امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوشی اصل را از گوشی تقلبی تشخیص دهید.!

#1
به گزارش صبحانه، این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام تشخیص مدل اصلی از قلابی آن رو به رو هستند، به خصوص وقتی که سازندگان گمنام چینی اقدام به تولید محصولاتی مشابه با نمونه‌های معتبر جهانی می‌کنند، این قضیه ابعاد پر رنگ‌تری به خود می‌گیرد. در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی را برای شما جهت تشخیص گوشی اصل با نوع تقلبی آن بیان کنیم تا راهنمای شما در خریدتان باشد.

گوشی اصل را از گوشی تقلبی تشخیص دهید.! 1



برای تشخیص اصل بودن یک گوشی هوشمند، ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که با مشخصات سخت افزاری آن به‌خوبی آشنا باشید. بهتر است که مشخصات سخت افزاری مدل مد نظر خود را برروی برگه‌ای یادداشت کرده و با مشخصات نسخه‌ای که در دست فروشنده به شما چشمک می‌‌زند، مقایسه کنید. حال در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه نشدید یا نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بهتر است نکات زیر را برای فهمیدن یک محصول اصل با دقت مطالعه کنید:

۱: مدل‌های تقلبی، معمولا نسبت به نسخه‌ی اصلی سنگین‌تر هستند.

۲: اندازه و ابعاد نیز، با یک‌دیگر فرق دارند. در مدل‌های تقلبی، ضخامت بسیاری را شاهد خواهید بود و همچنین، اندازه صفحه نمایش کمی کوچک‌تر می‌باشد.

۳: دوربین مدل تقلبی، از عملکرد بسیار بدی رنج می‌برد. همچنین میزان پیکسل‌ها نیز کم‌تر است.

۴: به‌یاد داشته باشید که قبل از خرید یک تلفن هوشمند، بهتر است در وب‌سایت اصلی سازنده به دنبال ورژن سیستم عاملی که در هنگام ارائه محصول دریافت خواهید کرد، بگردید. اگر شاهد کوچک‌ترین تفاوتی بودید، شک نکنید که فروشنده می‌خواهد از ناآگاهی شما، سوء استفاده کند. معمولا برروی مدل‌های تقبلی، از نسخه‌ی ۴٫۰ سیستم عامل اندروید استفاده می‌شود.

۵: صفحه نمایش یک مدل تقلبی، بسیار بی‌کیفیت بوده و پیکسل‌ها به‌راحتی قابل تشخیص هستند.

۶: برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری نظیر تشخیص لبخند و دوربین دوم که سازنده مدل اصلی را با آن ارائه کرده است، برروی مدل تقلبی وجود ندارند. بهتر است قبل از خرید، به‌دنبال ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزار محصول مد نظر خود بگردید و آن را با مدلی که در مغازه خواهید یافت، مقایسه کنید.

۷: در یک مدل تقلبی، از پردازنده‌ی ضعیف‌تری استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال یک اَبَر گوشی چند میلیونی هستید، بهتر است قبل از خرید آن، در منوهای نرم افزاری کمی کند و کاو کنید. هر مکث کوچکی، شاید نشان از تقلبی بودن آن، داشته باشد!

۸: حافظه رم در یک نسخه‌ی تقلبی، کم‌تر است.

پیشنهاد می‌کنم که در هنگام خرید، با رابط کاربری محصولی که مد نظر دارید، کمی آشنا باشید. از روی تصاویر، می‌توانید کمی درباره ظاهر نرم افزاری‌ آن، چیزی بدانید.
اگر کوچک‌ترین تفاوتی را در هنگام خرید مشاهده کردید، مطمئن باشید مدلی را که قصد دارید بخرید، تقلبی است!در آخر، مطمئن باشید که تلفن همراه یا تبلت مد نظر خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر تهیه می‌کنید. برای‌تان خرید خوبی را آرزو می‌کنیم!

https://telegram.me/freeconcept

پاسخ
 سپاس شده توسط ارش خان
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هشدار! مشکل عجیبی که گوشی های اندروید را از کار می اندازد
  تمیز کردن قاب گوشی با روش های مختلف
  چند راهکار برای تشخیص اخبار جعلی درباره کرونا
  رونمایی از سامانه‌ای برای تشخیص کرونا در 5 ثانیه
Heart یادداشت محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
  فوت 66 نفر در فارس بر اثر مصرف الکل تقلبی
  جاسازی 102 گوشی روی بدن این زن قاچاقچی (عکس)
  فروش بچه برای خریدن گوشی!!
  قیمت گوشی های سامسونگ
  مادر هندی فرزندش را برای خرید گوشی موبایل فروخت!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان