امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ساخت خودپرداز ایرانی آغاز شد

#1
ساخت تولید داخل محصولات فناوری اطلاعات ،توسط یکی از زیرمجموعه های شرکت بورسی سرمایه گذاری خوارزمی آغاز شد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا عظیمی‌پور، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (وابسته به سرمایه گذاری خوارزمی) با اشاره به افتتاح این کارخانه همزمان بامیلاد پیامبراکرم(ص)،زادروز فرخنده امام جعفرصادق(ع) و در آستانه دهه مبارک فجر و با حضور استانداراستان مرکزی ، مدیران شبکه بانکی و فعالان بازارسرمایه توضیحاتی ارایه کرد.


وی با بیان اینکه کارخانه محصولات فناوری اطلاعات در شهرک صنعتی مامونیه واقع درجاده تهران-ساوه قرار دارد، گفت:در حالی یکی از فعالیت‌های این شرکت واردات و پشتیبانی خودپردازهای بانکی بود که با افتتاح این کارخانه، این شرکت قادر به تولید خودپردازها و خوددریافت‌های بانکی با برند sigma خواهد بود.


عظیمی‌پور افزود: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با هدف معرفی محصولات با کیفیت (انواع خودپردازها) در مقایسه با دستگاه‌های وارداتی بی‌کیفیت از آسیای جنوب شرقی و به منظور ایجاد اشتغال، صرفه‌جویی ارزی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در کشور در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است،این کارخانه راطراحی و راه اندازی کرده است.


این مقام مسئول گفت: ظرفیت اسمی کارخانه 10هزار دستگاه از انواع خوددریافت‌ و خودپرداخت‌های بانکی است که در سال اول بهره‌برداری تا 30 درصد قطعات مورد نیاز برای تولید، از داخل کشور تامین می‌شود.این رقم در سال‌های بعد افزایش خواهد داشت. سرمایه گذاری ثابت انجام شده در این کارخانه و سرمایه درگردش سه و 16 میلیارد تومان است.


عظیمی‌پور درمورد برخی ویژگی‌های تولیدات خاص گفت:دستگاه‌های چک پذیر،کاملا ایرانی و متعلق به شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی است.نرم‌افزارهای مورد نیاز دستگاه‌های خودپرداز برای اتصال به سوئیچ‌های بانکی نیز توسط متخصصان داخلی تولید شده که اکنون درحال آزمایش بوده و به زودی به بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم خوارزمی در بازارداخلی به حداقل 20 درصدخواهد رسید، ادامه داد:علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای عراق، افغانستان و تاجیکستان در زمره بازارهای هدف هستند.


مهدی کرباسیان مدیرعامل شرکت بورسی سرمایه گذاری خوارزمی هم گفت:این شرکت به عنوان سهامدار 100درصدی شرکت توسعه فناوری اطلاعات، آمادگی کمک موثر برای پیشرفت مستمر و زمانبندی شده این پرو‍ژه ارزشمند تولیدی و ملی را تامرحله بهره برداری داشته است .


وی با اشاره به افزایش سرمایه این شرکت از 3 به 17 میلیارد تومان افزود: گرچه فشارهای بیرونی فرآِیند تولید داخلی را دشوار کرده اما با کمک متخصصان ایرانی توانستیم این مجموعه باکیفیت و ارزشمند را به مرحله بهره برداری برسانیم.بدون شک این امرکمک موثری به خودکفایی کشور در یکی از شاخه های مهم تجهیزات موردنیاز شبکه بانکی خواهد کرد.


وی در خاتمه گفت:افزایش سرمایه گذاری‌ها درحوزه IT از سیاست های اصلی سرمایه گذاری خوارزمی است که بخش قابل توجهی از سهامداران آنرا افراد حقیقی تشکیل می دهند.
ساخت خودپرداز ایرانی آغاز شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  جو بایدن اصالتا ایرانی است؟
Heart کاخ سفید بررسی طرح الحاق کرانه باختری را آغاز کرد
  آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور/آماده‌سازی طرح الزام استفاده از ماسک در ا
  ایران و ایرانی از تلاش برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد
  جنجال عکس عجیب سلبریتی ایرانی با نظامیان آمریکایی (عکس)
  ساخت پهپادی که می‌تواند تا ۲۰ کیلوگرم وزن را بلند کند
  ساخت ۲۰ هزار تخت نقاهتگاهی در ایران در اوج کرونا
  ربات‌های بیمارستانی ایرانی به یاری بیماران عفونی آمدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان