امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بسیج دو قبیله یمن برای مقابله با آل‌سعود

#1
ناطق مختلف یمن شاهد بسیج عمومی جوانان برای دفاع از مملکت خود در برابر تجاوز سعودی است و در همین حال اعزام کاروان‌های کمک‌رسانی به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق درگیری با تروریست‌ها ادامه دارد. به گزارش جهان به نقل از فارس، جامعه یمن این روزها شاهد صحنه بی‌سابقه بسیج و آماده‌باش نیروهای مردمی برای کمک به ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق مختلف درگیری با شبه‌نظامیان منصور هادی و حزب الاصلاح و عناصر تروریستی القاعده است.


در حالی که جنگنده‌های سعودی از دو هفته پیش به طور مداوم در تمام بیست و چهار ساعت شبانه روز حملات خود را به زیربناهای نظامی و غیرنظامی یمن متوقف نمی کنند، آماده باش مردمی در چارچوب بسیج عمومی که کمیته‌های انقلابی اعلام کرده، برقرار است.

اهالی «مناخه» در غرب صنعا با کمک شخصیت‌ها و شیوخ این منطقه دیروز نیز کاروانی از کمک‌های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی شامل پوشاک و آذوقه برای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تدارک دیدند.

این در حالی است که قبایل بنی حارث و همدان نیز آمادگی فرزندان این قبیله برای ورود به درگیری و مقابله با هر تجاوز احتمالی عربستان علیه یمن را اعلام و تاکید کردند که کمک‌‌های پرسنلی و تجهیزاتی به ارتش و کمیته های مردمی در صحنه درگیری با تروریست‌ها متوقف نمی شود.

کاروان‌هایی از کمک‌های نهادهای مدنی در صنعا به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی نیز دیروز به همراه چهره‌ها و شخصیت‌های مسئول عازم مناطق درگیری برای رساندن کمک‌ها شدند.

شرکت‌کنندگان در این کاروان امداد و کمک‌رسانی به مبارزان یمنی به خبرنگار فارس گفتند : ما از حمایت و پشتیبانی مبارزه خود در صحنه دفاع از شرافت در برابر القاعده و تجاوز بیگانگان دست برنمی‌داریم و خود نیز آماده پیوستن به ارتش و کمیته‌های مردمی در صحنه دفاع از میهن و تحقق ثبات و امنیت آن هستیم.

مسئولان این کاروان تاکید کردند: بیش‌تر جوانان مناطق جمهوری یمن آماده‌اند تا هر زمانی که سید عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله اعلام کند به مقابله با تجاوز سعودی بروند.

یمن از زمان قیام های سال ۲۰۱۱ که به سرنگونی حکومت «علی عبدالله صالح» منجر شد، تاکنون دستخوش ناآرامی و هرج و مرج بوده است.

شاخه گروه تروریستی القاعده در یمن طی ماه‌های اخیر بخش‌هایی از استان‌های مرکزی و جنوبی این کشور را تحت اشغال خود درآورده و به مهم‌ترین مشکل امنیتی این کشور تبدیل شده است اما طی دو هفته اخیر کمیته های مردمی انصار الله و ارتش یمن موفق شدند بخش اعظم استان عدن را از کنترل القاعده خارج کنند.
بسیج دو قبیله یمن برای مقابله با آل‌سعود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
  اتو کردن سینه دختران در یک قبیله!! (عکس)
  تاکید روحانی بر الزام استفاده از ماسک در مرحله جدید مقابله با شیوع کرونا
  مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کووید 19، سازگاری با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل
  ایران و اندونزی تجریبات خود در مقابله با ویروس کرونا را به اشتراک گذاشتند
  الجزایر در طول عید فطر تدابیر مقابله با کرونا را اجرا می‌کند
  اقدامات پارک فناوری تربیت مدرس برای مقابله با کرونا
  چهره عجیب قبیله ای جسد خوار با زنان سبیل گربه ای
  مقابله حشد شعبی با تحرکات داعش در جنوب موصل
  خدمت‌رسانی سگ‌های رباتیک برای مقابله با کروناویروس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان