امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منشاء فراماسونری

#1
بسم الله الرحمن الرحیم

منشاء فراماسونری 1

 فراماسونری چیست و از کجا آمده است؟ برای اینکه بیشتر با فقهه “فراماسونری” آشنا بشوید تا آخر با ما همراه باشید. اول باید عرض کنم واژه “فراماسونری” به معنای بنای آزاد است این نام دهی به دلیل فعالیت فراماسون ها در حوضه بنایی،ساخت و ساز در اروپا و آزاد بودن آنها برای رفت و آمد در کشور های اروپایی بوده، داستان برمیگردد به زمانی که جنگ های صلیبی شروع شددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.  این جنگ ها بین سه گروه مسیحیان کاتولیکی ، مسیحیان ارتودکسی و مسلمانان (روم – عثمانی) رخ داد.
هدف اصلی جنگ بازگردانی اورشلیم (بیت المقدس) به دست مسیحیان از رومیان یا مسلمانان بود. آغاز کنندگان این سلسله جنگ ها یعنی صلیبیان در خود قدرتی حس میکردند که بقیه فاقد آن بودند بدین ترتیب به این بهانه چند دوره اول جنگ را پیروز بودند. آنها شهر اورشلیم را فتح کرده در طی جنگ صاحب ثروت کلانی شدند.
دلیل دستیابی به این ثروت دقیقا مشخص نیست اما میتوان پسنداز سربازان مسیحی و دست یافتن به اشیا گران قیمت در زیر مسجد القدس امروزی را سبب آن دانست. آن ها توانستند کتاب های علوم و فنون جن گیری که در زمان حضرت سلیمان به دلیل فساد بیش از حد آن و رواج جن گیری جمع آوری شده بود را پس بگیرند و سنت پدرانشان را (کابالا) به اروپا منتقل کنند.
نظام بانکداری امروزی جهان نیز برهمین پایه است آنها ثروت های خودشان را به امانت داران میدادند و در عوض کدهایی به صورت رمزینه دریافت میکرند و مواقع دریافت ملزم به نشان دادن این کد بودند دقیقا همانند بانکداری امروزی در سرار جهان در آخر فرماندهی مسلمان از لشکر روم آنها را شکست داد و در نهایت فهمیدند قدرتی که دارا هستند چیزی جز تلقین نبوده است. قومی در سپاه مسیحیان در اصل مسیحی نبوند و خود را مسیحی جا زده بودند که به آن ها مسیحیان وانجلیست میگویند مانند یهودیانی که خود را یهودی نمیدانند (یهودیان مارنوس) بعد از فتح مسلمانان، پاپ (رهبر مسیحیان) متوجه خیانت آنها و تعدادی از آن ها را به دار آویخت.
اما بعضی از آن ها موفق شدند فرار کنند و به کشور های اروپایی پناه ببرند. مقصد آنها جزیره اسکاندیناوی به تعبیری بهتر سوئد بود. پادشاه وقت آن کشور نیز به آنها پناه داده و از آنها حمایت کرد. این گروه بعد از چندی فقهه free masonry را بیان گذاری کردند. گرچه فرقه های ایلومیناتی ، فراماسونری و… همه زیر نظر “یهود” هستند.
فراماسونری در حوضه های مختلف از جمله اجتماعی،سیاسی،مذهبی و.. فعالیت دارد و در هر عرصه ای نفوذ پیدا کردند که هدف واحد آنان نظم نوین جهانی است. بیشتر تمرکز آنان بر روی هجمه های فرهنگی برکشور های مهم دنیاست.فراماسون ها در مکانی به نام “لژ” دور هم جمع میشوند و به عبادت شیطان میپردازند. که در آینده مطلبی در این مورد انتشار داده خواهد شد. این بود خلاصه ای بسیار و ناچیز از تعریف و تاریخچه فراماسونری
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط !...rana ، Ati-74 ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان