امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اظهار نظر عجیب رافا بنیتس در مورد رونالدو

#1
رافا بنیتس محبوبیت خاصی در میان هواداران فوتبال در استرالیا دارد و به دلیل تسلطش به زبان انگلیسی، نشست های خبری او با استقبال خبرنگاران محلی مواجه شده است.




اظهار نظر عجیب رافا بنیتس در مورد رونالدو 1





به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چند روزی است که وارد استرالیا و شهر ملبورن شده و خود را برای دو بازی دوستانه مقابل رم و سیتی آماده می کند. بازی هایی که فردا و نیز روز 2 مرداد ماه برگزار خواهند شد. در نشست خبری روز گذشته رافا بنیتس، محور بیشتر سوالات مطرح شده در مورد کاسیاس، راموس، رونالدو و گرت بیل بودند. 

اولین سوالی که از بنیتس مطرح شد در مورد گرت بیل و مقایسه او با دیگر ستارگان رئال بود. سرمربی کهکشانی ها گفت:" این مثل این است که از دخترم سوال کنم من را بیشتر دوست دارد یا مادرش را. در رئال مادرید ستارگان زیادی مثل رونالدو، بیل، خامس، ایسکو و.... حضور دارند. انتخاب یکی از آنها کار دشواری است. بدون شک انتخاب ترکیب اصلی برای من کار دشواری خواهد بود ولی این از آن دردسرهای شیرین برای یک مربی است." 

خبرنگار روزنامه هرالد سان ملبورن از بنیتس پرسید که رونالدو نسبت به دوران حضورش در منچستریونایتد چه تفاوت هایی کرده است. بنیتس در پاسخ گفت:" زمانیکه سرمربی والنسیا بودم تالاش کردم رونالدو را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت بگیریم اما پیشنهاد منچستریونایتد برای او جذاب تر بود. وقتی مربی لیورپول بودم و با یونایتد بازی داشتیم، از ناحیه رونالدو عذاب زیادی کشیدیم. حالا به اعتقاد من او بازیکن باتجربه تر، باکیفیت تر و کاملتری است. یکی از بهترین بازیکنان دنیا." 

خبرنگار دیگری بلافاصله سوال کرد"یکی از بهترین بازیکن دنیا؟"، بنیتس هم در جواب گفت:" معتقدم همین جمله که رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست کافی باشد. بیل، خامس، بنزما و چند بازیکن دیگر رئال هم در جمع بهترین های دنیا قرار دارند."
به نظر می رسد که رافا بنیتس به اینکه رونالدو بهترین بازیکن دنیاست اعتقاد چندانی ندارد و حال باید منتظر عواقب این اظهارنظر عجیب او باشیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Unnamed
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  توئیت کنایه‌ای پدیده سیتی در مورد امباپه (عکس)
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان