امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرنوشت یک مبارز

#1
سریالی به نام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز Gye Baek مدتی هست که از شبکه نمایش Namayesh TV پخش میشه قصد داریم به تحلیل این سریال جدید بپردازیم.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال کره ای گای بیک Gye Baek در سال 2011 توسط شبکه تلویزیونی MBC در 36 قسمت 70 دقیقه ای به کارگردانی جانگ هیونگ سو Jung Hyung Soo و نویسندگی کیم گیون هونگ Kim Geun Hong در کره جنوبی South Korean ساخته شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز 1

ژنرال گای بیک General Gye Baek که بود؟
در قرن 7 میلادی مردی بود که جان خود را فدای ملت باکجه Baekje کرد او علارقم اینکه شاه نبود ولی قدرتی بیش از یک شاه داشت. گای بیک Gye Baek در دوران زندگی خود در نبردهای زیادی شرکت کرد و پیروزی ها و شکست های زیادی داشت ولی هرگز نتوانست استوره تاریخی شود وی در روز 6 جولای سال 660 کشته شد و فقط چند سالی بود که مردم باکجه از شجاعت گای بیک تمجید می کزدند و با ظهور سلسله های جدید در سرزمین های جوسئون Joseon باکجه از تاریخ روزگار محو شد.

سرنوشت یک مبارز 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال کره ای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز در رسانه ملی!

اولین انتقاد را باید از کسانی کرد که این سریال را پخش کردند! در حال حاضر سریال های تاریخی بسیاری هست که محتوا و درس های عبرت آموز زیادی دارند که سریال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز در مقابل آنها قطره ای از اقیانوس به حساب می آید! انتقاد اساسی دیگر این هست که سریال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز جزء خشن ترین سریال های کره ای محسوب می شود و برای همین هرگز نتوانست نظر طرفداران سینمای کره را جلب کند و امتیاز بسیار پایینی به این سریال داده شد و اگر بازیگرانی همچون لی سئو جین Lee Seo Jin و سونگ جی هیو Song Ji Hyo و هیو مین Hyo Min در سریال بازی نمیکردند این سریال در جنشواره های بین المللی شرق آسیا The Asian Television Awards شرکت نمیکرد و حتی جایزه ای هم نمی گرفت!


سرنوشت یک مبارز 1

شبکه نمایش ( شبکه فیلم و سریال! ) از همان ابتدا سانسوری های سریال رو از نام اصلی سریال شروع کرد و دوباره چیزی را به خورد مردم داد که نباید میداد. این سریال در مقایسه با سریال ایمان Faith که با بازی درخشان لی مین هو و کیم هی سان از صحنه های عاشقانه و رمانتیک کمتری بهره می برد که همون چند صحنه هم نشان داده نشد تا مردم با یک سریالی تقریبا خشک و بی پایه و اساس رو به رو بشوند. رویکرد شبکه 3 به مراتب در پخش سریال های کره ای مناسب تر بوده و جای تعجب بسیار دارد که شبکه نمایش نام خودش رو شبکه فیلم و سریال گذاشته نتوانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند و اکثر طرفداران این گونه فیلم و سریال ها ترجیح می دهند فیلم و سریال مورد نظر خود را از طریق اینترنت دانلود و مشاهده نمایند. انتقادی دیگر که اپیدمی تمام سریال های کره ای شده داستان سرایی و ترجمه های اشتباه در دوبله و آواهای دوبله هست. یارو داره از عشقش صحبت میکنه دوبلور میگه همه چیز خوبه! و دهها جمله من درآوردی که فقط لب ها به صدا بخوره همین و بس!
این سریال صحنه های خون ریزی زیادی داشت که صداوسیما چیز خاصی رو نشون نداد مثلا با شمشیر زدن شکم یارو رو سفره کردن صدا سیما نشون میده که یارو افتاده حالا اینو فاکتور میگیریم که خشونت آمیزه ولی صداوسیما که مجبور نیست که سریال خشن پخش کنه.
انتقادی شدیدی که هم اکنون در اکثر انجمن های سایت های مختلف مطرح میشه چرا سال جدید سریال های آسیایی شبکه نمایش آبکی شده سریال افسانه شجاعان Laughing IN The Wind مال قرون باستانه و بارها از شبکه های مختلف پخش شده. سریال ژاپنی بیرون از آشپزخانه مال قبل از میلاد مسیحه! سریال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانواده کیم چی Fermentation Family داستان افتضاحی داشت و آخرم معلوم نشد که یارو آشپزی رو دوست داشت یا دختره رو!

انتقادهای دیگه ای هم هست که باید از آنها به سادگی گذشت.

سرنوشت یک مبارز 1

داستان اصلی سریال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت یک مبارز بدون سانسور
!

خلاصه : گای بیک Gye Baek پسرک کوچکی که در نوجوانی در نگاه اول به ایون گو Eun Go دختر ثروتمندی دل بست حاضر شد هرکاری بکنه قلب ایون گو رو تسخیر کنه در ابتدای آشنایی دخترک مرفه او را به چشم گدازاده ای می نگریست و با او به سردی سخن میگفت. گای بیک بارها ایون گو رو به سمت خود میکشید و میخواست او را در آغوش بگیرد ولی چیزی نصیبش نمیشد تا اینکه ایون گو از عشق پسر متحیر ماند و شعله ای کوچک درون قلب کوچکش افروخت. روزها این دو پی یکدیگر بودند و یکدیگر رو در حالت های مختلف ملاقات می کردند تا اینکه طی حادثه ای پسرک تبعید شد دخترک عاشقانه میگریست چون پسرک مورد علاقه اش رو از دست داده او سال ها صبر کرد و ایمان داشت روزی پسرک باز خواهد گشت.

سرنوشت یک مبارز 1

بر حسب حوادثی در جوانی این دختر و پسر بار دیگر یکدیگر رو ملاقات کردند ولی سد بزرگی میان این دو سبز شده بود و اون کس شاهزاده ای بود که دخترک رو تصاحب کرده بود گای بیک دوست نداشت که کسی مانع رسیدن به عشقش شود ولی ناچار بود به بازی زمانه عادت کند گای بیک و ایون گو همیشه در خلوتی با یکدیگر دیدار می کردند گای بیک ایون گو رو به آغوش می گرفت و با او عاشقانه صحبت میکرد و ایون گو از اینکه در آغوش گای بیک بود سر از پا نمیشناخت و میخاست همیشه در کنار او بماند ولی تقدیر او را را از پسرک جدا کرد و وی همسر شاهزاده شد. در پایان داستان هم با مرگ گای بیک ایون گو هم خودکشی کرد تا عشق پنهان خود را پس از مرگ به گای بیک آشکار کند.

سرنوشت یک مبارز 1
پاسخ
 سپاس شده توسط dark heart ، ღSηow Princessღ ، ✓SHINE AGAIN✓ ، Apathetic ، ѕтяong
آگهی
#2
فیلم ناااجور خسته کنندس.منکه با نگاه کردنش حس حالت تهوع بهم دست میده.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
kill your darlings
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#3
منتظرم تموم شه
که اون فیله ک داداش سوکی توش بازی میکنه رو ببینم
بیگ لایک Heart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آبشار سرنوشت
Rainbow سری دوم عکس های زیبا و جذاب سونگ هون تو نقش مو قشنگ تو سریال سرنوشت
  عکس های قسمت اخر و بدون سانسور سریال ایمان (سرنوشت)
Rainbow عکس های پارک سه یونگ بازیگر نقش شاهزاده نوگوک در سریال سرنوشت
  عکس های کارتونی سریال ایمان (سرنوشت)
Rainbow سری دوم عکس های کیم هی سون بازیگر نقش یون سو در سریال سرنوشت
Rainbow عکس های شین یون جونگ بازیگر نقش دختر لباس قرمز در سریال سرنوشت
Rainbow سری اول عکس های کیم هی سون بازیگر نقش یون سو در سریال سرنوشت
Rainbow سری دوم عکس های کیم سو یون بازیگر سریال سرنوشت
Rainbow سری اول عکس های کیم سو یون بازیگر سریال سرنوشت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان