امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یش نمایش بازی Dark Souls III

#1
خالق Demon's Souls ،Dark Souls و Bloodborne یعنی هیدتاکا میازاکی به فرنچایز Souls بازگشته و از چیزهایی می گوید که طرفداران خواهان شنیدن آنها هستند. در ادامه با صحبت های ایشان در مورد نسخه سوم فرنچایز دوست داشتنی Dark Souls و همچنین تحلیل بخش هایی از دموی به نمایش در آمده از این عنوان پشت درهای بسته همراه خواهیم شد.

یش نمایش بازی Dark Souls III 1
میازاکی: "طراحی مراحل، محل قرار گیری دشمنان و تمام ویژگی های بازی با هدف کشتن شما طراحی شده است. با این حال می توانید از همه آنها در جهت رسیدن به اهداف خود نیز استفاده نمایید."
میازاکی می گوید: "المان های اصلی بخش گیم پلی، احساس موفقیت با غلبه بر سختی بسیار یا تجربه انلاین منحصر به فرد که به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، از ویژگی هایی که به نسخه سوم نیز خواهند آمد. اما ما اینبار تمام ویژگی های پایه گیم پلی را به تکامل رسانده و به آنها عمق بیشتری بخشیده ایم."
بعد از اینکه هیجان طرفداران نسبت به Dark Souls 2 آرام تر شد، سرسخت ترین آنها نیز پذیرفت که: Dark Souls 2 ضعیف ترین نسخه این فرنچایز بود است، نه از نظر داستان، بلکه از لحاظ سختی. آنها می گفتند Dark Souls 2 به اندازه Dark Souls یا Demon’s Souls سخت نبوده است.
به همین دلیل است که میازاکی در مراسم E3 بیشتر از چالش های Dark Souls 3 گفت.
یش نمایش بازی Dark Souls III 1
"همه چیز با هدف کشتن شما طراحی شده." وقتی میازاکی این جمله را گفت مترجم و تهیه کننده بازی به خنده افتادند. این چیزی است که شما دوست دارید از کسی که اخیرا Bloodborne را عرضه کرد بشنوید، این انحصاری PS4 که ویژگی های گیم پلی Dark Souls را ارث برده بود، بزرگ ترین نقظه عطف کنسول ها در نسل جدید است.
میازاکی به سه ویژگی بسیار مهم اشاره کرد که Dark Souls 3 قصد دارد به بهترین شکل حس آنها را به بازیکن منتقل کند. زیبایی دنیای آخرالزمانی، تعامل و درک محیط و تحول مبارزات این سه ویژگی مهم هستند.
در تریلر به نمایش در آمده، قهرمان بازی را می بینیم که در میان ویرانه ها ایستاده و به شهر، قلعه، پل و ویرانه هایی که پایین پاهایش قرار دارد نگاه می کند. در همین حین میازاکی قول می دهد که تمام ویژگی های قابل مشاهده را می توان کاوش کرد. این چیزی است که معمولا سازنده عناوین جهان آزاد می گوید اما طولی نمی کشد که مبارزه قهرمان بازی از خیابان به پشت بام ها کشیده می شود، چنین صفحه ای، اثباتی بر ادعای میازاکی است. این دنیا به اندازه کافی پیچیده و بزرگ است که شوق کاوش و جست و جو را در بازیکن بوجود آورد.
یش نمایش بازی Dark Souls III 1
ما نسخه pre-alpha بازی را مشاهده کردیم که با وجود مشکلات انیمیشنی همچنان خیره کننده به نظر می رسید. منابع نور داینامیک مشعل بازیکن، خاکسترهایی که به وسیله باد این سو و ان سو کشیده می شوند، نوری که از لا به لای اجساد رو درخت ها به زمین می رسد، رودخانه ای که در کنار لاشه یک اژدها جریان دارد، بادی که پارچه های لباس را تکان می دهد، همه و همه از زیبایی های دنیا بعد از آخرالزمان به حساب می آیند.
در ادامه میازاکی اشاره می کند که در این ویدیو، اشتباه ممکن است باعث مرگ بازیکن شود. اما زمان رویارویی با چند شوالیه اشتباه معنی ندارد و بازیکن با تکه تکه شدن، تاوان اشتباه خود را پس می دهد. یک دفاع اشتباه، تصمیم گیری دیر هنگام و انتخاب سلاح نامناسب چنین پیامد هایی را در پی خواهد داشت.
میازاکی ادامه می دهد : "ما به تمامی ویژگی های سلاح های عمق خواهیم بخشید. این امر باعث افزایش گزینه های تاکتیکی بازیکن در مبارزه و المان های نقش آفرینی خواهد شد."
یش نمایش بازی Dark Souls III 1
هر سلاح، حملات منحصر به فرد خود را دارد و ما آنها را در زمان تهیه آنها به بازیکن نشان می دهیم. longsword ها می توانند سپر دفاعی را در هم شکنند. کمان کوچک و حملات آتشین آن می توانند با مبارزات نزدیک ترکیب شوند. خنجرهای دو دستی و حملاتی چرخشی که می تواند چندین دشمن را درگیر کند. استراتژی و توجه به انتخاب سلاح مناسب در Dark Souls 3 همچنان چالش برانگیز خواهد بود اما به اندازه نسخه های قبل پر زحمت نیست.
بررسی الگوی مبارزه دشمنان همچنان امری کلیدی است و هنوز هم مواقعی پیش می آید که بازیکن مجبور به ترک صحنه مبارزه شود. مبارزه همزمان با دو شوالیه خودکشی و همانند رویارویی با یک اژدهای باستانی خواهد بود. اما خشمگین کردن کردن یک غول سوسمار مانند و فرستادن دشمنان دیگر سمت نفس آتشین آن، می تواند خیلی از ناتوانی های شما را پوشش دهد. فقط باید مراقب قدم هایتان باشید تا به سرونوشت دشمنان دیگر گرفتار نشوید.
میازاکی گفت : "طراحی مراحل، محل قرار گیری دشمنان و تمام ویژگی های بازی با هدف کشتن شما طراحی شده است. با این حال می توانید از همه آنها در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنید."
اگر مبارزه با یک دشمن ریسک بالایی را می طلبد، میانبرهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. ما دیدیم که بازیکن دو شواله در یک اتاق تنگ را ترک کرده و به سمت پشت بام حرکت کرد. با این حال این تصمیم نیز خطرات خود را به همراه خواهد داشت. بعد از رسیدن به پشت بام بازیکن مورد حمله یک جانور سیاه رنگ قرار گرفت.
میازاکی در مورد درک این موضوع گفت: "دشمنان سرسخت تر از آنهایی که در نسخه های قبل مشاهده کردید خواهند بود. قهرمان بازی جلوی چشمتان تکه تکه می شود. راه فرار وجود ندارد."
یش نمایش بازی Dark Souls III 1
میازاکی: "موقعیت های بسیار سختی انتظار بازیکن را می کشند، اما در عین حال ما برای تمامی آنها راه حل های منطقی ارائه داده ایم. حرکت سریع تر بازیکن جزء همین راه حل هاست."
در مبارزه با یکی از باس های بازی به نام "Helena" ما مشاهده کردیم که بازیکن سرعت خود را افزایش داد. اینطور که به نظر می رسد این نسخه سریع ترین Dark Souls ــی است که تابحال دیده ایم.
میازاکی در این باره می گوید: "موقعیت های بسیار سختی انتظار بازیکن را می کشند، اما در عین حال ما برای تمامی آنها راه حل های منطقی ارائه داده ایم. حرکت سریع تر بازیکن جزء همین راه حل هاست."
Helena آهسته حرکت می کند و سلاح آن یک شمشیر آتشین است. او در زمان حمله، محیط را به آتش می کشد. با ترکیب کمان آتش افکن سرعتی، خنجرهای دو دستی و حملات چرخشی و به طور کلی انجام حرکات سریع، شکست دادن Helena به مراتب آسان تر می شود، اینطور نیست؟
با صرف نظر از این ویژگی (حرکت سریع)، تمام چیزهای دیگر که تاکنون مشاهده کرده ایم، ویژگی های آشنای فرنچایز Dark Souls بوده اند، همان هایی که طرفداران آرزو می کنند.
Dark Souls 3 اوایل 2016 به PS4 ،PC و Xbox One خواهد آمد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ژوللی ، Ranger*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان