر شما تسلط خواهد داشت.

شما به خوبی با دیگران ارتباط برقرار می کنید چراکه شماره ۵ عدد میانی است . عاشق تنوع و آزادی و اهل تجربه کردن هستید و از تجربیاتتان همیشه درس می گیرید!

بهترین جفت های شما شماره های ۱،۲ و ۹ و جفت خوب برایتان شماره ۶ و ۸ است!!

شماره ۶ :

اوه، شما به دنیا آمده اید تا لذت ببرید … همیشه سعی می کنید از وقتهای آزاد خود برای لذت بردن از زندگی استفاده کنید .. شما در زمینه تحصیل، کار و تجارت عالی هستید! فردی با استعداد، مهربان ( اما با افرادی که خوب و خوش برخورد هستند )، محبوب، زیبا و بسیار خوش شانس هستید. شما با خودتان همه خوبیها را به همراه می آورید، ذهن و بدنتان برای عشق ورزیدن ساخته شده است.

بسیار دوست داشتنی هستید اما اگر مردی هستید که در روز ششم به دنیا آمده اید، دخترهای زیادی عاشق شما خواهند شد و پیش از ازدواج روابط عاطفی زیادی را تجربه خواهید کرد. اگر دختر هستید، اغلب خیلی زود ازدواج/نامزد خواهید کرد. بیش از حد مراقب خانواده و دوستانتان هستید. به طور معمول یک فضای امن و شاد را در خانه ایجاد می کنید. شما فردی احساسی، مهربان، باوجدان، آرام ، مسئول و خوش قلب هستید و از همه مهمتر می توانید همه زخمهای این دنیا را مرهم باشید و صلح و آرامش را برای همه فراهم کنید چراکه قدرت مراقبت و عشقی که خدا به شما داده نامحدود است.

بهترین جفت برای شما شماره های ۱، ۶ و ۹ و جفت خوب برایتان شماره ۴ و ۵ است!!!

شماره ۷ :

شما توجه همه را به خود جلب می کنید، واقع بین، با اعتماد به نفس، شاد، بااستعداد در تحصیل، موسیقی و هنر و از همه مهمتر بازیگری هستید. با افراد تندخو بسیار مشکل دارید، اگر دختر هستید در زمینه های هنری بسیار محبوب می شوید.

به خاطر والدینتان همه چیز را رها می کنید و اهمیت زیادی برایشان قائل هستید. وقتی سنتان بیشتر شود، موقعیت شغلی خیلی خوبی پیدا می کنید. اگر پسر هستید با استعداد و بسیار اجتماعی و محبوب خواهید بود.

ممکن است در زندگی زناشوییتان با مشکلات زیادی روبه رو شوید. شما هر چیزی که لازم است را در زندگیتان دارید، اما همچنان نگرانیهایی در سراسر زندگی برایتان پیش می آید. شاید بهتر است خیلی زود به دنبال شریک زندگیتان بگردید، چراکه هر چه بزرگتر شوید مشکلات بیشتری سر راهتان قرار می گیرد و فرصت این کار را از دست می دهید.

شما فردی عالی، مهربان، هنرمند، شاد و سرزنده هستید و به دنیا آمده اید تا در این دنیا مشارکت های زیادی داشته باشید.

بهترین جفت برایتان شماره ۲ و جفت خوب شماره ۱ و ۴ است.

شماره ۸ :

شما به قدری شخصیت قوی و محکمی دارید که هیچ کسی نمی تواند درکتان کند. به خوبی می دانید چه می خواهید و به دنبالش می روید. احتمالا در اوایل نوجوانی ثروت زیادی ندارید و ممکن است یکی از والدینتان را از دست بدهید و مجبور شوید از خانواده و خواهر و برادرهایتان مراقبت کنید. اغلب در زندگی رنج زیادی خواهید کشید.

مشکلات زندگی اجازه نمی دهند که تحصیلاتتان را ادامه دهید اما تجربیاتی که به دست می آورید شما را کاملا پخته می کند. شما همان کسی هستید که در راه عدالت می جنگید و برای دفاع از کشورتان به جنگ می روید. عموما خیلی تودار هستید و دوستهای کمی در اطرافتان دارید و ترجیح می دهید بیشتر اوقاتتان را در تنهایی سپری کنید.

خب، وقتی ازدواج کنید ( که احتمالا خیلی دیر این اتفاق می افتد) ، مشکلاتتان کمتر می شود و بیشتر احساس امنیت می کنید. ممکن است اتفاقهای غیرمنتظره مانند تصادف، حمله حیوانات یا بازداشت برایتان پیش بیاید.

شما نظم و انضباط ، پشتکار، شجاعت و قدرت زیادی دارید و همین ویژگیها باعث موفقیت در زندگیتان می شود. همیشه جنگجو هستید و برای حقتان می جنگید!

بهترین جفت ها برایتان شماره ۱، ۴ و ۸ و جفت خوب شماره ۵ است.

شماره ۹ :

شما ناسازگارترین آدمهای این دنیا هستید. از نظر ذهنی و فیزیکی بسیار قوی هستید و اغلب هدفهای بزرگی را دنبال می کنید و برای رسیدن به آنها خیلی سخت کار می کنید. معمولا در دوران نوجوانی به دلیل مشکلات خانوادگی زیاد رنج می کشید و زندگی سختی خواهید داشت اما وقتی به آنچه می خواهید می رسید، دست آورد بزرگی برایتان خواهد بود! در اجتماعهای مختلف قابل احترام هستید، چالش های زیادی را می پذیرید و درنهایت موفق می شوید.

در سنین کودکی خیلی شیطان هستید، با هم سن و سالهای خود مدام می جنگید و زخمی می شوید و اغلب والدینتان را اذیت می کنید . اما وقتی بزرگتر می شوید خیلی آرامتر و ساکت تر خواهید شد.

عشق برایتان آسان نخواهد بود. در مهندسی و بانکداری خیلی موفق خواهید بود چراکه قابل اعتماد دیگران هستید.

زندگی خانوادگی خوبی خواهید داشت اما همیشه نگران فرزندانتان هستید. ویژگیهای بارز شما بشردوستی، صبر، خردمندی و مهربانی هستند.

شما به این دنیا آمده اید تا به هدفهایتان برسید و به مردم خدمت کنید. یک الگوی تمام عیار برای تمام مردم این دنیا خواهید بود.

بهترین جفت برایتان شماره ۳،۵،۶ و ۹ و جفت خوب شماره ۲ است.


سپــــــــــــــــاس یادتون نره
حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط یاس گل ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، یاشگین جون ، Dragon_FM ، باران20 ، پری استار ، asma 22 ، mahya . m ، ژوللی ، **elmira** ، *tara* ، ✘Nina✘ ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، نساء ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، sufiy ، T@NNAZ ، ارش خان ، صنوبر ، آویـــسـا ، امیرحسین آی آر آی ، sogol15 ، parmida11 ، مبینا1379 ، Thyme ، Silver Sun ، All out of love ، ღSηow Princessღ ، mih ، ຖēŞค๑໓ ، atrina81 ، [ SouL ] ، sama00 ، ❤nila❤ ، Mn_TaTa ، ستایش*** ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ ، Neviil ، رها جوووون.لپتاپ ، ⚡️Zahraw.M⚡️ ، ارزوخواجه ، AMIRMAHDI_AEZAZI ، @پوریا@ ، tamana m ، sa.sa79 ، sober ، _leιтo_ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
مال من اینه:

شماره ۹ :

شما ناسازگارترین آدمهای این دنیا هستید. از نظر ذهنی و فیزیکی بسیار قوی هستید و اغلب هدفهای بزرگی را دنبال می کنید و برای رسیدن به آنها خیلی سخت کار می کنید. معمولا در دوران نوجوانی به دلیل مشکلات خانوادگی زیاد رنج می کشید و زندگی سختی خواهید داشت اما وقتی به آنچه می خواهید می رسید، دست آورد بزرگی برایتان خواهد بود! در اجتماعهای مختلف قابل احترام هستید، چالش های زیادی را می پذیرید و درنهایت موفق می شوید.

در سنین کودکی خیلی شیطان هستید، با هم سن و سالهای خود مدام می جنگید و زخمی می شوید و اغلب والدینتان را اذیت می کنید . اما وقتی بزرگتر می شوید خیلی آرامتر و ساکت تر خواهید شد.

عشق برایتان آسان نخواهد بود. در مهندسی و بانکداری خیلی موفق خواهید بود چراکه قابل اعتماد دیگران هستید.

زندگی خانوادگی خوبی خواهید داشت اما همیشه نگران فرزندانتان هستید. ویژگیهای بارز شما بشردوستی، صبر، خردمندی و مهربانی هستند.

شما به این دنیا آمده اید تا به هدفهایتان برسید و به مردم خدمت کنید. یک الگوی تمام عیار برای تمام مردم این دنیا خواهید بود.

بهترین جفت برایتان شماره ۳،۵،۶ و ۹ و جفت خوب شماره ۲ است.

واقعا راسته...
I'm finished with him instead Heart Telegh_44
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#3
شماره ۱:
شما فردی باهوش، رک گو، شوخ طبع، لج باز، سرسخت، سخت کوش، صادق، اهل رقابت، مهربان، عصبی، دوستانه ، قدرتمند، بااقتدار و مشهور هستید … دوست دارید همیشه پیشرو و نفر اول باشید، اغلب دوست دارید مستقل باشید و تحت سلطه کسی قرار نگیرید . همچنین اعتماد به نفس زیادی دارید!

به احتمال زیاد در سنین جوانی عاشق می شوید اما وقتی بالغ تر شدید ازدواج می کنید! احتمالا با افرادی که نظری مخالف شما دارند، به مشکل بر می خورید و به دنبال انتقام گرفتن از دشمنهایتان در درازمدت هستید. پول خرج کردن را دوست دارید اما در آینده حرفه و شغل خوبی خواهید داشت.

اگر پسر هستید ، فوق العاده محبوب خواهید بود، دیگران را به خود جذب خواهید کرد و مورد احترام زیاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. می توانید در هرکاری از فروشندگی در یک مغازه محلی گرفته تا عضو انجمن پارلمان شدن موفق باشید چراکه مثبت گرا و بسیار با استعداد هستید! اما در زندگیتان همیشه افرادی هستند که مخفیانه برای شکست دادن و زمین زدن شما تلاش می کنند.

زندگی خانوادگیتان خیلی خوب است، شریک زندگیتان فرد مهربانی است و بچه های فوق العاده ای دارید ..

شما پیشرو، مستقل و اصیل هستید.

بهترین جفت برایتان شماره های ۴،۶،۸ و جفت خوب شماره ۳،۵،۷ است!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#4
شماره ۱:

شما فردی باهوش، رک گو، شوخ طبع، لج باز، سرسخت، سخت کوش، صادق، اهل رقابت، مهربان، عصبی، دوستانه ، قدرتمند، بااقتدار و مشهور هستید … دوست دارید همیشه پیشرو و نفر اول باشید، اغلب دوست دارید مستقل باشید و تحت سلطه کسی قرار نگیرید . همچنین اعتماد به نفس زیادی دارید!

به احتمال زیاد در سنین جوانی عاشق می شوید اما وقتی بالغ تر شدید ازدواج می کنید! احتمالا با افرادی که نظری مخالف شما دارند، به مشکل بر می خورید و به دنبال انتقام گرفتن از دشمنهایتان در درازمدت هستید. پول خرج کردن را دوست دارید اما در آینده حرفه و شغل خوبی خواهید داشت.

اگر پسر هستید ، فوق العاده محبوب خواهید بود، دیگران را به خود جذب خواهید کرد و مورد احترام زیاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. می توانید در هرکاری از فروشندگی در یک مغازه محلی گرفته تا عضو انجمن پارلمان شدن موفق باشید چراکه مثبت گرا و بسیار با استعداد هستید! اما در زندگیتان همیشه افرادی هستند که مخفیانه برای شکست دادن و زمین زدن شما تلاش می کنند.

زندگی خانوادگیتان خیلی خوب است، شریک زندگیتان فرد مهربانی است و بچه های فوق العاده ای دارید ..

شما پیشرو، مستقل و اصیل هستید.

بهترین جفت برایتان شماره های ۴،۶،۸ و جفت خوب شماره ۳،۵،۷ است!!!

حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#5
شماره ۱:

شما فردی باهوش، رک گو، شوخ طبع، لج باز، سرسخت، سخت کوش، صادق، اهل رقابت، مهربان، عصبی، دوستانه ، قدرتمند، بااقتدار و مشهور هستید … دوست دارید همیشه پیشرو و نفر اول باشید، اغلب دوست دارید مستقل باشید و تحت سلطه کسی قرار نگیرید . همچنین اعتماد به نفس زیادی دارید!

به احتمال زیاد در سنین جوانی عاشق می شوید اما وقتی بالغ تر شدید ازدواج می کنید! احتمالا با افرادی که نظری مخالف شما دارند، به مشکل بر می خورید و به دنبال انتقام گرفتن از دشمنهایتان در درازمدت هستید. پول خرج کردن را دوست دارید اما در آینده حرفه و شغل خوبی خواهید داشت.

اگر پسر هستید ، فوق العاده محبوب خواهید بود، دیگران را به خود جذب خواهید کرد و مورد احترام زیاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. می توانید در هرکاری از فروشندگی در یک مغازه محلی گرفته تا عضو انجمن پارلمان شدن موفق باشید چراکه مثبت گرا و بسیار با استعداد هستید! اما در زندگیتان همیشه افرادی هستند که مخفیانه برای شکست دادن و زمین زدن شما تلاش می کنند.

زندگی خانوادگیتان خیلی خوب است، شریک زندگیتان فرد مهربانی است و بچه های فوق العاده ای دارید ..

شما پیشرو، مستقل و اصیل هستید.

بهترین جفت برایتان شماره های ۴،۶،۸ و جفت خوب شماره ۳،۵،۷ است!!!
زمانه به من بدی کرد تو بدی نکن

به سلامتی سه کس سرباز  زندونی  بیکس

حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1



حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#6
شماره ۴ :

شما خیلی سرسخت، لجوج و سخت کوش هستید اما متاسفانه در مسائل مهم زندگیتان خیلی خوش شانس نیستید، فردی خونسرد، اهل کار خیر با قدرت نفوذ کلامی بالا هستید. شاید افراد زیادی از شما دوری کنند. و اگر مرد هستید ممکن است باعث رنجش دیگران شوید، اما در عین حال دیگران و مشکلاتشان را خیلی خوب می فهمید و درک می کنید. اگر دختر هستید، در تحصیلات و هنر بسیار موفق خواهید بود. اگر پسر هستید، زمان زیادی را صرف خوش گذرانی به همراه دوستهایتان می کنید ، آنها پول و زمانتان را می گیرند و پس از مدتی به دنبال زندگی خودشان می روند و شما تنها خواهید ماند .. بنابراین مواقب باشید!!! به هرحال شما پول خرج کردن را دوست دارید!

شما همیشه برای کمک به دوستان و خانواده اتان حاضر و آماده هستید. خیلی زود عاشق می شوید. و اغلب اوقات ناامید هستید چراکه دیگران قدر خوبیها یا استعداد شما را نمی دانند و جایگاهی که می خواهید را به دست نمی آورید.

مراقب آدمهایی که از خوبیتان سوءاستفاده می کنند و همچنین روابطتان باشید.

شما صبور، محکم، استوار، اصیل و کمی سنتی هستید.

بهترین جفت برایتان شماره ۱ و ۸ و جفت های خوب شماره ۵،۶ و ۷ هستند!!


بعضی جاهاش درست بود
مرسی
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
آگهی
#7
شما توجه همه را به خود جلب می کنید، واقع بین، با اعتماد به نفس، شاد، بااستعداد در تحصیل، موسیقی و هنر و از همه مهمتر بازیگری هستید. با افراد تندخو بسیار مشکل دارید، اگر دختر هستید در زمینه های هنری بسیار محبوب می شوید.

به خاطر والدینتان همه چیز را رها می کنید و اهمیت زیادی برایشان قائل هستید. وقتی سنتان بیشتر شود، موقعیت شغلی خیلی خوبی پیدا می کنید. اگر پسر هستید با استعداد و بسیار اجتماعی و محبوب خواهید بود.

ممکن است در زندگی زناشوییتان با مشکلات زیادی روبه رو شوید. شما هر چیزی که لازم است را در زندگیتان دارید، اما همچنان نگرانیهایی در سراسر زندگی برایتان پیش می آید. شاید بهتر است خیلی زود به دنبال شریک زندگیتان بگردید، چراکه هر چه بزرگتر شوید مشکلات بیشتری سر راهتان قرار می گیرد و فرصت این کار را از دست می دهید.

شما فردی عالی، مهربان، هنرمند، شاد و سرزنده هستید و به دنیا آمده اید تا در این دنیا مشارکت های زیادی داشته باشید.

Blush
حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#8
من شمارم 7


جفت خوب برام 2و1و4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
عشق ما ادامه داره...
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#9
باحال بود..من شماره5
پاسخ
 سپاس شده توسط caran
#10
شماره 3 . من سنگدل نیستم با خوانوادمم مشکلی ندارم HuhHuh
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حقیقت نهفته روز تولــــــــــــد شما!!! 1
...Never mind


پاسخ
 سپاس شده توسط caran


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیست حقیقت از ما شما و بچه های فلشخور××
  کلاهبرداری یا حقیقت؟
  من الان 15 حقیقت رو راجب شما میـــــــــــــــــــــــــــــدونم!!!بیاید تو تا بگم!
  سوالاتی ک تو بازی جرأت یا حقیقت میشه پرسید
Smile من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
  آیا احضار روح حقیقت دارد یا نه؟ اگر حقیقت دارد، آیا شرعاً جایز است؟
  حقیقت انسان ها چیست؟
Brick ۶۹ حقیقت تکان دهنده درباره زامبی ها !
Wink ده حقیقت جالب در مورد میکی ماوس!
  حقیقت!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان